دفعات بازدید: 974

تاریخ انتشار: 1392/08/14 - 0:59

سرمربی صنایع پتروشیمی ماهشهر: امیدوارم به پلی‌آف صعود كنيم

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر می‌گوید امیدوارم تیم‌مان امسال در لیگ برتر کشور بتواند جزو هشت تیم صعودکننده به مرحله پلی‌آف باشد.

 

علی توفیق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهار کرد: هنوز تیم مان کاملا بسته نشده است و فقط چند بازیکن قرارداد داخلی بسته اند.

 

وی افزود: درخصوص بازیکنان مورد نیازمان با باشگاه صحبت کرده ام ولی باتوجه به دیر اقدام کردن، بازیکنان مورد نظر جذب باشگاه های دیگر شدند و یکسری از بازیکنان را هم باشگاه به خاطر محدودیت بودجه ای، نتوانست جذب کند.

 

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر گفت: امسال نیز هم چنان سیاست باشگاه مبنی بر بومی‌گرایی، به قوت خود پا بر جا است. ما حداقل 8، 9 بازیکن بومی را در تیم داریم. هم چنين مهراد آتشي بازيكن سال گذشته تيم قشم و محمدرضا درگي بازيكن تيم مهرام را جذب كرده‌ايم.

 

وی در ادامه با بیان این‌که پیش‌بینی این‌که امسال چه جایگاهی را در لیگ برتر به دست می آوریم، سخت است، عنوان کرد: به هر حال ما امیدوار هستیم بتوانیم جزو هشت تیم صعودکننده به مرحله پلی‌آف باشیم.

 

توفیق با بیان این که اردویی خارج از ماهشهر برگزار نکرده ایم، افزود: تیم ما فقط در ماهشهر تمرین کرده است. این که تیم های دیگر اردوهایی خارج از استان های شان برپا کرده اند، به این دلیل است که تقریبا شاکله تیم‌های شان مشخص بوده است.

 

وی اظهار کرد: تیم ما سال گذشته هم با سیاست بومی‌گرایی پیش رفت و امیدوارم با تجربه ای که بازیکنانم از سال گذشته دارند، بتوانیم امسال کار راحت تری داشته باشیم. در هر صورت همه ما با امید زنده هستیم. ما جوانانی را در تیم مان داریم که آینده کشور چه در عرصه ورزش و چه در عرصه های دیگر در دست آن ها است.

 

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر در پایان درباره دیدار تیمش در هفته نخست مسابقات گفت: پنج شنبه(16 آبان ماه) به مصاف تیم قشم می رویم.

ارسال دیدگاه