دفعات بازدید: 1,103

تاریخ انتشار: 1392/09/13 - 22:05

هفته هفتم سوپرلیگ بسکتبال؛ دربی ماهشهر و شانس نیروی زمینی برای اولین برد

سرعت برگزاری مسابقات سوپرلیگ باعث شده که در کمتر از یک ماه بازیها به هفته هفتم برسد و در همین مدت نیز تقسیم بندی بالای جدولی ها و قعرنشینان مشخص شود.

در اولین دیدار این هفته نیروی زمینی تنها تیم بدون برد لیگ میزبان شهرداری گرگان است که با یک باخت خانگی دیگر نشان داد هنوز در شرایط خوبی به سر نمی برد.

نیروی زمینی از هفته قبل بالاخره امیر صدیقی بازیکن سرباز مهرام را به خدمت گرفت و با توجه به اضافه شدن این بازیکن و میزبانی در تهران شانس خوبی برای به دست آوردن اولین پیروزی خواهد داشت. از طرفی شهرداری گرگان که فرصتهای خود را یک به یک از دست داده هم نیاز زیادی به پیروزی در این دیدار دارد.

ماهشهری ها رو در روی هم

دو تیم ماهشهری پتروشیمی و صنایع که در هفته های قبل بازیهای پرامتیازی را پشت سر گذاشتند در این هفته دربی ماهشهر را برگزار می کنند. صنایع  بعد از چهار هفته شکست متوالی، هفته قبل یک پیروزی به دست آورد و تا رده ششم جدول صعود کرد، در مقابل تیم پتروشیمی 5 هفته بدون باخت را پشت سر گذاشته است.

تیم مهران حاتمی امسال پرستاره ترین تیم لیگ به شمار می رود و علی توفیق در سوی دیگر ماهشهر باز هم با ترکیبی از بازیکنان بومی و چند بازیکن غیر بومی در کنار محمد کنه وارد لیگ شد.

با وجود تمام این تفاوتها تیم صنایع در چند سال گذشته طرفداران خاص خود را در ماهشهر داشته و از این جهت رقابت خوبی با پتروشیمی دارد.

سفر اصفهانی ها به قزوین و زنجان

دو تیم اصفهانی ماهان و ذوب آهن در این هفته خارج از خانه بازی دارند.

تیم ذوب آهن که هفته قبل شکست بدی را در تهران تجربه کرد، در مسیر بازگشت به اصفهان، توقفی هم در زنجان داشته و با شاگردان عباس آقاکوچکی روبرو می شود.  همیاری هفته قبل از فولاد ماهان در اصفهان شکست خورده بود.

تیم ماهان هم بعد از برد هفته قبل راهی قزوین شده و با هفت الماس روبرو می شود.

سفر دانشگاه به قشم و دیدار دو تهرانی

تیم دانشگاه آزاد که هنوز در رده دوم جدول قرار دارد این هفته سفری به قشم خواهد داشت که هفته قبل شرایط سختی را برای پتروشیمی به وجود آورد.

افرا خلیج فارس نیز بعد از سه برد پیاپی با همشهری صدر جدولی خود روبرو می شود.

برنامه دیدارهای هفته هفتم؛ پنجشنبه 14 آذر

ساعت 15؛ نیروی زمینی – شهرداری گرگان

ساعت 16؛ پتروشیمی بندرامام – صنایع ماهشهر

ساعت 16؛ استقلال قشم – دانشگاه آزاد

ساعت 16 ؛ هفت الماس قزوین – فولاد ماهان

ساعت 16 ؛ همیاری زنجان – ذوب آهن اصفهان

ساعت 17 ؛ افرا خلیج فارس – مهرام

ارسال دیدگاه