دفعات بازدید: 1,720

تاریخ انتشار: 1390/08/28 - 1:46

جو ورزشگاه روی بازیكنان صنایع پتروشیمی ماهشهر تأثیر منفی گذاشت

ماهشهر – سرپرست تیم بسكتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر گفت: جو ورزشگاه اندیشه شهرك بعثت ماهشهر روی بازیكنان تیم صنایع پتروشیمی تأثیر منفی گذاشت.

‘سعید قنواتیان’ در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و در حالی كه می‌توانستیم برنده بازی باشیم متأسفانه در لحظات پایانی با چند اشتباه بازنده از زمین خارج شدیم.

وی با اشاره به جو سالن اندیشه بندر امام تصریح كرد: جو ورزشگاه بر روی بازیكنان تیم صنایع تاثیر منفی گذاشت و نتوانستند توانایی‌های خود را كاملا به معرض نمایش بگذارند.

سرپرست تیم بسكتبال پتروشیمی بندر امام خاطرنشان كرد: در هر صورت تیم پتروشیمی بندر امام نیز دیگر تیم ماهشهر است و این برد را به كادر فنی و بازیكنان این تیم تبریك میگویم.

قنواتیان با اشاره به حواشی ایجاد شده در ابتدای بازی گفت: ناظر بازی با دعوت از سرپرست دو تیم خواست تا با كنترل تماشاچیان خود نظم بازی را رعایت كنند كه آقای صفرنژادی ادعا كردند بنده به هواداران پول پرداخت كرده‌ام كه به فحاشی بپردازند اما این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد چرا كه بنده از صنایع پتروشیمی پولی بابت این قبیل مسائل دریافت نمی‌كنم كه به لیدرها یا هواداران پرداخت نمایم.

ارسال دیدگاه