دفعات بازدید: 1,394

تاریخ انتشار: 1392/06/20 - 3:05

عملیات غیرصنعتی ماهشهر دومين نماينده خوزستان در لیگ برتر كشور

download (1)

پس از انصراف تیم گاز خوزستان از حضور در لیگ برتر کشور قرار شد نفت امیدیه جایگزین این تیم شود اما حضور نفت امیدیه به دلیل مجوز نگرفتن از سوی شورای ورزش وزارت نفت منتفي شد و درنهایت پس از تلاش‌هاي فراوان جهت حفظ سهمیه استان در لیگ برتر، عملیات غیر صنعتی بندرماهشهر جایگزین گاز خوزستان شد.

 

کارون یعقوبی‌نژاد، دبیر هیات فوتبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌خوزستان، اظهارکرد: پس از این که گاز خوزستان از شرکت در لیگ برتر کشور انصراف داد، نفت امیدیه برای حضور در لیگ اعلام آمادگی كرد و از ما یک هفته زمان خواست تا در اين زمينه کارهای‌شان را پیگیری کنند اما پس از آن به ما اعلام كردند برای شرکت در لیگ برتر نتوانستند از شورای ورزش وزارت نفت مجوز دریافت کنند.

 

وی بیان‌کرد: پس از انصراف گاز خوزستان این سهمیه در اختیار هیات فوتبال استان قرار گرفت و ما نیز ترجیحا به دنبال این بودیم که یک باشگاه دولتی در لیگ برتر تیم‌داری کند تا در نهایت این سهمیه در استان حفظ شود.

 

دبیر هیات فوتبال خوزستان عنوان‌کرد: عملیات غیرصنعتی بندرماهشهر هم از قبل حضور خود را به ما جهت شركت در لیگ برتر كشور اعلام کرده بود اما مدیر این باشگاه نامه‌ای در این زمینه به ما نداده بود و بحث ما این بود که نامه‌ای از سوی او جهت حضور در ليگ دریافت کنیم که در نهایت مدیر این باشگاه نامه‌ای در اين خصوص به ما داد و قرار شد این تیم جایگزین گاز خوزستان شود.

 

وی با بيان اين‌كه تفاهم‌نامه‌ای با اين باشگاه منعقد کردیم و قرار شد این سهمیه به مدت یک سال در اختیار آن‌ها باشد، افزود: در پایان فصل نیز در خصوص اين تيم تصمیم‌گیری می‌کنیم و  اگر عملكرد آن‌ها خوب بود و در اداره تيم خوب كار كردند، باز هم این سهمیه به اين باشگاه داده می‌شود و در غیر این صورت به جای دیگر سپرده خواهد شد.

 

یعقوبی‌نژاد در ادامه با بیان این‌که تيم عملیات غیرصنعتی بندرماهشهر در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم عملیات دریایی تهران می‌رود، گفت: این بازی روز جمعه (22 شهریورماه) در تهران برگزار خواهد شد.

 

وی در پايان با اشاره به اين‌كه عملیات غیرصنعتی ماهشهر سال‌گذشته به اسم دیگری در لیگ دسته یک کشور حضور داشت، اظهارکرد: اكنون شرايط اين تيم را نمي‌دانم. ما می‌خواستیم سهمیه استان را حفظ کنیم که امیدوارم این تیم بتواند سهمیه استان را حفظ كند.

ارسال دیدگاه