دفعات بازدید: 979

تاریخ انتشار: 1392/08/20 - 0:26

پاي صحبت مربيان گمنام ليگ‌برتر

*‌ محمود احمدي(استقلال رامهرمز): يك بازي را شاهد بوديم. هر دو تيم نمايش خوبي داشتند، ما از قبل مي‌دانستيم كه شاهين فوتبال بازي نمي‌كند و هميشه به دنبال جلب رضايت هواداران خود است و ما هم براي تداوم صدرنشيني با يك فوتبال خوب اين روند را با شكست دادن اين تيم در ماهشهر ادامه داديم.
*‌ موسي قنواتي(شاهين ماهشهر): فكر مي‌كنم كه استقلال رامهرمز يكي از بهترين تيم‌هاي جام است و بازي را خوب شروع كرديم؛ اما چه فايده هر 3 امتياز خانگي تقديم حريف شد.
*‌ سيدعلي زواري(شيبان باوي): تنها مي‌توانم بگويم استقلال شوشتر شايسته اين پيروزي بود و اين برد را به آنها تبريك مي‌گويم. در بازي‌هاي بعدي نبايد اين شكست‌هاي پرگل را تجربه نماييم.
*‌غلام‌حيدري (استقلال شوش): ما 3 امتياز اين بازي را گرفتيم، زيرا با هوش بازي كرديم. آنزان در نيمه دوم موقعيت‌هاي گلزني بيشتر داشت؛ اما توانستيم آن را كنترل كنيم و به پيروزي برسیم.
*‌‌داريوش فارسي(آنزان): باز هم نتوانستيم به روند ناكامي‌هايمان در خانه پايان بدهيم و ششمين شكست نيز به ثبت رسيد. به هر حال استقلال شوش مي‌تواند يكي از مدعيان باشد.
*‌ ابراهيم اشكش(پرسپوليس ويس): موقعيت صددرصدي داشتيم ولي استفاده نكرديم تيمي كه در خانه حريف از موقعيت‌هايش استفاده نمي‌كند اين اتفاق برايش رخ مي‌دهد. طبيعي است ما روي ضدحملات برنامه داشتيم و عملكردمان هم خوب بود اما شانس يارمان نبود اگر آنها مالكيت و موقعيت‌هاي بيشتري داشتند طبيعي است، چرا كه در خانه خود بازي مي‌كردند.
*‌سرقلي(سپاهان ايذه): متاسفانه ما دو امتياز خانگي را به راحتي از دست داديم. تيم حريف دفاعي بازي مي‌كرد و بازي كردن در چنين شرايطي سخت و دشوار است.
*‌ محمد سعيدي(جنوب سوسنگرد): بازي سختي در مقابل ميلاد داشتيم و بازيكنانمان با غيرت و با تعصب بازي را انجام دادند و توانستند 3 امتياز را كسب كنند.
*‌ حسين حسنكي(پارسيان شوشتر): مي‌دانستيم كه يك بازي سخت را پيش‌رو داريم؛ اما ما يك بازي خيلي با كيفيت‌تر نسبت به استقلال رامشير انجام داديم و سزاوارانه پيروز شديم.
*‌ احسان قاضي(نفتون): از چيزي كه راضي نيستم اين است كه ما فرصت‌هاي زيادي براي گلزني ايجاد مي‌كنيم اما ضربات آخر را بازيكنان ما بد مي‌زنند.

ارسال دیدگاه