دفعات بازدید: 3,721

تاریخ انتشار: 1392/09/27 - 13:33

سرپرست تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام: بازي سختي مقابل ماهان داشتيم

مرمزی زاده بندرامام

سرپرست تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام پس از پيروزي اين تيم مقابل فولاد ماهان سپاهان در ليگ برتر كشور گفت: بازي سختي داشتيم و مسابقه در دقايق پاياني پاياپاي بود ولي درنهايت ما توانستيم با درايت سرمربي، بازي را با اختلاف چهار امتياز ببريم.

 

هوشنگ مرمزي‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) -منطقه خوزستان- اظهاركرد: ماهان تيم بزرگي است كه سال گذشته توانست قهرمان آسيا شود، هر چند به نظر من توانايي‌هاي اين تيم نسبت به فصل گذشته خيلي كمتر شده است ولي يكي از بهترين بازي‌هاي‌شان را مقابل ما انجام دادند. بازي سخت بود و ماهان نيز خيلي خوب و با انگيزه ظاهر شد.

 

وي درمورد رضايتش از عملكرد بازيكنان تيم گفت: بازيكنان‌مان خيلي خوب كار كردند و نتيجه‌اي كه كسب كرديم اين را نشان مي‌دهد. آن‌ها با عملكرد خوب‌شان توانستند بازهم توانايي‌هايشان را ثابت كنند.

 

سرپرست تيم پتروشيمي بندرامام درخصوص شرايط بازيكنان تيم در پست پنج گفت: تلاش مي‌كنيم از توانايي بازيكناني كه داريم نهايت استفاده را ببريم. اسماعيلي و دورقي، دو بازيكن ما در اين پست هستند و اولويت ما استفاده از آن‌ها است و به توانايي‌هاي آن‌ها ايمان داريم. باتوجه به نتايج و شرايط تيم ممكن است در آينده با نظر سرمربي در خصوص جذب بازيكن در اين پست اقدام كنيم ولي فعلا اولويت‌مان استفاده از بازيكنان خودمان است.

 

وي درباره ديدار بعدي پتروشيمي مقابل مهرام اظهار كرد: ديدار با مهرام هميشه بازي خوبي بوده و مهم‌ترين بازي ما با اين تيم كه سال‌ها قهرمان ايران بوده، است. فكر مي‌كنم اوج بسكتبال كشور ديدار بين پتروشيمي بندرامام و مهرام باشد. ما تمام تلاش‌مان را مي‌كنيم كه يك بازي تماشاگرپسند و خوب ارائه دهيم و انشاءالله نتيجه به نفع ما تمام خواهد شد. بازي آساني نخواهد بود ولي فكر مي‌كنم در رقابت بين دو باشگاه كه سال گذشته نيز آن را در فينال مشاهده كرديم، بازيكنان‌مان از صد درصد توان‌شان مقابل مهرام استفاده خواهند كرد و اميدواريم بتوانيم نتيجه خوبي از اين ديدار بگيريم.

 

به گزارش ايسنا، تيم پتروشيمي بندرامام در هفته دهم ليگ برتر كشور روز دوشنبه، 25 آذرماه با نتيجه 71 بر 67 ماهان را شكست داد و پنج‌شنبه، 28 آذرماه نيز ميزبان مهرام تهران است.

ارسال دیدگاه