دفعات بازدید: 1,012

تاریخ انتشار: 1392/06/31 - 10:01

نتايج هفته دوم ليگ دسته سوم باشگاه‌هاي ايران/ برنامه بازیها

نتايج هفته دوم ليگ دسته سوم باشگاه‌هاي ايران
در هفته دوم ليگ دسته سوم باشگاه‌هاي ايران، خوزستاني‌ها صاحب يك پيروزي، يك تساوي و دو شكست شدند. در كرمان، استقلال ملاثاني با يك گل مغلوب
مس نوين اين شهر شد. گلي كه در دقيقه 32 توسط سهيل زندي به ثمر رسيد. دو تيم شهرداري ماهشهر و اتحاد انديمشك برگزاركننده دربي خوزستان بودند كه شهرداري موفق به پيروزي 2بر1 شد. در اين بازي امير لطيفي بي‌طرف و حجت دلاوري گل‌هاي شهرداري را به ثمر رساندند، همچنين روح‌اله پهلوان تك گل تيم بازنده را زد. در ادامه اين رقابت‌ها، فرهنگ رامهرمز با ارائه فوتبالي قابل قبول مقابل زاگرس بهمئي ياسوج به تساوي 1بر1 دست يافت و با يك امتياز ارزشمند به خانه بازگشت.فرشاد صيدي‌نژاد ابتدا زاگرس را پيش انداخت؛ اما صادق صدريان 15 دقيقه مانده به پايان بازي گل تساوي‌بخش فرهنگ را ثبت كرد. اما در هفته سوم اين رقابت‌ها، 4 تيم خوزستاني عصر روز سه‌شنبه (دوم مهرماه) در خانه از حريفان خود استقبال خواهند كرد. نمايندگان استان در صورت رهايي از مشكلات و حاشيه‌هاي ناخواسته مي‌توانند به خواسته‌هايشان برسند. لازم به ذكر است برنامه بازي‌هاي تيم‌هاي خوزستاني در هفته سوم همراه با اسامي داوران بدين شرح آمده است:
سه‌شنبه 2/7/92 ساعت 45/15؛ فرهنگ رامهرمز……………. شهرداري ماهشهر
*‌ اتحاد انديمشك………………………………………………………………. گهرنوين دورود
*‌ استقلال ملاثاني……………………………………………………………………. عقاب تهران
هفته سوم ليگ‌برتر فوتسال كشور

شكست خانگي پتروشيمي
پتروشيمي ماهشهر دومين شكست متوالي‌اش را در رقابت‌هاي ليگ‌برتر فوتسال با شگاه‌هاي كشور تجربه كرد. اين تيم خوزستاني كه از هفته دوم وارد ليگ شد، روز گذشته از سري مسابقات هفته سوم در خانه مقابل هلال‌احمر تبريز قرار گرفت و 4برصفر مغلوب شد. پتروشيمي هم اينك بدون امتياز در قعر جدول قرار دارد. در اين زمينه ايمان عيسي‌زاده سرمربي 33 ساله پتروشيمي ماهشهر گفت: تيم ما تنها 3 هفته است كه تشكيل شده و هفته به هفته بهتر خواهد شد و اين قول را به مردم ماهشهر مي‌دهم كه با كمك و حمايت آنها از هفته پنجم يا ششم پتروشيمي چهره اصلي را به خود مي‌گيرد. همچنین تیم ملی حفاری اهواز نیز دیروز توانست تیم ماهان تندیس قم را با نتیجه 6 بر 4 شکست بدهد.

ارسال دیدگاه