دفعات بازدید: 940

تاریخ انتشار: 1392/09/26 - 11:28

دومین باخت ذوب آهن مقابل تهرانی ها/ مهرام و پتروشیمی بدون شکست ماندند

پتروشیمی بندرامام لیگ دسته یک بسکتبال ایران

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در یک هفته مانده به پایان نیم فصل اول، برد مهمی در اصفهان به دست آورد و جایگاه خود در جدول رده بندی را حفظ کرد.

دانشگاه آزاد که در کوارتر اول 21 بر 13 بازی را برده بود، در کوارتر دوم با نتیجه 26 بر 16 از میزبان عقب افتاد و در ده دقیقه سوم نتیجه 10-10 مساوی شد اما در کوارتر پایانی تیم تهرانی شرایط کوارتر اول را تکرار کرد و در نهایت با نتیجه 76 بر 69 برنده شد.

در اواخر بازی عدنان دورقی و علی باهران بازیکنان ذوب آهن 5 خطایی شدند.

در حالی که بعد از دیدار هفته قبل محمد جمشیدی با اشاره به ناراحتی مچ پا از نیاز به استراحت خود خبر داده بود، در این هفته هم مانند بازی با پتروشیمی برای دانشگاه بازی کرد و در مقابل پویا تاجیک که تاکید کرده بود در این هفته به بازی برمی گردد،‌حتی به اصفهان هم نرفته بود.

ذوبی ها فردا به جلسه کمیته استیناف می روند

تماشاگران ذوب آهن در این هفته به خاطر حکم کمیته انضباطی اجازه حضور در سالن را نداشتند و باشگاه اصفهانی امروز درخواست تجدیدنظر خود را به کمیته استیناف ارائه کرد. اصفهانی ها دو جلسه دیگر نیز از تماشای بازیهای ذوب آهن محروم هستند.

جلسه کمیته استیناف فردا با حضور سعید آذری مدیرعامل، فرزاد کوهیان سرمربی و امید دادفرنیا مربی ذوب آهن برگزار می شود.

دهمین برد مهرام در سوپرلیگ

تیم مهرام تهران هم در دیدار ابتدا و انتهای جدول با نتیجه 95 بر 78 گرگان را شکست داد.

مهرامی ها با ترکیبی از بازیکنان ذخیره وارد میدان شدند و دو کوارتر اول را با نتیجه مشابه 23 بر 18 بردند.

نیمه دوم بازی هم با نتایج 21 بر 19 و 28 بر 23 به نفع مهرام تمام شد.

فرید اصلانی بهترین امتیاز آور مهرام در این دیدار بود و 20 امتیاز، 3 ریباند، 3 پاس گل و 4 توپربایی داشت. سعید داورپناه موثرترین بازیکن زمین با 17 امتیاز، 4 ریباند، 3 پاس گل و 6 توپربایی بود.

اوشین ساهاکیان با 14 امتیاز و 9 ریباند و سجاد مشایخی با 16 امتیاز و 6 ریباند دیگر بازیکنان برتر مهرام در بازی بودند.

محسن خسروی با 10 امتیاز و 4 ریباند؛ رهام کبیر و ساسون آبرامیان با 11 امتیاز بهترینهای گرگان در این دیدار به شمار می رفتند.

گفتنی است جایگاه دو تیم بعد از این دیدار تغییری نداشت. مهرام با 10 برد و بدون باخت در صدر جدول ماند و گرگان هم با تنها یک برد در انتهای جدول باقی ماند.

پیروزی همیاری با برتری در یک کوارتر!

تیم همیاری زنجان که سه کوارتر از صنایع ماهشهر عقب بود در ده دقیقه همه چیز را تغییر داد و با نتیجه 53 بر 46 برنده شد.

صنایع در کوارترهای اول تا سوم با نتایج 12 بر 11،‌ 13 بر 10 و 16 بر 12 برنده شده بود اما در کوارتر آخر بازی را با نتیجه 20 بر 5 واگذار و هفتمین باخت در لیگ را تجربه کرد.

صعود هفت الماس در جدول

هفت الماس قزوین هم با برد 88 بر 63 مقابل نیروی زمینی تهران به چهارمین پیروزی خود رسید. هفت الماس با این برد به رده ششم جدول صعود کرد و فولاد ماهان بعد از باخت مقابل پتروشیمی دو پله در جدول پایین رفت.

پتروشیمی بدون باخت ماند

همچنین در دومین دیدار اصفهان،‌تیم پتروشیمی با نتیجه نزدیک 71 بر 67 فولاد ماهان را برد. ماهان که در این دیدار محمدرضا اکبری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت در کوارترهای اول و سوم با نتایج 17 بر 16 و 16 بر 15 برنده شد. کوارتر دوم بازی 19 – 19 مساوی و 10 دقیقه آخر با نتیجه 21 بر 15 به نفع پتروشیمی تمام شد.

پتروشیمی با این برد در رده دوم جدول بدون باخت باقی ماند و به این ترتیب دیدار هفته آینده این تیم با مهرام تهران تنها یک تیم را بدون باخت نگه می دارد.

چهارمین برد افرا 

در آخرین بازی هفته نیز تیم افرا خلیج فارس با نتیجه 66 بر 55 استقلال قشم را در تهران برد. افرا کوارتر اول را 18 بر 13 واگذار کرد و در دو کوارتر بعدی 18 بر 10 و 15 بر 7 برنده شد. ده دقیقه آخر بازی نیز 20 – 20 مساوی شد. فرید زرقی با 19 امتیاز و 7 ریباند بهترین بازیکن افرا بود. ایمان پاریاب 11 امتیاز،‌6 ریباند و 4 توپربایی و پتکوویچ با 13 امتیاز و 5 ریباند داشتند.

سینا هادیزاده با 17 امتیاز و 8 ریباند بهترین بازیکن قشم بود و لاشا نیز 16 امتیاز و 4 ریباند داشت.

افرا در این هفته به جایگاه هفتم جدول صعود کرد و استقلال قشم هم دهم شد.

ارسال دیدگاه