دفعات بازدید: 1,105

تاریخ انتشار: 1392/08/15 - 22:30

عیسی زاده:ثابت مي‌كنم عده‌اي با لابي نتيجه بازي با تنديس را بر‌گرداندند/برخي‌ها استان‌فروشي كردند

75843t

سرمربي تيم فوتسال عمليات غيرصنعتي ماهشهر با انتقاد از داوري ديدار تيمش برابر ماهان تنديس قم در ليگ برتر كشور گفت: ثابت مي‌كنم عده‌اي لابي كردند و با صحبت و وعده و وعيد نتيجه اين بازي را برگرداندند.

 

ايمان عيسي‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) -منطقه خوزستان- اظهار كرد: تا آقايان ايكس در فوتسال ما هستند، اين ورزش نمي تواند سالم باشد.

 

وي بيان كرد: شمس روز گذشته در يك بازي برابر ما را نبرد بلكه داور بازيكن تيم ما را اخراج كرد و دو پنالتي براي تنديس قم گرفت و اين تيم را به پيروزي رساند. ما در اين ديدار در ابتدا با نتيجه 4 بر 3 از حريف پيش بوديم ولي سپس با به وجود آمدن اين شرايط، 6 بر 4 بازي را واگذار كرديم.

 

سرمربي تيم فوتسال عمليات غيرصنعتي ماهشهر گفت: به دليل اين كه ما در فدراسيون فوتبال و كميته داوران لابي نداريم و من، ايمان عيسي‌زاده‌ام، عالم و آدم بر آن شده‌ كه ريشه من را در ورزش بزند.

 

 وي افزود: من به زودي جواب اين رفتارها و آن مربي‌اي كه از استان به شمس خط داد كه تيم ما چه دارد و چه ندارد را خواهم داد. من صادقانه با آن‌ها رفتار كردم و شك نكنيد جواب اين گونه ناصادقانه رفتار كردن آن‌ها را مي دهم. اين كارها خوب نيست و زشت است. اين‌كه استان‌فروشي كنيد و بعد هم سنگ استان را به سينه بزنيد، كار درستي نيست.

 

عيسي‌زاده گفت: روز گذشته به رييس كميته داوران هم گفتم كه از طريق مراجع قضايي پي‌گير اين موضوع هستم و اگر لازم باشد كارهاي طبقه‌بندي شده ديگر هم انجام مي دهم تا ثابت كنم كه عده‌اي لابي كردند و با صحبت و وعده و وعيد، نتيجه اين بازي را برگرداندند. من ثابت مي‌كنم كه كسي خط و خطوط به حريف‌مان داد و به مربي اين تيم گفت كه تيم ما به چه شكل بازي مي‌كند.

 

وي افزود: زشت است كه اين مربي استان به خاطر اين‌كه خود در گود نيست، عليه باشگاه ما كار و جو را مسموم كند. اگر شمس براي اين مربي استان فرد بزرگي است، براي من كسي نيست. او هم براي من يك مربي‌اي مانند همين مربي استان است. من هم به اندازه خودم در فوتسال كشور اسم دارم و آن كسي كه بايد من را بشناسد، مي‌شناسد، در حالي كه اين مربي را هيات فوتبال استان هم نمي‌شناسد.

 

سرمربي تيم فوتسال عمليات غيرصنعتي ماهشهر در ادامه با بيان اين‌كه داوري افتضاح بود، عنوان كرد: درست است ماهان تنديس قم نايب‌قهرمان فوتسال كشور است ولي تيم ما هم اگرچه نتايج خوبي به دست نياورده است اما تيم بزرگ و به تكامل رسيده‌اي است و يقه تمام تيم‌ها را مي‌گيرد. اگر بخواهيم در اين راستا به جنگ داوري هم برويم، تيم‌مان سقوط خواهد كرد. تيم ما در بازي با گيتي‌پسند هم به خاطر عملكرد داوري شكست خورد. وقتي داور پول مي‌گيرد و اين گونه كار مي‌كند، من كه هيچ، “خاویر لوزانو” را هم بياورند نمي تواند كاري كند.

 

وي بيان كرد: كميته داوران فدراسيون شبيه يك ويترين است و در آن چيدمان اساسي انجام نمي‌شود و هر داوري كه مي‌خواهد بازي‌اي را در بياورد، در آن ديدار قضاوت مي‌كند. كميته داوران اصلا به حساس بودن يك ديدار براي تعيين داور نگاه نمي‌كند. ما دستگاه‌هاي امنيتي بسيار خوبي داريم كه در حال پاك كردن ورزش هستند و خدا آن‌ها را حفظ كند، نوبت اين آقايان هم مي‌رسد و من هم به زودي گزارشم را به همراه اسناد و مدارك به فدراسيون مي‌دهم تا حتي اگر به قيمت رفتن من از فوتسال هم باشد، براي هميشه اين افراد آلوده از فوتسال استان و كشور بيرون بروند.

ارسال دیدگاه