دفعات بازدید: 1,551

تاریخ انتشار: 1392/06/17 - 2:36

رفعیان باز هم قهرمان شد!!

کوثر رفعیان

تالوكاران برتر رقابت‌های قهرمانی ووشو بانوان خوزستان شناخته شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه‌خوزستان، این مسابقات روز پنج‌شنبه (14 شهریورماه) با حضور 80 تالوكار از شهرستان‌هایی از جمله ماهشهر، دزفول، آبادان، خرمشهر، امیدیه، اندیمشک، رامهرمز و بندرامام در آکادمی وشوو اهواز برگزار شد.

 

این مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان انجام شد که رده سنی نونهالان کوثر رفیعیان در فرم‌های گوئن‌شو و چانگ‌چوان، نرگس شریفی در فرم کیانگ‌شو، هستی امیدی‌نژاد در فرم دائوشو و نازنین اصغری در فرم گین‌شو به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند.

 

در رده سنی نوجوانان در فرم‌های جین‌تای‌چی و تای‌چی‌چوان شیرین نوذری، در فرم‌های نان‌چوان و نن‌دائو فاطمه آلبوغبیش، در فرم‌های چان‌چوان و جین‌شو ثمین نعمتی و در فرم دائوشو آلا شوتی جایگاه اول را به خود اختصاص دادند.

 

در رده سنی جوانان، نازنین خانی در فرم‌های تای‌چی‌چوان و جین‌تای‌چی، زهرا محبوبیان در فرم‌های چان‌چوان و دائوشو و راضیه جعفری در فرم‌های نان‌چوان و نن‌دائو در مکان نخست ایستادند.

 

در رده سنی بزرگسالان نیز بهاره رحمانیان در بسته نان‌چوان و نن‌دائو، زینب معشوری در بسته تای‌چی‌چوان و جین‌تای‌چو، نازنین امیریان در بسته چان‌چوان و رقیه پریسان در بسته جین‌شو و کیانگ‌شو جایگاه اول را ازآن خود کردند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :5

  • شعبانی

    تاریخ : ۱۷ - شهریور - ۱۳۹۲

    عزیزم همیشه موفق وپیروز باشی…


  • رضا حیاتی

    تاریخ : ۱۸ - شهریور - ۱۳۹۲

    آفرین.امیدوارم همیشه برقرار و پیروز باشی.


  • hayat

    تاریخ : ۱۸ - شهریور - ۱۳۹۲

    مثل همیشه باعث افتخار وسربلندی ورزش ماهشهر شدید.باآرزوی موفقیت دوباره


  • ماهشهر

    تاریخ : ۱۹ - شهریور - ۱۳۹۲

    درود بی پایان براین دختر رعنای ماهشهری


  • pouya

    تاریخ : ۲۰ - شهریور - ۱۳۹۲

    …………………………………….Tabrik…………………………….


ارسال دیدگاه