دفعات بازدید: 1,173

تاریخ انتشار: 1392/07/29 - 10:50

نتایج بانوان خوزستان در مسابقات تنیس‌روی‌میز کشور

روزنامه ی نورخوزستان: رقابت‌های اپن و دسته یک تنیس‌روی‌میز بانوان كشور برگزار شد که دو خوزستانی توانستند به ‌دسته یک و دسته برتر کشور راه پیدا کنند.
زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس‌روی‌میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: این مسابقات 24 تا 26 مهرماه با حضور 54 شرکت‌کننده به میزبانی یزد برگزار شد.
وی با بیان این‌که چهار تنیسور خوزستانی در این رقابت ها شرکت کرده بودند، گفت: بهاره بابادی‌وند، فرزانه کرم‌زاده و آرمینا هدايتي در بخش اپن و زهرا علوی نیز در دسته یک با حريفان خود رقابت كردند.
نایب‌رییس هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان ادامه‌داد: بابادی‌وند، کرم‌زاده و هدایتی پس از رقابت در بخش اپن توانستند به دسته یک راه پیدا کنند ولی درنهایت فقط بابادی‌وند با ایستادن در مکان هشتم توانست در دسته یک کشور باقی بماند.
وی خاطرنشان‌کرد: زهرا علوی نیز که در دسته یک کشور با حریفان خود رقابت کرد، توانست با قرار گرفتن در جایگاه سوم این مسابقات، دسته برتري شود.
لیموچی در پایان عملکرد تنیسورهای خوزستانی را خوب دانست و اظهارکرد: باتوجه به این‌که بازیکنان ما جوان هستند و در بخش بزرگسالان شرکت کرده بودند، به نظرم نتایج خوب و رضایت‌بخشی را به دست آوردند. مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و تنیسورهای خوبی نیز در آن شرکت کرده‌ بودند.

ارسال دیدگاه