- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

شبه فینال در ماهشهر/ جدال اصفهانی‌ها در زمین ماهان

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران [1]؛ رقابت برای قهرمانی نیم فصل اول سوپرلیگ تنها به 2 تیم پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران محدود شده که فردا در سالن اندیشه بندرامام با یکدیگر روبرو می‌شوند هر چند این پایان نیم فصل اول نیست و 2 دیدار عقب مانده میان تیم‌های پتروشیمی با ذوب آهن و فولاد ماهان با افرا خلیج فارس دور اول مسابقات را تکمیل می‌کند.

یکی از تیم‌های مهرام و پتروشیمی که تا به حال در تمام بازیهای خود برنده شده اند، برای اولین بار با شکست مواجه می شوند. در صورت پیروزی مهرام در این دیدار، قهرمانی نیم فصل به این تیم می رسد و در صورت برد پتروشیمی، دیدار باقیمانده این تیم با ذوب آهن تعیین کننده خواهد بود.

پتروشیمی و مهرام فینالیستهای دو دوره گذشته لیگ هستند که هر بار یکی از این تیم ها برنده سری فینال و همچنین قهرمانی لیگ شد.

هر دو تیم امسال با تغییرات بسیاری نسبت به فینال سال قبل مواجه شده اند و مهدی کامرانی که سال قبل در جریان فینال با برخورد بد تماشاگران ماهشهری روبرو شده بود، این فصل به جمع ماهشهری ها پیوسته و رو در روی مهرام قرار می گیرد.

دربی اصفهان

دو تیم اصفهانی فولاد ماهان و ذوب آهن که هفته قبل مقابل پتروشیمی و دانشگاه آزاد شکست خوردند این هفته با هم روبرو می شوند. ذوبی های سابق ماهان در این دیدار برای اولین بار مقابل تیم اولیه خود قرار می گیرند و در حالی که خطری جایگاه چهارم ذوب آهن را تهدید نمی کند، ماهانی ها برای جلوگیری از سقوط بیشتر در جدول به برد در این دیدار نیاز دارند.

گفتنی است در حالی که قرار بود ذوبی ها روز گذشته در جلسه استیناف فدراسیون شرکت کنند، این جلسه به خاطر غیبت کرمانشاهی رئیس کمیته انضباطی به ابتدای هفته آینده موکول شد.

گرگان و زنجان به هم رسیدند

تماشاگران زنجانی و گرگانی از دیدار پلی آف فصل قبل که با پیروزی گرگانی ها به پایان رسید، رو در روی هم قرار گرفتند و رقابت تازه ای در سوپرلیگ بسکتبال شکل گرفت.

گرگانی ها و زنجانی ها از یک هفته قبل بحث بر سر برتری تیم خود را شروع کرده اند و به این ترتیب دیدار پایان نیم فصل دو تیم در گرگان جذابیتهای خود را خواهد داشت.

گرگان که فصل قبل به جمع چهار تیم برتر لیگ راه یافته و سه بار پیاپی زنجان را شکست داده بود در این فصل تنها یک پیروزی به دست آورده است و زنجان در مقابل با پنج برد تا هفته دهم به رده پنجم جدول رسید.

سایر دیدارها
در سه دیدار باقیمانده هفته، تیم های تهرانی دانشگاه آزاد و افرا با هم روبرو می شوند. تیم نیروی زمینی که شرایطی مشابه گرگان در انتهای جدول دارد، میزبان استقلال قشم است و صنایع ماهشهر نیز با هفت الماس قزوین دیدار می کند.

برنامه کامل هفته یازدهم سوپرلیگ

پنجشنبه، 28 آذر

دانشگاه آزاد _ افرا خلیج