دفعات بازدید: 1,318

تاریخ انتشار: 1392/08/04 - 20:10

نتایج هفته پنجم لیگ برتر فوتبال خوزستان+جدول ، برنامه مسابقات و بهترین های هفته

جدول لیگ برتر فوتبال خوزستان,فوتبال خوزستان,لیگ برتر<خوزستان,شاهین ماهشهر,ورزش ماهشهر

برگزاري هفته پنجم ليگ‌برتر باشگاه‌هاي خوزستان (تحت يادواره شهيد علي هاشمي) با نتايج غيرمنتظره و افت و خيز اكثر تيم‌ها همراه بود.استقلال رامهرمز صدرنشين در هويزه متوقف شد، ميلاد دزفول در رامشير با كيسه‌اي پر از گل بازگشت شاهين ماهشهر در دقايق پاياني به 3 امتياز رسيد و… در زير نگاهي اجمالي به اين هفت مسابقه خواهيم داشت.
*‌ استقلال رامشير5…………………………. ميلاد دزفول صفر
گل‌ها: سعيد خالدي(2بار)، مسلم نصاري، محمدحميد و عباس زنگنه
استقلال 5 گل به ميلاد زد؛ حريف چند روز قبل از اين بازي گرفتار مشكلات مالي بود و بازيكنان كمتر دل به تمرين بستند و در شرايطي در رامشير پا به ميدان گذاشت كه به لحاظ روحي و رواني وضعيت خوبي نداشت. به هر صورت كسب اين 3 امتياز خانگي، پيروزي روحيه‌بخشي براي استقلال رامشير بود، تيمي كه داعيه قهرماني دارد و هم اينك در رده سوم جدول تكيه زده است.
*‌ مقاومت هويزه 1…………………………. استقلال رامهرمز1
گل‌ها: علي بوعذار(مقاومت)، سيدجابر حسيني(استقلال)
مقاومت دست به كار بزرگي زد و توانست ترمز پيروزي‌هاي صدرنشين را بكشاند و يك امتياز شيرين به دست آورد. استقلال عليرغم توقف در هويزه هيچ تغييري در جايگاهش به وجود نيامد؛ اما ساير ماهشهري‌ها را بيش از پيش  احساس كرد؛ اما بايد گفت درخشش بازيكنان مقاومت، ميهمان را غافلگير و با اين نتيجه ديگر مدعيان را خوشحال كردند.
شاهين‌ ندسا ماهشهر 1………………………… پرسپوليس‌ويس صفر
گل‌: توفيق ربيعي
شاهين ندسا با مربی توانمند خود موسی قنواتی با غلبه بر پرسپوليس در دقايق پاياني به يك قدمي صدرنشين رسيد. اين تيم از 5 بازي انجام داده در حالي که 13 امتياز اندوخته،شانه به شانه استقلال رامهرمز گام برمي‌دارد و با تفاضل گل كمتر در رده دوم قرار گرفته است. كادر فني پرسپوليس معتقد بود كه داور از گرفتن يك پنالتي مسلم به سود آنها خودداري كرد و در صحنه تك گل بازي نيز توپ به دست بازيكن تيم ماهشهري برخورد كه از چشم داور دور ماند.
*‌ جنوب سوسنگرد1…………………………..سپاهان ايذه صفر
گل: علي شهراوي
در نيمه نخست بازي نسبتا آرام و بدون هيچ حادثه خاصي پيگيري شد. سپاهان بيشتر در زمين خودبازي كرد و كمتر وارد 18 قدم حريف شد. نهايتا هر 2 تيم پس از 45 دقيقه با نتيجه بدون گل به رختكن رفتند. در نيمه دوم برخلاف نيمه اول در اكثر مواقع توپ روي دروازه‌ها بود و 2 تيم بارها يكديگر را تهديد كردند. در اين نيمه جنوبي‌ها در دقيقه 3+90 توسط علي نگراوي، دروازه سپاهان را گشودند و در آخرين لحظات جشن پيروزي گرفتند. در اين بازي دو تيم به نوع قضاوت داور اعتراض داشتند و مسوولان جنوب مدعي شدند كه داور از 2 ضربه پنالتي به سودشان چشم‌پوشي كرد.
*‌ آنزان ايذه 1………………………………….. پارسيان شوشتر3
گل‌ها: رشيد عزيزي(آنزان)، اسداله انصاري(3بار) (پارسيان)
آنزان باز هم باخت تا اين تيم قديمي و ريشه‌دار با داريوش فارسي روزهاي بسيار بدي را همچون فصول گذشته تجربه كند. آنزان در خانه مقابل پارسيان شوشتر حريف دست و پا بسته‌اي نشان داد و مغلوب شد. آنزان در ادامه بازي‌ها اينگونه به ميدان برود چه بسا نغمه سقوط را سر مي‌دهد. در اين بازي پارسيان با ارائه يك بازي خوب اولين پيروزي را كسب كرد.
