دفعات بازدید: 1,473

تاریخ انتشار: 1392/06/20 - 15:30

رییس هیات والیبال استان خبرداد: حضور یک تیم خوزستانی برای اولین‌بار در لیگ دسته یک بانوان کشور

رییس هیات والیبال خوزستان از اولین حضور یک تیم خوزستانی در لیگ دسته یک بانوان کشور خبر داد.

 

ابراهیم پارسافر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌خوزستان، اظهارکرد: تیم نفت امیدیه را راغب کردیم که در لیگ دسته یک کشور تیم‌داری کند که خدا را شکر آن‌ها با این کار موافقت کردند و خوزستان امسال برای اولین‌بار در بخش بانوان در لیگ کشوری تیم‌داری می‌کند.

وی این موضوع را آغاز خوبی برای فعالیت جدی در بخش بانوان دانست و گفت: هم‌چنین به دنبال این هستیم تا شرکتی دیگر را هم راغب کنیم که در لیگ یک تیم‌داری کند. اگر هم در این کار موفق نشویم، حضور یک تیم هم برای شروع کار در بخش بانوان خوب است. هم‌چنین برای فعال کردن اين بخش در حال برگزاری کلاس‌های استعدایابی در استان هستیم.

رییس هیات والیبال خوزستان در ادامه عنوان‌کرد: در بخش آقایان نیز تیم‌های پتروشیمی بندرامام و شرکت پالایش و پخش نفت آبادان برای حضور در مسابقات زیرگروه کشور اعلام آمادگی کرده‌اند. در دسته یک کشور نیز حضور تیم‌های شهرداری دزفول و نفت‌اهواز قطعی شده است و در حال رایزنی هستیم تا پتروشیمی مارون نیز در این لیگ شرکت کند. به نظرم اگر این تیم‌ها فعالیت خوبی داشته باشند و نتایج خوبی کسب کنند، می‌توانیم در آینده حضور موثر و مفیدی در لیگ برتر کشور داشته باشیم.

وی هم‌چنین درباره روند ساخت خانه والیبال اهواز گفت: خانه والیبال هم‌چنان درگیر مشکل بودجه‌ای است و در روند ساخت آن نسبت به گذشته تغییری به وجود نیامده است. اداره‌کل ورزش و جوانان استان بودجه‌ای برای آن در نظر گرفته است که اگر امسال برای آن تامین اعتبار شود، فکر می‌کنم ساخت آن به پایان برسد.

رییس هیات والیبال خوزستان در ادامه با بیان این‌که این رشته در استان با تلاشی که تمام علاقه‌مندان و زحمت‌کشان انجام داده‌اند، می‌تواند آینده درخشان و بهتری نسبت به گذشته و امروز داشته باشد، اظهارکرد: از جمله اقداماتی که امسال انجام دادیم این بود که با وجود مشکلات مالی، حضور بسیار فعال و جدی‌ای در مسابقات کشوری در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید داشتیم و توانستیم عنوان‌های خوبی را نیز به دست آوریم.

وی بیان‌کرد: در رده نوجوانان توانستیم به لیگ دسته یک کشور راه پیدا کنیم و رده‌های سنی جوانان و امید نیز به عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشوری دست پیدا کردیم. ما بدون استثنا تیم‌های‌مان را به رقابت‌های کشوری اعزام کردیم. در بخش بانوان نیز در رده امیدها توانستیم جایگاه دوم کشور را به خود اختصاص دهیم.

پارسافر افزود: لیگ برتر استان را نیز از 13 تا 17 شهریورماه با حضور 17 تیم که ترکیبی از باشگاه‌های خصوصی، دولتی و هیات‌های شهرستانی بود، برگزار کردیم که درنهایت هشت تیم به مرحله دوم راه پیدا کردند که هفته آینده دور دوم آن در دو منطقه استان برگزار خواهد شد. سعی‌‌مان بر این است که مرحله نهایی آن را نیز دو هفته دیگر در اهواز انجام دهیم. مرحله نخست آن با برنامه‌‌‌‌ریزی خوبی برگزار شد، ضمن این‌که استقبال خوبی هم از آن صورت گرفت.

وی در پايان خاطرنشان‌کرد: ما به دنبال این هستیم تا رقابت‌های والیبال نونهالان استان را نیز در قالب مسابقات آتیه‌سازان  استان برگزار کنیم تا انشالله نتیجه و خروجی این مسابقات، آینده نوجوانان استان را بسازد. این رقابت‌ها نیز پس از پایان پیکارهای لیگ برتر استان برگزار خواهد شد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • pouya

    تاریخ : ۲۱ - شهریور - ۱۳۹۲

    پس نتایج والیبال دختران صنایع چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟


  • رفیع زاده

    تاریخ : ۲۲ - مرداد - ۱۳۹۳

    البته ما هم سال 87 یه تیم خوزستانی بودیم که برای اولین بار و بدون هیچ گونه بازیکن غیربومی تیم پتروشیمی بندر امام رو از لیگ دسته یک کشور آوردیم سوپر لیگ و برای اولین بار هم توی سوپر لیگ کشور به اسم منطقه ی ویژه ی اقتصادی پنجم شدیم و دیگه هیچ شرکتی از این بازیکنها حمایت نکرد… پس این اولین حضور نیست


  • والیبال

    تاریخ : ۲۳ - مرداد - ۱۳۹۳

    تیم سازمان منطقه ویژه تو سال 88 در مسابقات سوپر لیگ کشور مقام نهم رو کسب کرد از 12 تیم خانم رفیع زاده با احترام


ارسال دیدگاه