دفعات بازدید: 1,291

تاریخ انتشار: 1392/08/30 - 10:28

تا پایان با پتروشیمی هستم/ حاتمی جمع کردن تیم را بلد است

حامد سهراب نژاد

حامد سهراب نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با اشاره به شایعه ابتدای فصل در مورد پیوستن به تیم مقابل پتروشیمی در ماهشهر تاکید کرد: من همیشه با تیم پتروشیمی بندر امام بوده و تا پایان هم هستم. در دیدار با زنجان نیز نزدیک به 23 دقیقه بازی کردم که عملکردی متوسط داشتم.

کاپیتان تیم بسکتبال پتروشیمی ادامه داد: در ابتدای بازی با زنجان شروع خوبی نداشتیم و تا نیمه در دفاع و حمله مشکل داشتیم اما در نیمه دوم با تدابیر کادر فنی شرایط بهتر شد و بازی را گرفتیم.

وی به این احتمال که این تعداد ستاره در تیم به مشکل برخورد کنند، پاسخ داد: اصلاً این احتمال وجود ندارد، تیمهایی بوده اند که بیشتر از این مهره داشتند اما در نهایت نتیجه خوبی گرفته اند البته گاهی هم این اتفاق نیفتاده است. اما مهران حاتمی سر مربی پتروشیمی جمع کردن تیم را بلد است و قطعاً با تدابیری که دارد مشکلی در تیم پیش نمی‌آید. تیم مهرام هم قبلاً با 3 بازیکن بزرگ و 2 خارجی لیگ را برده است.

*ترجیح دادند با بازیکنان ایرانی لیگ را شروع کنیم

دریک اسپنسر بازیکن خارجی تیم در دیدار اول فصل غایب بود.  کاپیتان پتروشیمی در این مورد گفت: کادر فنی ترجیح دادند با بازیکنان ایرانی فصل را شروع می کنند و به همین دلیل بازیکن خارجی تیم وارد بازی نشد، بازیکنان ایرانی هم در مجموع خوب بودند.

سهراب نژاد در مورد اینکه در چه پستی به همراه ارسلان کاظمی در زمین بازی می کنند، اشاره کرد: من و ارسلان معمولاً در پست های چهار و پنج بازی میکنیم، پست 5 تیم هم مشکلی ندارد و بازیکنان فعلی به راحتی می توانند کنار سایرین کار کنند.

وی در مورد لیگ امسال گفت: از اول فصل نمی توان گفت چه کسی قهرمان می شود و همه انگیزه خوبی دارند. تیم‌های رقیب ما شرایط خوبی دارند اما امیدوارم پتروشیمی تا انتها طبق تدابیر کادرفنی و باشگاه با یک روند خوب پیش رود و البته بازی‌های لیگ امسال هم جذاب باشند.

ارسال دیدگاه