دفعات بازدید: 764

تاریخ انتشار: 1392/09/09 - 11:39

“محمد کنه”، موثرترین بازیکن هفته پنجم سوپرلیگ بسکتبال

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پنج هفته ابتدایی سوپرلیگ بسکتبال در حالی برگزار شد که هیچ آماری از مسابقات در دسترس نبود و تنها خبرنگاران حاضر در سالن بسکتبال آزادی امکان گرفتن برگه آمار بازیهای تهران را داشتند اما این هفته بالاخره سایت فدراسیون بسکتبال امار بازیهای هفته را منتشر کرد که البته باز هم خبری از دیدار تیمهای پتروشیمی بندرامام و نیروی زمینی تهران به عنوان پر امتیازترین بازی هفته نبود.

با این شرایط محمد کنه بازیکن خارجی صنایع در این هفته بدون در نظر گرفتن دیدار پتروشیمی بندرامام با نیروی زمینی و براساس آمار منتشر شده موثرترین بازیکن هفته بود و سعید محمدی از هفت الماس قزوین, امتیازآورترین بازیکن این دیدارها به شمار می رفت.

کنه و دلیرزهان بهترینهای بازی افرا _ صنایع

محمد کنه در دیدار مقابل افرا تهران 23 امتیاز, 17 ریباند و 3 بلاک شات داشت و امیر امینی نیز 16 امتیاز، 8 ریباند، 4 پاس گل و 5 توپربایی روز آماری خوبی در کنار بازیکن خارجی تیم پشت سر گذاشت.

در تیم افرا نیز فرید زرقی 19 امتیاز، 7 ریباند و 3 پاس گل, وحید دلیرزهان 21 امتیاز و 10 ریباند و حسین رحمتی 18 امتیاز و 6 ریباند داشتند.

نبی پور بهترین بازیکن دیدار مهرام – ماهان

در دیگر دیدار روز پنجشنبه تهران هم موسی نبی پور با 21 امتیاز،11 ریباند و 2 بلاک شات بهترین بازیکن زمین بود. سعید داورپناه با 18 امتیاز و اوشین ساهاکیان با 11 امتیاز و 10 ریباند بعد از نبی پور بهترین امار را برای مهرام داشتند. 

محمدرضا اکبری نیز با 20 امتیاز و 4 ریباند بهترین بازیکن ماهان بود. 

زندی بهترین بازیکن اصفهان

ایمان زندی با 18 امتیاز و 7 ریباند بهترین بازیکن دیدار ذوب آهن و گرگان در اصفهان بود. اسلاوکو مونته نگرویی نیز 13 امتیاز، 8 ریباند و 4 بلاک شات داشت.

در تیم گرگان نوید فراهانی با 9 امتیاز و 7 ریباند موثرترین بازیکن تیمش بود. 

سعید محمدی بهترین امتیازآور هفته

دیدار تیمهای هفت الماس قزوین و استقلال قشم که یکی از بازیهای جذاب هفته با کشیدن به وقت اضافه بود, چند بازیکن موثر داشت.

سعید محمد در تیم هفت الماس 25 امتیاز و 3 پاس گل و وحید اسلامی 22 امتیاز داشتند.

لاشا بازیکن گرجستانی استقلال قشم هم با آمار دبل دبل، دومین بازیکن موثر هفته بود. این بازیکن 23 امتیاز، 10 ریباند و 6 پاس گل مقابل هفت الماس ثبت کرد. 

جمشیدی موثرترین بازیکن آزاد

در دیدار همیاری زنجان و دانشگاه آزاد آمار بازی بین چند بازیکن تقسیم شده بود. مسعود زارعینی با 14 امتیاز و 8 ریباند موثرترین بازیکن زنجان بود و در تیم دانشگاه آزاد چند بازیکن آماری نزدیک به هم داشتند. 

محمد جمشیدی با 11 امتیاز، 6 ریباند و 6 پاس موثرترین بازیکن تیم تهرانی بود و محمد حسن زاده 12 امتیاز و 7 ریباند, کرم احمدیان 13 امتیاز و 5 ریباند و پویا تاجیک 11 امتیاز و 6 ریباند داشتند. 

ارسال دیدگاه