دفعات بازدید: 1,679

تاریخ انتشار: 1390/08/28 - 1:33

مسوولان باشگاه پتروشیمی باید پاسخگوی حاشیه‌های روی سكوها باشند

ماهشهر – سرپرست تیم بسكتبال پتروشیمی بندر امام گفت: مسوولان باشگاه پتروشیمی بندر امام باید پاسخگوی حواشی به وجود آمده بر روی سكوها باشند و وظیفه آنهاست كه به این مسائل رسیدگی كنند.

‘غلامعباس صفرنژادی’ در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تازه وارد بودن تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر توانستیم این تیم را مغلوب تجربه خود كنیم.

وی با اشاره به باخت‌های قبلی تیم صنایع پتروشیمی تصریح كرد: با علم به اینكه تیم حریف در وقت چهارم از نظر قوای جسمانی دچار مشكل خواهد شد به برد در این بازی اطمینان داشتیم.

سرپرست تیم بسكتبال پتروشیمی بندر امام با بیان اینكه همیشه در بازی‌های شهراورد مشكلات حاشیه‌ای به وجود می‌آید تأكید كرد: مسوولان باشگاه پتروشیمی بندر امام باید پاسخگوی حواشی به وجود آمده بر روی سكوها باشند و وظیفه آنهاست كه به این مسائل رسیدگی كنند.

صفرنژادی همچنین به درگیری ابتدای بازی با سرپرست تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر اشاره كرد و گفت: به نظر بنده آقای قنواتیان دارای خصوصیات اخلاقی خاصی است كه زیبنده ورزش نیست .

تیم پتروشیمی بندر امام پنج‌شنبه شب در ورزشگاه اندیشه شهرك بعثت در یك دیدار حساس و پرحاشیه از هفته ششم لیگ برتر بسكتبال كشور تیم همشهری خود صنایع پتروشیمی ماهشهر را 62 بر 55 شكست داد تا پیروز دربی لقب بگیرد.

ارسال دیدگاه