دفعات بازدید: 983

تاریخ انتشار: 1392/09/25 - 11:06

پايان ليگ شطرنج خوزستان با معرفي برترين‌ها

ليگ شطرنج خوزستان با قهرماني سازمان منطقه ويژه پتروشيمي ماهشهر به پايان رسيد.

عبدالامير خطيب‌زاده، رييس هيات شطرنج استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) -منطقه خوزستان- اظهار كرد: مرحله پاياني اين رقابت‌ها 21 و 22 آذرماه در اهواز برگزار شد.

وي بيان كرد: پس از قهرماني تيم سازمان منطقه ويژه پتروشيمي ماهشهر با 22 امتياز، تيم‌هاي ملي حفاري و مدرسه شطرنج پاييز اهواز به ترتيب با 20 و 17 امتياز، دوم و سوم شدند.

رييس هيات شطرنج خوزستان با بيان اين كه مسابقات در شش ميز برگزار شد، گفت: مهدي حسيني پور و احمدرضا هرمزي هر دو از شركت پتروشيمي مارون و از ميز‌هاي يك و دو، سيدمحمود قاري‌زاده از ملي حفاري از ميز سه، عليرضا روح‌پرور از سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي ماهشهر از ميز چهار و عاشور كهنسال و فريبرز شيرواني هر دو از نفت و گاز اميديه و از ميزهاي پنج و شش، عنوان قهرماني ميزهاي خود را به دست آوردند.

وي با اشاره به اين كه ليگ استان طي سه هفته برگزار شد، عنوان كرد: سطح مسابقات خوب بود و تقريبا بهترين‌هاي استان در آن شركت كردند. اين ليگ از نظر فني هم در سطح خوبي برگزار شد.

خطيب زاده ادامه داد: قهرمان اين ليگ به عنوان نماينده استان در رقابت‌هاي ليگ دسته يك كشور كه سال آينده برگزار مي‌شود، شركت مي‌كند. البته ما سعي داريم كه سه تيم برتر اين ليگ را براي حضور در مسابقات ليگ دسته يك كشور معرفي كنيم.

ارسال دیدگاه