دفعات بازدید: 1,023

تاریخ انتشار: 1392/08/20 - 0:29

سرمربی صنایع ماهشهر پس از پیروزی برابر قشم: شروع خوبی داشتیم

سرمربی تیم بسکتبال صنايع پتروشیمی ماهشهر پس از پیروزی تیمش برابر استقلال زرین قشم در هفته اول مسابقات لیگ برتر کشور گفت: احساس می‌کردم حریف بهتر از این کار کند.

 

علی توفیق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهار کرد: بازی بد نبود و باتوجه به این که اولین دیدارمان در لیگ بود، شروع خوبی داشتیم.

 

وی بیان کرد: متاسفانه در این دیدار سه بازیکن مان که دو نفر آن ها در خط اصلی برای‌مان بازی می کردند، دچار مصدومیت شدند. درگی و امراللهی که جزو پنج بازیکن شروع کننده اصلی تیم هستند، در این بازی مصدوم شدند که برفشکن جایگزین این بازیکنان شد كه او هم در این دیدار از ناحیه صورت دچار آسیب‌دیدگی شد و صورتش نزدیک به 25 بخیه خورد.

 

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر افزود: تیم ما تقریبا بیشتر زمان دیدار را بدون بازیکنان محوری بازی کرد. به نظرم باتوجه به این که در نیمه اول مسابقه اختلاف امتیازمان را بالا بردیم این موضوع به ما کمک کرد و توانستیم درنهایت این دیدار را با نتیجه 52 بر 50 ببريم.

 

وی خاطرنشان‌کرد: مانند هر بازی اولی که برگزار می شود، این دیدار هم مشکلات خود را داشت و برای من و بازیکنانم رضایت‌بخش نبود و فکر می کنم اگر ما زمان داشتیم و می توانستیم تمریناتی را مانند تیم قشم از یک ماه قبل داشته باشیم، به مراتب می توانستیم منسجم‌تر کار کنیم.

 

توفیق بیان کرد: همان طور که می دانید درگی و آتشی دو بازیکن غیربومی تیم در روز آخر به تیم اضافه شدند و عدم هماهنگی، بخشی از مشکلات تیم ما بود، هر چند این بازیکنان با تجربه ای که داشتند، بازی را مدیریت کردند و کنترل شده، پیش رفتند و درنهایت این تجربه بود که ما را پیروز میدان کرد.

 

وی در ادامه درباره دیدار دوم تیمش برابر دانشگاه آزاد گفت: هفته آینده ميزبان این تیم هستیم.  دانشگاه آزاد تیم بسیار خوبی است و در بازی نخست برابر نیروی زمینی، مقتدرانه پیروز شده است. این تیم یک مربی بسیار خوب دارد که سابقه حضور چندین ساله در لیگ را دارد و در این عرصه قهرمانی هم به دست آورده است. ضمن این که این تیم بازیکنان خیلی خوب هم در اختیار دارد. به هر حال دانشگاه آزاد تیم خوب، آماده و منسجمی است.

ارسال دیدگاه