*‌ استقلال شوشتر 1…………………………… استقلال شوش2
گل‌ها: ستار بهادري(شوشتر)، قاسم كعب و حسين ظهيري(شوش)
در روزي كه شوشتري‌ها اصلا هماهنگ نبودند اين مهمان شوشي بود كه از ابتدا هر آنچه خواست در زمين ميزبان صورت داد. استقلال شوش در نخستين ثانيه‌هاي بازي تير دروازه ميزبان را هدف قرار داد و در همان دقايق ابتدايي چند موقعيت گل به دست آورد و با ادامه اين روند توانست نيمه نخست را با 2 گل به سود خود پايان ببرد. در نيمه دوم ميزبان كمي به خود آمد و البته شوشي‌ها نيز ديگر اشتياقي به گلزني نداشتند تا بازي متعادل‌تر شود و سرانجام ميزبان بتواند با يك بار اختلاف را كمتر كند. به اين ترتيب شاگردان غلام حيدري 3 امتياز آسان را از ميدان شوشتر با خود به شوش بردند.
*‌ شيبان باوي 1……………… نفتون مسجدسليمان3
گل‌ها: حسن حميدي(شيبان)، علي شكري، عبداله باورصاد و مجتبي آلبا(نفتون)
تيم ميزبان نتوانست از بازي خانگي‌اش بهره ببرد و مغلوب نفتون شد تا اين تيم مسجدسليماني را از بحران خارج كند. اين در حالي بود كه تيم ميهمان 3 بار از ميزبان پيش افتاد و تنها گل شيبان نيز در اواخر نيمه دوم به ثمر رسيد تا تنها از وزن اين شكست بكاهد. شيبان به اين ترتيب نه تنها سودي از اين ديدار خانگي نبرد بلكه همچنان در قعر جدول باقي ماند.
انصاري در صدر گلزنان
اسداله انصاري، مهاجم جوان تيم پارسيان شوشتر هر گاه در محوطه جريمه آنزان ايذه حاضر شد يك گل به ارمغان آورد. او در بازي پارسيان و آنزان هتريك كرد. پارسيان اگرچه بازيكنان خوب و جواني دارد؛ ولي بايد قدر اسداله انصاري را نيز بداند. انصاري بي شك آن روز يكي از بهترين‌هاي ميدان بود، البته هر گاه توپ‌هاي پخته خود را نيز روي دروازه
می فرستاد تيمش مي‌توانست به گل برسد. وي هم اكنون با به ثمر رساندن 6 گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد.
بهترين‌هاي هفته
*‌بهترين تيم………………………………………..پارسيان شوشتر
تيمي كه هم از نظر هجومي و هم از نظر ساختار دفاعي جزو ضعيف‌ترين تيم‌هاي اين فصل ليگ برتر بود، مقابل آنزان به نحوي بازي كرد كه اگر در بازي‌هاي گذشته اين گونه بازي مي‌كرد، امتيازات باارزشي را از دست نمي‌داد. پارسياني‌ها در دفاع و هم در حمله فوق‌العاده ظاهر شدند تا آنزان با سرافكندگي چهارمين شكست را تجربه كند.
*‌ بهترين مربي…………………………………حسنكي(پارسيان)
با هدايت او، پارسيان بر آنزان غلبه كرد.
حسنكي مربي 24 ساله‌اي كه ثابت كرد تيم‌هاي تحت هدايتش مي‌توانند كارهاي بزرگي انجام بدهند. با كسب این پيروزي تيم حسنكي به رده نهم صعود كرد.
*‌ بهترين بازيكن……………..سعيد خالدي(استقلال رامشير)
در روزي كه اسدا… انصاري هت‌تريك كرد، سعيد خالدي سبب‌ساز پيروزي استقلال رامشير شد. اين بازيكن 2 گل از 5 گل تيمش را به نام خود ثبت كرد.
*‌ بازي هفته……………….مقاومت هويزه- استقلال رامهرمز
بازي اين دو تيم نمايش خوبي را به نمايش گذاشتند و در تمام دقايق مسابقه توپ به سمت هر دو دروازه حركت مي‌كرد، به همين خاطر بازي ورزشگاه شهرداري هويزه را به عنوان بازي هفته انتخاب مي‌كنيم.
*‌ داور هفته………………………………………………عباس راكي
به خوبي از عهده قضاوت بازي تيم‌هاي استقلال رامشير و ميلاد دزفول برآمد و در روزي كه برخي داورها در قضاوت‌شان با ضعف‌هايي مواجه بودند؛ اما او در شرايطي اين بازي را سوت زد كه مديريت خوب او باعث شد تا هيچ صحنه خاصي از نظر داوري رقم نخورد و مربيان دو تيم هم اعتراضي نداشته باشند.

