دفعات بازدید: 792

تاریخ انتشار: 1392/09/09 - 11:33

پیروزی پتروشیمی بندرامام و باخت صنایع پتروشیمی در لیگ برتر بسکتبال

تیم پتروشیمی بندرامام با کسب یک پیروزی دیگر در مکان سوم جدول رده بندی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور قرار گرفت.

در هفته چهارم این مسابقات، شاگردان مهران حاتمی شامگاه دوشنبه به مصاف میزبان خود تیم هفت الماس قزوین رفتند که در پایان با نتیجه 75 بر 48 مقابل حریف خود به برتری دست پیدا کردند.

پتروشیمی بندرامام با کسب این پیروزی با شش امتیاز پس از تیمهای مهرام تهران و دانشگاه آزاد اسلامی تهران در مکان سوم جدول رده بندی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور قرار گرفت.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال در هفته پنجم این رقابتها هفتم آذر میزبان تیم نیروی زمینی تهران خواهد بود.

در دیگر بازی این هفته تیمهای صنایع پتروشیمی ماهشهر و ذوب آهن اصفهان نیز شامگاه دوشنبه در سالن بعثت ماهشهر مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در پایان تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر نتیجه را با حساب 78 بر57 به میهمان خود واگذار کرد.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر پس از شکست تیمش گفت: ما اسیر تجربه بالای بازیکنان تیم ذوب آهن اصفهان شدیم و به همین علت نتیجه را به حریف واگذار کردیم.

علی توفیق افزود: تیم ما از بازیکنان جوانی تشکیل شده است و در مقابل نفرات ملی پوش تیم ذوب آهن بیش از این نمی توان انتظار داشت.

وی گفت: درمجموع ازعملکرد بازیکنان تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر رضایت دارم.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان نیز پس از پیروزی این تیم در ماهشهر گفت: بازی خارج خانه در ابتدای فصل بسیار سخت است و ما امروز خیلی خوشانس بودیم که پیروز از میدان خارج شدیم.

فرزاد کوهیان افزود: تیم ذوب آهن اصفهان مدت کوتاهی است که تشکیل شده است و بازیکنان برای هماهنگی به زمان بیشتری نیاز دارد.

وی با بیان اینکه تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر بسیار تیم جوان و یکدستی است، گفت: ما با استفاده از تجریبات نفرات خود به پیروزی دست یافتیم.

تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر با کسب این نتیجه با پنج امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی باقی ماند.

تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر در هفته پنجم مسابقات بسکتبال دسته برتر باشگاه های کشور، هفتم آذر به ترتیب به مصاف تیم افرا خلیج فارس می رود.

پانزدهمین دوره مسابقات بسکتبال دسته برتر باشگاه های کشور با حضور 12 تیم در حال برگزاری است.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • بهنام خواجه میرکی

    تاریخ : ۱۰ - آذر - ۱۳۹۲

    صنایع با افرا بازی کرد که متأسفانه شکست خورد. فردا هم با نیروی زمینی تو ماهشهر داره. ولی تازه خبر هفته چهارم رو میخونیم :|


ارسال دیدگاه