دفعات بازدید: 2,009

تاریخ انتشار: 1392/07/22 - 9:17

نایب رئیس هیأت والیبال خوزستان: برگزاری مداوم دوره های آموزشی یکی از راه های پیشرفت رشته های ورزشی است

نایب رئیس هیأت والیبال خوزستان گفت: برگزاری مداوم دوره های آموزشی برای مربیان یکی از راه های پیشرفت رشته های ورزشی است و با توجه به علاقه و استعداد بالای بانوان خوزستانی، فعالیت مربیان با مدارک بالا می تواند نقش بسزائی در توسعه والیبال استان ایفا کند.

باپیری اظهار داشت: در راستای اجرای تقویم آموزشی هیأت والیبال استان خوزستان در بخش بانوان و به منظور ارتقای سطح معلومات علاقمندان به رشته ورزشی والیبال و فراگیری علمی و فنی این رشته پر طرفدار ، دوره مربیگری درجه دو والیبال ویژه بانوان با همکاری فدراسیون از 1 لغایت 6 آبان ماه  در شهرستان اهواز برگزار می گردد.


وی افزود : در کلاس‌ مربیگری درجه 2 ، علم تمرین، حرکت‌شناسی، اصول مربیگری و زبان تخصصی ، آسیب‌شناسی ورزشی ، فیزیولوژی ورزشی و نهایتاً مباحث علمی تخصصی این رشته ورزشی توسط مدرسان اعزامی از فدراسیون والیبال تدریس خواهد شد.


نایب رئیس هیأت والیبال خوزستان با اشاره به توجه به عملکرد موفقیت‌آمیز هیأت والیبال خوزستان در بخش آموزشی خاطر نشان کرد: در آبانماه علاوه بر این کلاس در خصوص برگزاری  مربیگری و داوری درجه 3 در سطح استان نیز اقدام کرده‌ایم.


باپیری در پایان اظهار داشت : امیدواریم با توسعه و پرورش مربیان و داوران در سراسر استان  رشد و پیشرفت والیبال در خوزستان و حضور موفق در مسابقات کشوری را در آینده شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه