دفعات بازدید: 1,498

تاریخ انتشار: 1392/06/04 - 11:43

در گفتگو با مهر عنوان شد : برنامه‌های پتروشیمی برای لیگ تنیس روی میز/ تیم را برای قهرمانی می‌بندیم

پیمان حسنی

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام با تاکید بر اینکه آمادگی رسمی خود را یرای شرکت در مسابقات امسال اعلام کرده‌ایم، گفت: برای این مسابقات یکی دو تغییر خواهیم داشت و احتمالا تیم را برای قهرمانی می‌بندیم .

به گزارش اولین پایگاه رسمی خبری تنیس روی میز ایران ، پیمان حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر، برنامه‌های تیم تنیس روی میز پتروشیمی را برای شرکت در مسابقات امسال تشریح و در خصوص آن اظهار داشت: کارهای لازم برای قطعی کردن حضور در مسابقات را انجام داده‌ایم و حتی ورودیه 8 میلیون تومانی را هم پرداخت کرده‌ایم تا مشکلی بابت شرکت در مسابقات نداشته باشیم. ضمن اینکه برنامه‌های خود را هم به مسئولان باشگاه ارائه کرده‌ایم تا هرچه زودتر بتوانیم نسبت به جذب بازیکنان مورد نظر و آغاز تمرینات اقدام کنیم.

وی با اشاره به اولویت‌های پتروشیمی در رشته تنیس روی میز تاکید کرد: یکی از اولویت‌های ما بها دادن به بازیکنان بومی است و دیگری تمرکز روی تیم بزرگسالان؛ بنابراین با توجه به تصمیمی که برای حضور بازیکنان رده سنی جوانان و امید در لیگ بزرگسالان گرفته شده بود که البته از نظر من غیر منطقی است، ترکیب تیم جوانان و امید را با بازیکنان کاملا بومی بسته‌ایم تا مشکلی بابت استفاده از بازیکنان پیدا نکنیم.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی ادامه داد: در مسابقات لیگ برتر هم با بهترین بازیکنان شرکت خواهیم کرد. سال گذشته چهار بازیکن اجازه حضور در ترکیب اصلی تیم را داشتند اما برای مسابقات امسال یک بازیکن به ترکیب اضافه شده است با این اوصاف احتمالا یکی دو تغییر در ترکیب خواهیم داشت. در کل اینکه امسال ترکیب تیم را برای قهرمانی می‌بندیم.

وی با یادآوری اینکه پتروشیمی سال گذشته به عنوان نایب قهرمانی مسابقات لیگ تنیس روی میز دست یافت، اظهار داشت: سال پیش سیاست باشگاه این بود که بتوانیم رده دوم یا سوم مسابقات را به خود اختصاص دهیم. البته دانشگاه آزاد هم از تیم‌های خوب لیگ 91 بود و خیلی‌ها فکر می‌کردند که ما به این تیم می‌بازیم در حالیکه موفق شدیم دانشگاه آزاد را ببریم و دوم شویم.

حسنی تصریح کرد: سال گذشته چند روز مانده به آغاز مسابقات حضور خود را قطعی کردیم چه بسا اگر کمی زودتر ترکیب تیم شکل می‌گرفت و می‌توانستیم با آمادگی بیشتر در مسابقات شرکت کنیم بانک دی به این راحتی قهرمان نمی‌شد.

وی با اشاره به اینکه دیگر تیم‌ها هنوز برای حضور در مسابقات امسال اقدام نکرده‌اند، یادآور شد: اگر تیمی مانند بانک دی در مسابقات امسال شرکت نکند، ضربه بدی به تنیس روی میز وارد می‌شود. البته پیش از این هم بوده‌اند، تیم‌هایی که یک دوره حضور در مسابقات داشته‌اند اما در مورد بانک دی موضوع این است که این تیم در اولین سال حضورش قرارداد بازیکنان را صد در صد بالا برد و باعث بالا رفتن انتظارات بازیکنان شد، در حالیکه که حالا خود این تیم قصد تیمداری ندارد.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی تاکید کرد: پیش از این سازمان لیگ فدراسیون اعلام کرده بود از شهریورماه مسابقات را آغاز می‌کند اما با توجه به تغییرات دولت و اینکه هنوز به غیر از پتروشیمی تیم دیگری برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی نکرده است، احتمالا تغییر دو سه ماهه در آغاز مسابقات خواهیم داشت. بعید نیست که مسابقات امسال از آذرماه آغاز شود.

حسنی با اشاره به اینکه مسابقات تنیس روی میز جوانان و امید از 21 شهریور آغاز می‌شود، گفت: سال پیش پتروشیمی برای پنجمین‌بار طی 9 دوره قهرمان این رقابت‌ها شد و امسال هم می‌خواهیم حضوری خوب با بازیکنان بومی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه