دفعات بازدید: 533

تاریخ انتشار: 1390/08/20 - 23:31

کشتی و دوچرخه سواری در خانه پایان مسابقات حراست های پتروشیمی ماهشهر

به گزارش خبرگزاری ورزش و جوانان ماهشهر پس از رقابت 40 کشتی گیر در 5 وزن از شرکتهای پتروشیمی منطقه ماهشهر در چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی، ورزشی حراست، در مجموع امتیازات تیمی 2 تیم سازمان منطقه ویژه و پتروشیمی مارون به طور مشترک در سکوی قهرمانی ایستادند.

به گزارش خبرگزاری ورزش و جوانان ماهشهر ، پس از رقابت 40 کشتی گیر در 5 وزن از شرکتهای پتروشیمی منطقه ماهشهر در چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی، ورزشی حراست، در مجموع امتیازات تیمی 2 تیم سازمان منطقه ویژه و پتروشیمی مارون به طور مشترک در سکوی قهرمانی ایستادند.
براساس گزارش دبیرخانه جشنواره، در این مسابقات که به میزبانی سازمان منطقه ویژه برگزار شد، از بین 10 شرکت شرکت کننده حراست شرکتهای پتروشیمی فن آوران، اروند و پژوهش و فن آوری پتروشیمی در مقامهای دوم تا چهارم جای گرفتند.
همین گزارش حاکی است، با به پایان رسیدن رقابت 5 کیلومتری دوچرخه سواران 9 شرکت از بین 24 نفر حراست شرکتهای پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی فجر، فن آوران و مارون به ترتیب مقامهای اول تا چهارم را کسب کردند.
رقابتهای ورزشی با برگزاری مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رشته فوتسال از تاریخ 15 آبان ماه در محل سالن بعثت ناحیه صنعتی ماهشهر پیگیری می شوند.

ارسال دیدگاه