دفعات بازدید: 736

تاریخ انتشار: 1392/09/11 - 14:41

ليگ یک خوزستان جولانگاه گمنام‌ها اما پراميد

 با گذشت پنج هفته از رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي خوزستان چند بازيكن برتر حاضر در ميان 14 تيم مسابقات را معرفي مي‌كنيم تا اهالي فوتبال پي به درخشش اين بازيكنان گمنام اما جوياي نام ببرند.
*‌ محمدصالحي(دارايي ماهشهر)
يكي از بازيكنان سخت‌كوش دارايي، محمد صالحي است. بازيكني كه در طول حضور در اين مسابقات گل‌هاي با ارزشي را براي تيم بندري به ثمر رسانيده است.
*‌ هاني ساكي(ماهان ‌سوسنگرد)
يك بازيكن هميشه آماده و گلزن است. در تيمي گمنام توپ مي‌زند و به اميد اينكه روزي بتواند به پيراهن تيم‌هاي مطرح استان دست يابد. اين بازيكن در آخرين بازي ماهان با استقلال حميديه دو گل زيبا زد و چندين فرصت مسلم گلزني را براي ديگر هم‌تيمي‌هايش خلق كرد.
*‌ داود بهمني(مهرگان رامهرمز)
بهمني در كنار ديگر بازيكنان مهرگان آنقدر تلاش مي‌كند تا بتواند فرصت حضور دوباره در ليگ‌برتر را پيدا نمايد. به هر حال او را از ميان مهرگان، بهترين انتخاب كرديم.
*‌ ايوب ايراني(استقلال مسجدسليمان)
در تيم بدون بضاعت استقلال ايوب ايراني نمونه‌اي بارز از استعدادهاي نهفته‌اي است كه كمتر مورد توجه قرار دارد. اين بازيكن در ديدارهای هفته قبل مقابل مهرگان رامهرمز به تنهايي 2 گل زد و تيمش را ضمن پيروزي به صدرنشيني رساند.
*‌ اميد آلبوغبيش(شهباز شادگان)
براي رساندن شهباز شادگان به جمع مدعيان بازيكنان زيادي تلاش كردند كه يكي از آنها اميد آلبوغبيش است كه هنر گلزني‌اش را در ديدار با شهباز شادگان به رخ كشاند و زننده دو گل بود.
*‌حسين منصوري(استقلال‌حميديه)
او در چند بازي اخير تيمش خوب خودش را نشان داده و در اين شرايط بحراني مددرسان حميديه‌اي‌ها شد. منصوري در هفته پنجم يك گل درون دروازه ماهان سوسنگرد جاي داد.
*‌ سيدعباس ذهبي(استقلال‌ويس)
ذهبي جوان رعنايي كه امسال بازي‌هاي خوبي را براي استقلال‌ويس انجام داد و در 3 بازي اخير به ميدان آمده و در تساوي 3بر3 برابر شاهين انديمشك يك گل زد.
*‌ مصطفي دريس(كارگر خرمشهر)
اگرچه تيمش در قعر جدول گروه ب دست و پا مي‌زند اما بازيكنان جوانی در اختيار دارد. مصطفي دريس در 5 هفته از ليگ دسته اول مهره موثري براي خرمشهري‌ها محسوب مي‌شود.
*‌ توفيق لويمي(شهباز اهواز)
در شهباز اهواز زنگ تفريح تيم‌هاي حاضر در گروه الف مي‌توان بازيكنان دونده و جنگنده يافت. توفيق لويمي از جمله اين بازيكنان است.
*‌ سيدامين سيدمرتاض(شاهين‌انديمشك)
در خط حمله انجام وظيفه مي‌كند، خوب مي‌جنگد و شوتزن خوبي هم است و چارچوب را مي‌شناسد و براي شاهين در بازي با استقلال‌ويس هتريك كرد، البته نبايد از ديگر بازيكنان شاهين به سادگي گذشت.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • فوتبال دوست

    تاریخ : ۱۶ - آذر - ۱۳۹۲

    با سلام تبریک به تیم دارایی و بازیکنان بزرگ با غیرت عباس بلالی . امید عسکراوی . امیر بنی سعید . جوادطوری . عباس آلبوغبیش وبازیکن جوان سیدحکیم ومربی جوان وباغیرت توفیق حصری


ارسال دیدگاه