دفعات بازدید: 2,389

تاریخ انتشار: 1392/07/15 - 15:35

صنایع پتروشیمی نایب قهرمان وزارت نفت ایران شد

بسکتبال صنایع پتروشیمی نتایج مسابقات وزارت نفت

مسابقات وزارت نفت در رشته بسکتبال با حضور 7 تیم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر مسابقات قهرمانی بسکتبال وزارت نفت ایران در شهرستان محمود آباد برگزار شد که در نهایت تیم نفت الف توانست عنوان قهرمانی را کسب نماید صایع پتروشیمی نایب قهرمان شد   و تیم گاز عنوان سومی را کسب کرد.

تیم صنایع پتروشیمی ایران با حضور محمدی منش مربی توانمند و شایسته خود علیرغم برتری در مقابل تیم های شرکت کننده در این مسابقات در بازی فینال با بد شانسی مواجه شد و با نتیجه 91 بر 87 بازی را به حریف خود واگذار کرد.

سرپرستی تیم صنایع پتروشیمی ایران به عهده علیرضا ناصریان بود.

** از نکات قابل توجه تیم صنایع پتروشیمی حضور تمامی بازیکنان از باشگاه فرهنگی ورزشی پتروشیمی بندرامام بود که نشان از این مهم دارد که پتروشیمی بندرامام سرمایه گذاری خوبی در رده پایه داشته است.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • بهنام خواجه میرکی

    تاریخ : ۱۸ - مهر - ۱۳۹۲

    بسه دیگه چقدر از پتروشیمی بندرامام تعریف و حمایت میکنین؟ یکی ندونه فکر میکنه این سایت خبر پتروشیمی بندرامامه. بسکتبال ماهشهر که فقط پتروشیمی بندرامام نیست، بازیکنا و مربی ها که فقط همین ها نیستن. ولی ما فقط از اینا میخونیم. آقای کاظمی، تنها نماینده ماهشهر تو بسکتبال نوجوانان استان، یعنی تیم هیئت بسکتبال ماهشهر با کمبود امکانات و وقت تمرین، برای اولین بار بدون دخالت شرکت های پتروشیمی شرکت کرد و با اینکه میزبان هم نبود تونست رتبه دوم رو کسب کنه. چرا شاهد یه مطلب از این رقابت ها نبودیم؟ اطلاعات خواستین که دادم، عکس دسته جمعی تیم هم نشون دادم. أمر دیگه ای باشه، بفرمایید. اینی که آخر همین مطلب نوشتین “پتروشیمی بندرامام سرمایه گذاری خوبی در رده پایه داشته است” درست، ولی شما اگه قصد کلیات رو بنویسین و مردم رو مطلع کنین، چرا واسه قهرمانی تیم بزرگسالان پتروشیمی ننوشتین که “بازیکنان این تیم از نقاط مختلف کشور بودن و نشون میده که تیم بزرگسالان اهمیتی به بازیکنای داخل نمیده”؟؟؟؟ حالا تکلیف ما خواننده های سایت و مردم ماهشهر رو مشخص کنین. این سایت مختص ورزش ماهشهره یا پتروشیمی بندرامام؟ لازمه ذکر کنم که من نه عضو باشگاه و هیئتی هستم که بخوام رقابت کنم، نه از پتروشیمی بندرامام تنفر دارم. من یکی از مردم ماهشهرم که عاشق بسکتبالم و واردش شدم. در اخر هم عذرخواهی میکنم اگه خیلی تند و مستقیم حرفامو زدم، چون بنده اهل کنایه و…. نیستم و حرفامو مستقیم میزنم. قصد اهانت و ایجاد نفرت و دشمنی هم ندارم.


ارسال دیدگاه