دفعات بازدید: 488

تاریخ انتشار: 1392/09/25 - 11:05

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان: طی چند سال اخير تیراندازی استان ‌ثبات نداشته است

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از رشته‌های پایه و پر مدال که از نظر ما یکی از آن‌ها تیراندازی است، حمایت خواهيم كرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه خوزستان – فرامرز کیانی‌زاده در مجمع انتخاب رییس هیات تیراندازی استان که روز گذشته (23 آذرماه) در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، ضمن تبریک به سیدسالار محمدنیا جهت انتخاب او به عنوان رییس هیات تیراندازی استان، اظهار کرد: باید بگویم بعد از چهار سال این اولین مجمعی است که بدون حضور گرشاسبی (مديركل سابق اداره‌كل ورزش و جوانان خوزستان) برگزار می‌شود. گرشاسبی طی چهار سال گذشته واقعا برای ورزش استان وقت گذاشت و کار کرد و من شاهد زحمات شبانه‌روزی او بودم.

وی در ادامه گفت: یکی از آفت‌های پیشرفت، بی‌ثباتی است و به نظرم طی هفت، هشت سال گذشته، واقعا در تیراندازی استان بی‌ثباتی وجود داشته است. طی این سال‌ها تغییرات بسیاری در این رشته داشتیم که این تغییرات باعث شد تا هیچ کدام از روسا و سرپرست‌هایی که برای این هیات انتخاب شدند، نتوانند برای این رشته به درستی برنامه‌ریزی کنند. به هر حال امیدوارم رییس جديد هیات با کمک سایرین بتواند برنامه‌های خود را عملیاتی کند.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: محمدنیا فردي جوان، با انرژی و تحصیلکرده است و در دوره‌ای هم که قبلا سرپرست هیات بوده، نشان داده است که اهل برنامه‌ریزی، تعامل و ارتباط است، ضمن این‌که کارهای عملیاتی خوبی را هم انجام داده است و امیدوارم در ادامه بازهم برنامه‌هایش را بسیار وسیع‌تر با همکاری دوستان انجام و این رشته را توسعه دهد.

وی بیان کرد: ما در رشته تیراندازی و در کل در ورزش دو هدف را دنبال می‌کنیم؛ یکی بُعد قهرمانی و دیگر بُعد همگانی است. در بخش همگانی، تیراندازی رشته‌ای است که می‌تواند تعداد بسیاری را جذب خود کند، اگرچه به دلیل امکانات سخت‌افزاری آن، همگانی کردن این رشته سخت است. در بخش قهرمانی هم که رشته‌ای مدال‌آور است، پس باتوجه به این موضوع می‌طلبد که ما در استان برای این رشته برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم به مدال دست پيدا كنيم.

کیانی‌زاده ادامه داد: درخواست من این است که محمدنیا ضمن برنامه‌ریزی‌اي که برای این رشته خواهد داشت، آرامش را به تیراندازی برگرداند تا در فضایی آرام، برنامه‌ریزی کرده و درنهایت نتیجه هم حاصل شود. همچنین از محمدنیا می‌خواهم که بهره‌بردن از پیشکسوتان این رشته را فراموش نکند و با توجه به این‌که بانوان می‌توانند به راحتی در این رشته ورود و کار کنند، به این بخش که نسبت به بخش آقایان ضعیف‌تر است، توجه کند.

وی در پایان گفت: ما هم قطعا قول می‌دهیم و در نظر داریم زمانی که اداره‌کل ورزش و جوانان استان به ثبات رسید، از رشته‌های پایه و پر مدال که از نظر ما یکی از آن‌ها تیراندازی است، حمایت کنیم. به هر حال برنامه‌های خوبی داریم، هر چند که همه می‌دانیم وضعیت کشور به صورتی است که مشکلات مالی بسیاری وجود دارد اما به این صورت نخواهد ماند و وضعیت استان بهتر خواهد شد.

ارسال دیدگاه