دفعات بازدید: 1,024

تاریخ انتشار: 1392/06/26 - 1:02

هفته سوم فوتسال لیگ برتر کشور ماهشهریها میزبان، اهوازیها میهمان

روزنامه ی نورخوزستان: روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته 7 دیدار هفته سوم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور برگزار خواهد شد. دو نماینده این استان به عنوان تیم های میزبان و میهمان به دیدار حریف سوم خود می روند. 
تیم عملیات غیر صنعتی ماهشهر در شهر خود در سالن بزرگ بعثت با تیم هلال احمر تبریز بازی خواهد داشت و تیم ملی حفاری ایران نیز در قم با تیم فولاد ماهان تندیس بازی خواهد داشت. 
این تیم روز پنجشنبه با بازیکنان ساک به دست خود از ا هواز به قم خواهد رفت حفاریها به واقعیت در بازیهای هفته دوم می بایستی تیم با قدرت و پر بازیکن تیم ملی گیتی پسند اصفهان را می برد که در ضربات آخر بدشانسی آورد. 
گفتنی است ضمن اینکه این دو تیم خوزستانی بازی هفته اول لیگ را که تا کنون انجام نداده اند. در بازیهای هفته اول دو تیم ملی حفاری و گاز خوزستان با هم بازی داشتند که تیم گاز از بازیها انصراف دارد و اکنون که تیم عملیات غیر صنعتی ماهشهر بجای این تیم اهوازی بازی خواهد کرد بنابراین باید بازی عقب افتاده از هفته نخست خود را در مقابل هم انجام بدهند. تیم ماهشهری نیز با سرمربی گری ایمان عیسی زاده و با بازیکناني از اهوازی و ماهشهر به رویارویی حریف های خود می رود. در بین بازیکنان این تیم نام چند بازیکن شاخص مشاهده می شود. 

ارسال دیدگاه