- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

مصاحبه با انیسا رفیع زاده مربی شایسته بدمینتون

رفیع زاده بدمینتون

بیوگرافی؟

انیسا رفیع زاده 29 ساله ، دانشجو فوق لیسانس تربیت بدنی

چند ساله مربیگری میکنید؟

من 7 سال که مشغول به مربیگری هستم

چه شد که به این رشته جذاب روی اوردی؟

علاقمند بودن و لذت بردت از ورزش

شیرین ترین و تلخ ترین خاطره ورزشی شما؟

تمام خاطرات و مسابقات من جزء خاطرات شیرین ورزشی من هستند.و خدا رو شکر خاطره تلخی از ورزش ندارم

بدمینتون پتروشیمی رازی

چه توصیه ای دارید برای کسی که به تازگی قصد دارد بدمینتون را شروع نماید؟

این ورزش با توجه به اینکه به ورزش سیزذه بدری تو ذهن ها نقش بسته ولی باید بدانید که کسانی که این ورزش رو انتخاب میکنند .بایدسرعت دونده ی دو100متر.قدرت دست پرتاب کننده نیزه.انعطاف یک زیمیناستیک کار.فکر بازیکن شطرنج و استقامت دونده یدوی ماراتن را داشته باشند.تا بتوانند در این ورزش موفق باشند.

از چه سالی بدمینتون را شروع کردید؟

از سال 80

مشوق ورزشی شما ؟

مثل همه ورزشکارا .خانواده مخصوصا مادرم .و معلم ورزش اول دبیرستانم خانم قلاوند 

نظر شما در خصوص هیئت  بدمینتون ماهشهر ؟

هئیت بدمینتون ماهشهر .در سطح استان یک هئیت فعال میباشد .با توجه به اینکه به این رشته مثل بقیه رشته ها توجه نمیکنند ولی تا کنون ودر این هئیت.دوره مربیگری و داوری درجه 3 استان و مسابقات استانی در تمام رده های سنی بانوان واقایان به عنوان میزبان حضور پر رنگی از خود نشان داده است.

دستاورد های شما به عنوان بازیکن و مربی؟

من 7 سال است که در عرصه مربیگری مشغول به فعالیت هستم. به عنوان مربی تیم پتروشیمی رازی ماهشهر.3 دوره مربی دانشگاه آزاد امیدیه .و4 سال مربی تیم گاز میانکوه مربی پتروشیمی تندگویان به این تیم ها خدمت کرده ام .که هر سالی توانستم در مسابقات مقامهای برای این تیمها کسب کنم.و همچنین بازیکنانی به استان معرفی کنم.

بدمینتون ماهشهر

بدمینتون در یک کلمه؟

سراسر هیجان

بزرگترین آرزوی ورزشی شما ؟

رسیدن به درجات عالی در زمینه مربیگری

چه اهدافی را در این رشته دنبال میکنی؟

کشف استعدادهای بازیکنان در این شهرستان در رده نونهالان

نظر شما در خصوص پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر ؟

از شما بسیار متشکر هستم که این کار بسیار جالب را برای ورزش شهرستان فراهم کردید.ولی قول بدید که حمایت بیشتری از بانوان ورزشکار این شهر انجام دهید.

آیا سالن خاصی برای افرادی که قصد دارند بدمینتون کار کنند در ماهشهر و شهرک بعثت وجود دارد؟

بله در ماهشهرسالن آفرینش که برای عموم ازاد میباشد و سالن فجر که مخصوص خانواده پتروشیمی رازی میباشد.و سالن شهرداری جراحی برای خانواده پتروشیمی تندگویان.و سالن بنفشه در شهرک بعثت که برای خانواده پتروشیمی بندر امام میباشد.

بدمینتون صنایع

چه انتظاری از مسئولین ورزش شهرستان دارید؟

از مسئولین محترم خواهش دارم که به این ورزش مانند رشته های دیگر توجه کنند و ما را برای مسابقات اسپانسر کنند و از این رشته هم حمایت کنند.هرسال در مدارس مسابقات رشته های گوناگون برگزار میشود ولی کم لطفی شامل حال این ورزش میشود و این ورزش در مسابقات مدارس جایگاهی ندارد.و این ورزش نیاز به حمایت بیشتری دارد که استعدادهای خفته در منطقه شکوفا شود

کلام آخر؟

و در آخر وظیفه خود میدانم از مادرم و مربیم خانم علیپور و استاد و دوست عزیزم سرکار خانم کرمنزاد که در عرصه مربیگری همیشه حامی من بود و همچنین خانم رئیسی مسئول امور ورزش پتروشیمی رازی و جناب ااااقای معاوی رئیس هئیت بدمینتون ماهشهر و هیات استان سر کار خانم شریعتی و جناب اقای دهنوی که برای ورزش بدمینتون و من زحمات بسیار کشیدند تشکر لازم را از طریق این مصاحبه بعمل بیاورم.

بدمینتون ماهشهر

بدمینتون بانوان ماهشهر هفته جوان