دفعات بازدید: 1,950

تاریخ انتشار: 1392/09/25 - 17:07

سرمربي تيم تنيس‌روي‌ميز پتروشيمي بندرامام: امسال ليگ برتر سختي در پيش داريم

پیمان حسنی

سرمربي تيم تنيس روي ميز پتروشيمي بندرامام گفت: امسال تيم‌هاي خوبي در ليگ برتر كشور حضور دارند و به نظرم ليگ سختي در پيش داريم.

 

پيمان حسني در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) -منطقه خوزستان- اظهار كرد: از امروز (25 آذرماه) هفته اول مسابقات ليگ برتر آغاز شده است كه ما در نخستين هفته استراحت داريم و در هفته دوم كه 11 دي ماه برگزار خواهد شد، به مصاف تيم تله كابين همدان مي‌رويم.

 

وي ادامه داد: امسال از نظر كيفي به جز شوراي شهر بابل، چهار تيم ديگر حاضر در ليگ همگي مدعي هستند و بازيكنان خوب داخلي بين اين تيم ها تقسيم شده‌اند. ضمن اين كه تيم همدان در حال جذب يك بازيكن هندي است كه اين تنيسور براي اولين در سال 83 براي تيم ما بازي كرد و بعد از آن هم يكي، دو بار ديگر در ليگ ايران حضور پيدا كرد و با ليگ ايران آشنا است. به هر حال اين بازيكن تيم همدان را قوي تر مي‌كند.

 

سرمربي تيم تنيس روي ميز پتروشيمي بندرامام گفت: به هر حال از نظر كيفي حضور اين چهار تيم باعث افزايش سطح مسابقات مي‌شود. امسال براي اولين بار تيم‌هاي اول تا چهارم وارد پلي آف مي‌شوند و پس از آن تيم ها به صورت رفت و برگشت با يكديگر بازي مي كنند و در نهايت تيم قهرمان مشخص خواهد شد. به نظرم امسال رقابت ها سخت‌تر مي‌باشد.

 

وي خاطر نشان كرد: با توجه به اين كه رقابت‌هاي سختي را پيش رو داريم، از هشتم آذرماه به مدت يك هفته در ماهشهر تمرين كرديم و پس از آن هم چهار روز در تهران تمرين داشتيم. اكنون هم با توجه به اين كه ليگ برتر جوانان و اميد كشور، مسابقات برترين‌هاي ايران و انتخابي تيم ملي را پيش رو داريم، تمرينات‌مان را تعطيل كرده‌ايم.

 

حسني افزود: به هر حال پس از اين رقابت‌ها و باتوجه به اين كه ما يازدهم دي‌ماه در هفته دوم مسابقات ليگ برتر كشور بازي داريم، چهار، پنج روز قبل از اين هفته از رقابت‌ها، تمرينات ‌مان را آغاز مي كنيم و بازيكنان‌مان يكسره تا پايان دور رفت در اردوي تيم خواهند بود.

 

وي به تنيسورهاي تيمش اشاره و عنوان كرد: ما امسال نوشاد عالميان، محمدرضا اخلاق‌پسند، عارف احمدي‌فرد، محمد فرقداني، احمدرضا عبادي‌پور، پوريا كاهد، نيما فرهادي و محمدعلي رويين تن را در اختيار داريم كه باتوجه به اين كه رويين تن در ليگ جوانان و اميد عملكرد خوبي نداشت، از سوي باشگاه جريمه نقدي شد. هدف ما قهرماني است كه اين مهم خواسته باشگاه نيز است، هر چند امسال تيم‌هاي خوبي در ليگ حضور دارند و به نظرم ليگ سختي را داشته باشيم.

 

سرمربي تيم تنيس روي ميز پتروشيمي بندرامام در پايان درباره آمادگي تيمش گفت: آمادگي تيم‌مان خوب است و تمرينات پرفشاري را آغاز كرديم و به نظرم تنيسورهاي مان وضعيت خوبي دارند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • امین کاظمی نژاد

    تاریخ : ۲۹ - آذر - ۱۳۹۲

    با آرزوی موفقیت در لیگ برتر تنیس روی میز برای مربی زحمتکش ، آقای حسنی و بازیکنان شایسته پتروشیمی بندرامام


ارسال دیدگاه