- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

هفته اول ليگ‌ برتر خوزستان / پیروزی شاهین ندسا در خانه حریف

نتایج فوتبال لیگ سه کشور
استقلال شوشتر تك ميزبان برنده
به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهرهفته اول چهاردهمين دوره رقابت‌هاي قهرماني ليگ‌برتر باشگاه‌هاي خوزستان(يادواره مرحوم نوري خداياري) در شرايطي روز گذشته با برگزاري پنج ديدار آغاز شد كه سيمان بهبهان باعدم حاضر شدن مقابل جنوب سوسنگرد، رسما از مسابقات كناره‌گيري كرد و طبق اعلام هيات فوتبال مقاومت هويزه در جدول رده‌بندي جاي داده شد. در بازي‌هاي برگزار شده، سپاهان ايذه، استقلال شوشتر و پرسپوليس ويس دربي‌ها را فتح كردند. اما ديدار دو تيم نفتون مسجدسليمان و استقلال‌رامهرمز امروز پيگيري مي‌شود. در مطلب زير به بررسي اين پيكارها مي‌پردازيم.
*‌ آنزان ايذه صفر…………………………………………………………..سپاهان ايذه 1
دو تيم ارائه‌گر فوتبال زيبا و تماشاگرپسندي بودند كه در نهايت سپاهان با تك گل اسماعيل كياني پيروز شد تا براي دومين بار متولي فاتح دربي ايذه شود. در اين مسابقه سپاهان مي‌توانست با تعداد گل بيشتري به برتري برسد، البته آنزان حريف دست و پا بسته‌اي نبود و پا به پاي سپاهان بازي كرد و چند موقعيت خوب گلزني نيز به دست آورد. سپاهان از دقيقه 14، 10 نفره به بازي ادامه داد.
*‌ استقلال رامشير صفر……………………………………………… شاهين ماهشهر2
كسب 3 امتياز خارج از خانه براي شاهين ماهشهر شيريني مضاعفي داشت چرا كه اين تيم با در اختيار داشتن بازيكنان جوان و كم سن و سال پا به ميدان گذاشته و خود را با سرمربيگري موسي قنواتي به عنوان يك مدعي معرفي كرد. در اين بازي غلامرضا عتيقي و محمد قنواتيان در دقايق 35 و 78 گل‌هاي شاهين رابه ثمر رساندند.
*‌ استقلال شوش2………………………………………………………. ميلاد دزفول 2
جدال دو تيم قديمي شمال خوزستان با تقسيم امتيازات به پايان رسيد. استقلال بازي را بهتر از ميلاد دزفول آغاز كرد و در نيمه نخست با برتري دو گل به رختكن رفت. تلاش ميلاد براي جبران گل‌هاي خورده در اواخر نيمه دوم جواب داد. در اين بازي ابتدا استقلال با گل‌هاي علي منصوري و محمد مختبا از حريف پيش افتاد اما اسماعيل حسين‌وند و محمدعلي حسين‌وند در دقايق 76 و 83 تيم خود را از شكست بيرون از خانه نجات دادند.
*‌ شيبان باوي 1……………………………………………………… پرسپوليس‌ويس2
در نيمه اول پرسپوليس خيلي خوب كار كرد و توانست به دو گل زودهنگام توسط قاسم بريهي و حسن سواري دست يابد.
انگيزه‌هاي زيادي كه تيم ابراهيم اشكش داشت باعث چنين اتفاق جالبي شد؛ اما شيبان يكي از گل‌ها را جبران كرد و توانست شرايط بازي را تغيير دهد. بازي تا اواسط نيمه دوم در اختيار قرمزپوشان بود اما شيبان براي رهايي از اولين شكست خود را به آب و آتش زد و به نتيجه‌اي نيز نرسيد.
*‌ استقلال شوشتر 3………………………………………………… پارسيان شوشتر 2
استقلال در ثانيه‌هاي پاياني دربي شوشتر را از تيم جوان پارسيان از آن خود كند. آبي‌پوشان اگرچه خيلي زود در دقايق 2و8 با گل‌هاي اسد انصاري و بهنام بنيازاده از مهمان خود عقب افتادند اما توانستند با گل دقيقه 35 هادي پوري يكي از گل‌ها را جبران كند در نيمه دوم نيز سجاد آبتين در دقيقه 65 بازي را به تساوي كشاند.اما ميزبان توانست با گل دقيقه 3+90 هادي‌پوري به 3 امتياز با ارزش دست يابد. جالب اينكه بازيكنان تيم پارسيان شوشتر زير 20 سال مي‌باشند و اين گونه ارائه نمايش فوتبالي زيبا هنر مي‌خواهد.
برنامه هفته دوم- جمعه 12/7/92 ساعت 30/15؛
شاهين ماهشهر…………………………….. استقلال شوشتر؛ داور: سلمان شاهولي
*‌ پارسيان شوشتر…………………. نفتون مسجدسليمان؛ داور: احسان مكوندي
*‌ جنوب سوسنگرد………………………… استقلال رامشير؛ داور: سعيد زكالوند
*‌ استقلال رامهرمز……………………………………. استقلال شوش؛ داور: خليلي
*‌ سپاهان ايذه……………………………………………مقاومت هويزه؛ بهروز رنجبر
*‌ ميلاد دزفول………………………………… شيبان باوي؛ داور: داريوش خضري
*‌ پرسپوليس ويس………………………………… آنزان ايذه؛ داور: عباس ظهيري