دفعات بازدید: 1,983

تاریخ انتشار: 1392/09/05 - 21:18

سرپرست تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام: رسيدن به آمادگي صد درصد، زمان‌بر است

مرمزی زاده

سرپرست تيم پتروشيمي بندرامام پس از پيروزي اين تيم در سومين ديدارش در ليگ‌ برتر كشور گفت: با تيم هفت الماس قزوين كه تيم جوان و خوبي است، بازي خوبي داشتيم و خوشبختانه توانستيم در اين ديدار با نتيجه خوبي پيروز شويم.

 

هوشنگ مرمزي‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي ايسنا- منطقه خوزستان – اظهاركرد: دركل از عملكرد بازيكنان راضي هستيم و باتوجه به توصيه‌هاي سرمربي تيم، بازي خوبي از خود به نمايش گذاشتند و پيروز ميدان شدند.

 

وي افزود: در اين ديدار با تركيب اصلي وارد زمين شديم و از دريك اسپنسر، بازيكن خارجي‌مان نيز استفاده كرديم، البته در طي بازي تعويض‌هايي نيز انجام داديم.

 

سرپرست تيم پتروشيمي بندرامام عنوان‌كرد: بازيكنان ايراني‌مان بهترين بازيكنان اين مملكت هستند. از دريك اسپنسر، بازيكن آمريكايي‌مان نيز در چند بازي اخير راضي بوده‌ايم ولي هنوز تيم به آن هماهنگي صد درصدي  كه به آن نياز داريم، نرسيده‌ است. باتوجه به اين‌كه بازيكنان ملي‌پوش مان هر كدام ستاره بسكتبال هستند، تيم‌هايي كه از بازيكنان خيلي بزرگ استفاده مي‌كنند، معمولا به زمان بيشتري براي رسيدن به هماهنگي و هارموني بازيكنان نياز دارند و نياز است كه تمرينات بيشتري صورت بگيرد تا كاملا به مرز آمادگي برسند.

 

وي درخصوص چهارمين ديدار اين تيم در رقابت‌هاي ليگ‌ برتر گفت: پنج شنبه (هفتم آذرماه) ميزبان تيم نيروي زميني هستيم كه به تازگي از دسته يك وارد ليگ‌برتر شده است. نيروي زميني تيمي است كه از بازيكنان آينده‌دار و جوان و سرباز تشكيل شده كه بسيار با انگيزه و پر انرژي هستند. ما به هيچ تيمي ضعيف نگاه نمي‌كنيم و تمام تيم‌ها را رقيب جدي خود مي‌دانيم ولي باتوجه به نتايجي كه نيروي زميني تاكنون كسب كرده است، فكر نمي‌كنم كار سختي در پيش داشته باشيم.

ارسال دیدگاه