برنامه هفته ششم
ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي خوزستان به هفته ششم رسيد.  برنامه هفته ششم اين مسابقات به شرح زير آمده است.
پنجشنبه 9/8/92 ساعت 30/14؛ سپاهان ايذه- استقلال شوشتر(ورزشگاه تختي)، استقلال شوش- شيبان باوي(ورزشگاه تختي)، پرسپوليس ويس- جنوب سوسنگرد(ورزشگاه شهدا)، استقلال رامهرمز- استقلال رامشير(ورزشگاه تختي)، نفتون مسجدسليمان- آنزان ايذه(ورزشگاه نفتون)، پارسيان شوشتر- مقاومت هويزه(ورزشگاه تختي)، ميلاد دزفول– شاهين ماهشهر(ورزشگاه مجديان)

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :9

  • هوادار

    تاریخ : ۶ - آبان - ۱۳۹۲

    تبريك آقا موسي، تا حالا شاهين رو اينقد بالاي جدول نديده بوديم.


  • محمد

    تاریخ : ۶ - آبان - ۱۳۹۲

    داشتم ته جدول دنبال شاهين مي گشتم پيداش نكردم، فكر كردم انصراف داده. منم تبريك ميگم موسي جان


  • مجيد رضايي

    تاریخ : ۸ - آبان - ۱۳۹۲

    شاهين؟صدر جدول؟هفته پنجم بدون باخت؟چههههههار برد؟بچه ها درست ميبينم؟


  • رضا

    تاریخ : ۸ - آبان - ۱۳۹۲

    سپاس بی پایان ازجوانان ماهشهر و آقای موسی قنواتی.آرزوی بهترین ها را برای این تیم دارم


  • جنوبی

    تاریخ : ۸ - آبان - ۱۳۹۲

    زیاد عجله نکنید تازه اول راهه ته جدول هم میاد ….ولی امسال تیمشو خوب بسته ولی فم نکنم دووم بیاره ….


  • اسماعیل

    تاریخ : ۱۱ - آبان - ۱۳۹۲

    با سلام….امسال شاهین سنت شکنی کرده واقعا تا اینجا عالی بوده باید به آقای قنواتی ودستیارنش آقایان قاسمی ومطوری خسته نباشید گفت و از مسولین بخوایم این تیم حمایت کنند


  • میهن پرست

    تاریخ : ۱۳ - آبان - ۱۳۹۲

    با سلام خدمت مدیریت سایت و همچنین تسلیت ویژه به مناسبت فرا رسیدن ایام حسینی خدمت دوستان محترم عرض کنم افتخار افرینی جوانان شهرستان با این بضاعت مالی قابل تحسین است ما باید استعدادها را شکوفا کنیم نه اینکه حسادت کنیم واین همت تلاش را ازبین ببریم ماباید امثال موسی قنواتی ویا جوانهایی مانند توفیق حصری ویا …که دارن خوب نتیجه میگیرن را تحسین بکنیم واختلافات را کنار بزاریم فوتبال ما حتی به شادگان ورامشیر نمیرسه مسولین به فکر یک استادیوم خوب باشن به فکر برگزاری مسابقات پایه باشن تبعیض را کنار بزارن همه دست تودست همدیگه بزارن این فوتبالو به جایگاهش برسونن درضمن مدیر محترم سایت یه گزارشی از تیمهایی چون پتروشیمی -استقلال – دارایی داشته باشید وفقط مختص یک تیم نباشید


  • طراحی سایت

    تاریخ : ۱ - بهمن - ۱۳۹۲

    با تشکر از مطالب خوبتان


  • طرح توجیهی

    تاریخ : ۲۰ - اسفند - ۱۳۹۲

    بسیار جالب بود.متشکرم


ارسال دیدگاه