دفعات بازدید: 1,078

تاریخ انتشار: 1392/06/26 - 1:05

سرمربی تیم فوتسال بندرماهشهر: دلم نسبت به وضعيت تيمم روشن است

72392t

سرمربی تیم فوتسال عمليات غیر صنعتی بندر ماهشهر با بیان این که دوست دارم کارهای سخت را انجام دهم، گفت: با توکل بر خدا می توانیم امسال رده خوبی را در جدول به دست آوریم.

ایمان عیسی‌زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان اظهار کرد: ما به خاطر این که می خواستیم از اعتبار استان دفاع کنیم و نگذاریم سهمیه استان از بین برود، در لیگ برتر شرکت کردیم که در دیدار نخست با یک تیم ناآماده و ناهماهنگ به تهران رفتیم و مقابل تاسیسات دریایی بازی را واگذار کردیم.

 

وی افزود: به نظرم باتوجه به غيرتي که بازیکنانم دارند، بازی خوبی را مقابل حریف به نمایش گذاشتیم. به هر حال تاسیسات دریایی تهران سه ماه زودتر از ما تمرینات خود را شروع کرده بود و از نظر مالی و فنی هم وضعیت بهتری نسبت به ما داشت.

 

سرمربی تیم فوتسال عمليات غیر صنعتی بندر ماهشهر بیان کرد: کادر فنی تیم حریف، کادر فنی تیم ملی بود. صانعی سرمربی اين تيم زمانی مربی تیم ملی بوده است و شمس نیز مدیر فنی این تیم است. درکل این تیم از همه نظر نسبت به تیم ما آماده‌تر بود.

 

وی عنوان کرد: با تمام این موارد بازیکنانم با غیرت خوزستانی بازی بسیار خوبی را ارایه کردند. به هر حال چند اشتباه فردی داشتیم که در اين خصوص باید بگویم ما در این دیدار با بازیکنانی بازی کردیم که برخی از آن ها متولد سال 72 و 73 هستند.

 

عیسی‌زاده گفت: دلم روشن است که با اضافه کردن چند بازیکن که این هفته قرار است از خارج از استان جذب کنیم، روندمان بهتر شود. متاسفانه تیم های استان با ما همکاری نکردند و از دادن رضایت‌نامه به بازیکنان‌شان برای آمدن به تیم ما امتناع کردند، در حالی که این بازیکنان علاقه‌مند به همکاری با ما در لیگ برتر بودند.

 

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم با جذب بازیکنان خوزستانی که در خارج از استان هستند و هم چنین حمایت های آغاجری، نماینده ماهشهر در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش جوانان استان بتوانیم نماینده شایسته ای برای استان در لیگ برتر باشیم و این سهمیه را حفظ کنیم.

 

سرمربی تیم فوتسال عمليات غیر صنعتی بندرماهشهر در پاسخ به این سوال که فكر مي‌كنيد اين تيم امسال در لیگ بماند؟ گفت: من دوست دارم کارهای سخت را انجام دهم؛ چرا که کارهای آسان را همه انجام می‌دهند. کار سختی داریم ولی مطمئن باشید با توکل بر خدا این کار را انجام می‌دهيم.

 

وی درباره دیدار آینده تیمش برابر هلال احمر تبریز اظهار کرد: مربی این تیم را می شناسم و با تفکرات او آشنا هستم. فیلم دیدار این تیم برابر شهرداری تبریز را هم دیده ام و آنالیز کرده ام تا بتوانیم برای این بازی آماده شویم.

 

عیسی‌زاده گفت: باتوجه به این که پس از هفته سوم، رقابت های لیگ به مدت 25 روز به دليل بازی‌های تیم‌ملی در جام جهانی برزیل تعطیل می شود، برنامه ای تنظیم کرده ایم تا طی این مدت تیم مان را به آمادگی 70، 80 درصدی برسانیم تا در ادامه مسابقات نتایج بهتری را کسب کنیم.

 

به گزارش ايسنا، تیم فوتسال عمليات غیر صنعتی بندر ماهشهر در هفته دوم مسابقات ليگ برتر كشور برابر تاسیسات دریایی تهران با حساب 5 بر صفر شكست خورد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • تنگاره

    تاریخ : ۲۶ - شهریور - ۱۳۹۲

    برادر گرامی آقای عيسی زاده ضمن خسته نباشيد بشما و اعضای تيم فوتسال صنايع پتروشيمی ماهشهر و آرزوی موفقيت در همه عرصه ها را از خداوند منان خواستاريم.
    گروه تنگاره


  • ali amoori

    تاریخ : ۲۸ - شهریور - ۱۳۹۲

    arezoei movafagheyat daram vasaton,enshala farad bazi ro bebarid


ارسال دیدگاه