دفعات بازدید: 773

تاریخ انتشار: 1390/08/22 - 23:01

سرمربي صنايع پتروشيمي پس از شكست : جوسازي داوران به سود حفاري بود

سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر پس از شكست تيمش در دربي خوزستان برابر ملي‌حفاري اهواز گفت: باتوجه به اين‌كه حفاري از امتياز ميزباني برخوردار بود، نتوانستيم در مواقعي از بازي تمركز خود را حفظ كنيم ولي در هر صورت از بازيكنانم راضي هستم.

 بهرام رمضان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهارداشت: در اين ديدار داوران جوي به راه انداختند كه فكر مي‌كنم تماما به سود حفاري شد و تمركز تيم ما به هم خورد. من اصلا در مورد نحوه داوري قضاوت نمي‌كنم چون كه كارم نيست. البته اگر ابتدا فيلم بازي را نگاه كنيم خيلي بهتر است و شايد اين حساسيت‌هاي ما برطرف شود.

 وي افزود: من و بازيكنانم براي پيروزي آمده بوديم و تمام تلاش‌مان را هم كرديم ولي متاسفانه در لحظات پاياني، حريف از تجربه ملي‌پوشان خود استفاده كرد و پيروز بازي شد.

 سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر تصريح‌كرد: حفاري تيم بسيار خوب و جواني است. به هر حال اين تيم از وجود حامد حدادي كه بازيكن NBA است، بهره مي‌برد و اين فرصت براي هيچ تيمي در كشور اتفاق نيفتاده است.

 وي با بيان اين‌كه حفاري در واقع از دو بازيكن خارجي استفاده مي‌كند، گفت: حدادي بازيكن تيم ممفيس است و اكنون چون ليگ NBA تعطيل شده است در ايران و در تيم حفاري حضور دارد. اين در حالي است كه اين تيم از يك بازيكن خارجي ديگر نيز استفاده مي‌كند. شرايط فعلي حفاري به لحاظ استفاده كردن از دو بازيكن خارجي را هيچ تيم ديگري ندارد.

 رمضان افزود: حدادي بازيكن بزرگ و خوبي است و لازم به توصيف من نيست. همه مي‌دانند كه او بازيكن بزرگي است و حضورش در هر تيمي نه تنها حفاري، موثر و اثربخش است.

ارسال دیدگاه