دفعات بازدید: 1,130

تاریخ انتشار: 1392/07/29 - 10:48

آغاز مسابقات بسكتبال جوانان خوزستان از دوم آبان

رقابت‌های بسکتبال جوانان باشگاه‌های خوزستان برگزار خواهد شد.

 

حسین منصورزاده، مسوول کمیته برگزاری مسابقات هیات بسکتبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: این مسابقات با حضور 14 تیم در قالب چهار گروه برگزار می‌شود که تيم‌هاي گروه‌های الف و ج این مسابقات، دوم و سوم آبان‌ماه به مصاف هم مي‌روند.

 

وی بیان‌کرد: گروه “الف” شامل تیم‌های نفت آبادان، پیشرو اهواز و تربیت‌بدنی بندرامام است که میزبان این رقابت‌ها پیشرو اهواز مي‌باشد. گروه “ج” نيز شامل تيم‌هاي شرکت ملی‌حفاری، هیات بسکتبال ماهشهر، تربیت‌بدنی بهبهان و منصورین دزفول است که حفاری میزبان اين مسابقات است.

 

مسوول کمیته برگزاری مسابقات هیات بسکتبال خوزستان به گروه ب و د این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: گروه “ب” شامل تیم‌های پتروشیمی بندرامام، هیات بسکتبال سوسنگرد، شاهین دزفول و صنایع فولادخوزستان است و گروه “د” هم شامل تیم‌های اکسین رامهرمز، صبا‌پیما دزفول و شاهین اهواز است که البته هنوز میزبان و زمان برگزاري مسابقات اين دو گروه مشخص نشده است.

 

وي در پایان اظهارکرد: این تیم‌ها به صورت دوره‌ای با یکدیگر رقابت می‌کنند و درنهایت دو تیم از هر گروه به مرحله بعد مسابقات صعود خواهند كرد.

ارسال دیدگاه