دفعات بازدید: 1,641

تاریخ انتشار: 1392/06/12 - 22:45

خبرهای روزنامه کارون ورزشی سه شنبه 12 شهریور

مدال‌آوري خوزستانی ها در پرورش‌اندام
نمايندگان خوزستان در مسابقات قهرماني پرورش ‌اندام باشگاه‌های كشور صاحب مدال شدند.
 اين رقابت‌ها از ششم تا هشتم شهریورماه در دو رشته پرورش‌اندام و پرورش‌اندام کلاسیک با حضور شش ورزشكار از خوزستان به ميزباني همدان برگزار شد. در این دوره از مسابقات 332 ورزشکار از 22 استان کشور با يكديگر به رقابت پرداختند.
در رشته پرورش‌اندام، ایمان یونس‌نژاد به قهرماني رسيد و هاشم ملکشاهی و احمد سلیمی‌پور نيز هر دو به نشان نقره دست پيدا كردند.در بخش تيمي اين مسابقات، تیم پرورش‌اندام جوانان خوزستان جايگاه سوم را به خود اختصاص داد.هم‌چنين در رشته پرورش‌اندام کلاسیک، حسن صالحی به مدال طلا دست پيدا كرد.

رقابت بانوان تکواندوکار استان
بانوان تکواندوکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی استان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.شکوه ثامری، نایب رییس هیات تکواندو استان اظهارکرد: این مسابقات 14 شهریورماه در سالن علوم پزشکی اهواز انجام می‌شود.وی با بیان این‌که مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد، عنوان‌کرد: در این رقابت‌ها تکواندوکارانی از اندیمشک، دزفول، شوش، شوشتر، آبادان، خرمشهر، اهواز، بهبهان و هفتکل به مصاف یکدیگر می‌روند. وی گفت: پس از مشخص شدن نفرات برتر هر رده سنی این مسابقات، تکواندوکاران وارد اردوی تیم استان شده تا با آن‌ها کار کنیم و در نهایت برای مسابقات کشوری که آبان‌ماه پیش‌رو داریم، آماده شوند.

هشتمی در بوکس نوجوانان کشور
تیم نوجوانان بوکس خوزستان در مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده هشتم جای گرفت.سیروس حیدری در گفت‌وگو با(ایسنا) اظهارکرد: این رقابت‌ها از پنجم شهریورماه به مدت چهار روز در اراک برگزار شد که در پایان تیم خوزستان به عنوان هشتمی این رقابت‌ها دست پیدا کرد.وی ادامه داد: در این رقابت‌ها نوید چهارسنگی نایب قهرمان شد و مهدی رازی‌زاده، رامین شاه‌پیری، رضا احمدی‌فلاحی، رضا رضوانی‌نیا به مقام چهارم دست پیدا کردند. نتیجه خوزستان در رده‌بندی تیمی عنوان هشتمی بوده است که نسبت به سال گذشته شش پله صعود داشتیم و توانستیم سهمیه خوزستان را از شش نفر به هشت نفر ارتقاء ببخشیم.

دوم مهر آغاز ليگ دسته اول با 14 تيم
استارت مسابقات ليگ دسته اول باشگاه‌هاي خوزستان در فصل جديد از دوم مهرماه با 14 تيم در يك گروه (رفت و برگشت) زده خواهد شد، البته مراسم زمان دقيق مراسم قرعه‌كشي اين رقابت‌ها مشخص نشده است. در اين رقابت‌ها كارگر خرمشهر، مقاومت هويزه، استقلال ويس، شهباز شادگان، ماهان سوسنگرد، مهرگان رامهرمز، قدس خرمشهر، هجرت سوسنگرد، شيبان باوي، شاهين هنديجان، استقلال حميديه، استقلال مسجدسليمان و ساحل كوت ‌سيد نعيم (سوسنگرد) حضور خواهند داشت. گفتني است؛ تيم ساحل كوت‌سيدنعيم با خريد امتياز استقلال بستان به اين رقابت‌ها راه يافت.

شيرمردي با شهرداري ياسوج قرارداد بست
مدافع فصل گذشته يادآوران شلمچه خرمشهر رسما به تيم شهرداري ياسوج پيوست. سيداحسان شيرمردي با حضور در هيات فوتبال شهرستان ياسوج با ثبت قراردادي يكساله پيراهن تيم دسته اولي شهرداري را بر تن كرد. وي سابقه بازي در تيم‌هاي فولاد خوزستان، فجرسپاسي شيراز، نفت آبادان و يادآوران شلمچه را دارد.

لغو اردوي آبي‌ها در مشهد
اردوي تيم استقلال‌اهواز در مشهد لغو شد. مسوولان تيم دسته اولي استقلال‌اهواز كه بارها بر برگزاري سومين اردوي آماده‌سازي تيمشان در مشهد تاكيد كرده بودند؛ اما برخي مشكلات كه عمده آنها به مسائل مالي برمي‌گردد موجب لغو اين اردو پرهزينه شده است.

يك خوزستاني در ابومسلم مشهد
مهدي چمن‌آرا، بازيكن سابق فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلي با مسوولان تيم ابومسلم مشهد تحت مديريت فني خداداد عزيزي به توافق نهايي رسيده‌اند. گفته مي‌شود كه اين بازيكن طي روزهاي آينده قرارداد رسمي خود را با سياه و قرمزهاي مشهدي منعقد خواهند كرد.

معرفي تيم‌هاي فصل جديد دسته اول جوانان
تيم‌هاي حاضر در رقابت‌هاي فصل جديد ليگ دسته اول جوانان باشگاه‌هاي خوزستان مشخص شدند. بنابر اعلام كميته مسابقات هيات فوتبال، تيم‌هاي انشان ايذه، عقاب رامهرمز، ميلاد ايذه، نيشكر هفت‌تپه، اتحاد خرمشهر، نيروانديمشك، سپاهان ايذه، شاهين انديمشك، ملوان انديمشك، ايثار اهواز، كشاورز نوين رامشير، پارسيان لالي، گسترش اهواز و جاويد اهواز مي‌بايست در ليگ 14 تيمي دسته اول خوزستان شركت كنند. انتظار مي‌رود هيات فوتبال برخلاف فصول گذشته نظارت دقيق‌تر بر اين بازي‌ها داشته باشد.

ورزشگاه خرمشهر را تكميل كنيد!
بعد از گذشت ساليان دراز و بي‌توجهي مسوولان، ورزشگاه جهان‌آراء خرمشهر در اولويت قرار گرفت. اين ورزشگاه در دوران قبل از وقوع جنگ تحميلي يكي از ورزشگاه‌هاي بزرگ و مناسب در سطح كشور محسوب مي‌شد كه ظرفيتي بيش از 15 هزار تماشاگر را داشت. با اين وجود و با توجه به اين كه در دوران جنگ بسياري از تاسيسات آن تخريب شد و روند بازسازي آن از سال‌ها پيش آغاز شد، البته در طي سال‌هاي گذشته روند بازسازي اين مجموعه و پيشرفت حاصله در اجراي كار رضايت‌بخش نبوده است؛ اما در روزهای گذشته باخبر شديم كه سرپرست وزارت ورزش دستور رسيدگي ويژه به بازسازي اين ورزشگاه را داده و قرار است بازسازي تنها ورزشگاه خرمشهر در اولويت قرار گيرد.

اختلاف بر سر فروش فوتسال گاز
امتياز تيم فوتسال ملي گاز خوزستان قيمت‌گذاري شد. بعد از انتشار خبر فروش امتياز تيم ليگ‌برتري گاز خوزستان، مدير يك شركت بخش خصوصي آمادگي خود را براي خريد امتياز اين تيم با مسوولان هيات فوتبال اعلام کرد و با آنها وارد مذاكره شد؛ اما بر سر مبلغ نهايي به توافق نرسيد. در اين جلسه عامري‌گلستان ابتدا پيشنهاد 350 ميليوني داد و پس از بحث و بررسي قيمت فروش به 200 ميليون رسيد؛ ولي خريدار مورد نظر بر روي 150 ميليون پافشاري كرد و اين اختلاف 50 ميليوني باعث شد تا اين مدير بخش خصوصي از خريد امتياز تيم گاز خوزستان منصرف شود، البته به نظر مي‌رسد عامري‌گلستان براي از بين نرفتن امتياز نماينده خوزستان در ليگ‌برتر، طي امروز و فردا 50 ميليون را تخفيف خواهد داد.

 

ارسال دیدگاه