دفعات بازدید: 2,626

تاریخ انتشار: 1392/05/31 - 9:52

درخشش كاراته كارهای نونهال ماهشهری در مسابقات قهرمانی كشور

کاراته بانوان ماهشهر

دو قهرمانی، هشت نائب قهرمانی و 12 مقام سوم حاصل تلاش ارزنده‌ی کاراته کاهای خردسال ماهشهری  در مسابقات کشوری کاراته بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر، تیمهای خردسالان کاراته ماهشهر در قالب 3 تیم از شرکتهای بوعلی سینا، بندرامام و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در مسابقات قهرمانی کشور کاراته سبک گوجوریو گوجوکای تهران موفق به کسب 22 مدال رنگارنگ شدند.

بنا به گفته‌ی سرمربی تیم کاراته سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در مسابقات امسال تیمهای قدرتمندی از استانهای مختلف کشور از جمله مازندران، خراسان، اصفهان، تهران، کرمان، هرمزگان و خوزستان شرکت کردند و مسابقات نسبت به سالهای پیش از کیفیت قابل قبولی برخوردار بود.

ندا صالحی روش با اشاره به اینکه صرف حضور ورزشکاران در اینگونه رقابتها باعث کسب تجربه و رشد آنها خواهد شد، افزود: بعد مسافت استان خوزستان با تهران به قدری است که ورزشکاران خردسال ما تنها از طریق سفر با هواپیما می توانند آمادگی جسمی خود را برای حضور در مسابقات حفظ کنند لذا از مسئولین تقاضا داریم در این خصوص همکاری لازم را به عمل آورند.

این مسابقات در سه رشته کاتای تیمی و انفرادی و کمیته‌ی انفرادی برگزار شد که در پایان تیم سازمان منطقه ویژه در تصاحب سکوها‌، یک مقام دوم و 2 سکوی سوم در رشته‌ی کاتای انفرادی و یک سکوی اول، 2 مقام دوم و 3 رتبه ی سومی در رشته‌ی کمیته بدست آورد.

کاراته کاهای خردسال شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، در مجموع 3 رشته ی کومیته، کاتای تیمی و انفرادی، یک مقام دوم، و شش سکوی سوم و ورزشکاران پتروشیمی بندرامام نیز یک قهرمانی، چهار نائب قهرمانی و یک مقام سوم را از آن خود کردند.

در این دوره از مسابقات که در رده های سنی خردسالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیش کسوتان برگزار شد، استان خوزستان با حضور 7 تیم خردسال در این رقابتها شرکت کرد. سه تیم از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سه تیم از اهواز و یک تیم از آبادان، تیم های خوزستان را تشکیل دادند.

بی غم، ، ترجمان، موسوی نیا، منجی، شوقی، خسرومولا، موسوی (سارا)، تقی پور، موسوی (روژان) و بهمنی دختران کاراته کای مقام آور تیم سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، شهریاری، آزاد درخت، بهروز، علیپور، مرساق محمدی، موسوی، آسترکی ، نجوا دهقانی و امیرزاده ورزشکاران شرکت پتروشیمی بوعلی سینا و فیروزی، محفوظی، خواجه، بلاسم، کرمی و امیری از شرکت پتروشیمی بندرامام بودند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :6

  • نگين

    تاریخ : ۶ - شهریور - ۱۳۹۲

    باعرض سلام وخسته نباشيد درميان شركت كنندگان پتروشيمي بندرامام نام كرمي آمده است كه متاسفانه اشتباه مي باشد.صحيح آن لركي است.


  • r.t

    تاریخ : ۷ - شهریور - ۱۳۹۲

    اسم خانم فاطمه باوی که مقام اول کومیته رو کسب کردن و جزو تیم ‍‍پتروشیمی بندرامام بودند رو ذکر نکردید


  • Soheila vashahi

    تاریخ : ۸ - شهریور - ۱۳۹۲

    با سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم سایت
    اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزشی این افتخار آفرینی را به مربیان و امضای این تیم به ویژه نجوا دهقانی خواهر عزیزم ، تبریک می گویم
    امید است بتوانیم با حمایت های مادی و معنوی از این قشر ورزشی ، پیروی از اصول اخلاقی به عنوان سر لوحه اهداف ورزشی و نهادینه کردن آن در میان نوجوانان و کودکان ، شاهد پیشرفت روز افزون در جهت پیش برد علمی و اصولی امر ورزش که قطعاً از یکی ملزومات تحقق ارمان های جامعه اسلامی است ، باشیم . به امید آن روز….


  • عليرضا دهقاني

    تاریخ : ۹ - شهریور - ۱۳۹۲

    با سلام خدمت كليه اعزاي تيم كاتاي پتروشيمي بوعلي سينا ماهشهر من هم كسب مدال برنز دختر عزيزم نجوا رادر رشته كاتاي انفرادي و تيمي به جامعه ورزشي تبريك عرض مي كنم واميد وارم در تمام مراحل زندگي موفق و پيروز باشيد


  • بندرماهشهر

    تاریخ : ۱۲ - شهریور - ۱۳۹۲

    آفرین بر این دختران ماهشهری و مربیان گرانقدر آنان


  • di...

    تاریخ : ۱۲ - شهریور - ۱۳۹۲

    سلام لطفا از بین سبک های کاراته به سبک های آزاد هم توجه کنید چون مادر تمام سبک های کاراته کیوکوشین هست که ما توی این رشته 3 طلا 1 نقره و 1 برنز گرفتیم 25 شهریور هم مسابقات کشوری توی رامسر داریم.


ارسال دیدگاه