دفعات بازدید: 803

تاریخ انتشار: 1392/09/05 - 20:43

شاهین طبع: در هیچ دقیقه ای،‌ منطقی بازی نکردیم/هاشمی: همه ایرادات از من است!

مهران شاهین طبع در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد شکست تیمش مقابل مهرام توضیح داد: در کوراتر اول بازی با مهرام کار دفاعی تیم خوب نبود و بازیکنان در پوشش دفاعی کم کاری کردند. تیم حریف هم با زحمت بیشتر و بازی فیزیکی برنده شد.

وی در مورد زمان نزدیک شدن نتیجه گفت: زمانی هم که به حریف رسیدیم بازی تیم منطقی نبود و صحبتهایی که با بازیکنان کرده بودیم در زمین اجرا نمی شد. با وجود نزدیک شدن نتیجه در آن دقایق، باز هم ریتم بازی خوب نبود و در مجموع از کارمان راضی نبودم.

مقابل مهرام از هر نظر بد بودیم

شاهین طبع در مورد شوتهای بازیکنان اشاره کرد: ما زحمت می کشیم که در زمین بازی خود را انجام دهیم . بازیکن باید در هر شرایطی کار خود را انجام دهد اما مقابل مهرام از هر نظر بد بودیم.

سرمربی دانشگاه آزاد حتی از بردهای هفته های اول هم راضی نبود و تاکید کرد: در 3 هفته قبل هم ایرادات زیادی داشتیم و این تیم کار زیادی دارد. هفته قبل در نیمه اول بازی با گرگان هم خوب نبودیم و بازیکنان باید به کارهایی که از آنها می خواهیم بیشتر گوش بدهند.

مغز فرمان نمی دهد، بازیکن خطا می کند

مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام بعد از پیروزی مقابل دانشگاه آزاد بار دیگر تمام ایرادات را به خود وارد دانست و گفت: مقابل دانشگاه آزاد به غیر از خواست خدا و تلاش بازیکنان شانس هم آوردیم چون حریف تیم خوبی بود. اشتباهاتی در بازی داشتند که جبران آن سخت است. اگر نوسانی هم در نیمه دوم بازی وجود داشت، ایراد من است که باید جلوی آن را بگیرم.
وی در مورد خطاهای زیاد بازیکنانش توضیح داد: علاوه بر حساسیت بازی، عدم آمادگی همه از جمله تیم ما باعث می شود که خطاها زیاد شود. چون عصب و عضله از مغز فرمان می گیرند. زمانی که بازیکن خسته می شود، مغز فرمان لازم را نداده و باعث خطا می شود. باز هم ایراد از ما است که خوب تیم را کنترل نمی کنیم و تمام تقصیرات را گردن می گیرم چون بازیکن تلاش خود را می کند اما من هستم که راهنمایی غلط انجام داده و هیجان را کنترل نمی کنم.

نباید به داوران اعتراض کنم

وی در مورد صحبتهای محمدرضا مشحون رئیس سازمان لیگ در رابطه با اعتراضات بازی قشم پاسخ داد: قطعا ایراد از من بوده و نباید کنار زمین اعتراض کنم اما این را هم بگویم که بازیهای سال قبل واقعا بهتر از این بود و می توان با دیدن فیلم قضاوتها در این مورد صحبت کرد.

صدیقی باید در تیم مدعی قهرمانی باشد

سرمربی مهرام در مورد موضوع رو به فراموشی امیر صدیقی گفت: صدیقی قطعا با ما نخواهد بود و امیدوارم آنچه که خیر است اتفاق بیافتد. اما خدایی را که می شناسم به شهادت می گیرم که حاضرم این بازیکن به تیمهای خوب لیگ مثل پتروشیمی و دانشگاه آزاد برود و بازی کند تا به بسکتبال وی لطمه نخورد. صدیقی پدیده بسکتبال ما است و من تنها دلم برای بسکتبال کشور می سوزد. این بازیکن باید به جام جهانی اسپانیا برود و قبل از آن باید در جایی بازی کند که بسکتبال یاد گرفته و مدعی قهرمانی باشد.

ارسال دیدگاه