دفعات بازدید: 5,840

تاریخ انتشار: 1392/10/02 - 17:22

نتایج مسابقات قهرمانی بسکتبال بانوان صنایع پتروشیمی ایران+عکس

مسابقات قهرمانی بسکتبال بانوان صنایع پتروشیمی ایران در ماهشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر این مسابقات به میزبانی ماهشهر با حضور نمایندگان پتروشیمی ها  برگزار شد که در نهایت تیم پتروشیمی رازی توانست عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد پتروشیمی بندرامام نایب قهرمان شد و پتروشیمی تندگویان توانست عنوان سومی را کسب نماید.

اسامی تیم پتروشیمی بندرامام :

الناز رجایی ، سمیه پیرزاده ،اعظم اعطایی ، معصومه صباح اصل ، سمیرا سلمان پور ، زینب عیدی وندی ، بهناز احمدی ، زهرا فیروز آبادی ، خدیجه عسکری ، عاطفه کبیری ، مهدیه عیدی    مربی : خانم آبرین    سرپرست : خانم مرحونیان

بسکتبال تندگویان

(متاسفانه از دیگر تیم ها هیچگونه عکسی برای ما ارسال نشد)

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :75

  • بهنام خواجه میرکی

    تاریخ : ۲ - دی - ۱۳۹۲

    به نظر من بهتره واسه پایگاهتون یه نماینده خانوم هم داشته باشید که از تمامی رویداد ها عکس داشته باشید


  • سارا

    تاریخ : ۳ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام و خسته نباشید به مسولین سایت و همچنین خدا قوت و تبریک به مربی تیم شرکت شهید تندگویان سرکار خانم محسنی…….هر چند سومی حق این تیم نبود! و این موضوع تعصف بارو تیمهای اول و دوم هم میدونن ..اما باز هم در اینجا سکوت جایز است


  • محدثه

    تاریخ : ۳ - دی - ۱۳۹۲

    با عرض سلام و خدا قوت به آقای کاظمی، و تبریک بسیار صمیمانه به سرکار خانم آزاده محسنی مربی فهیم و با دانش بسکتبال ، که با درایت و پشتکار بسیار بالای خود تا کنون توانسته اند نیمی از جمعیت فرزندان و همسران پتروشیمی های مختلف را بعنوان بازیکن بسکتبال، به جامعه ی بسکتبال تحویل دهند. واقعا این مربی بسیار متواضع و فروتن هستن که همیشه سرشون به کار خودشون گرمه، و جزء بازیکن سازی کار دیگه ای نمیکنند. بازهم به شما تبریک میگویم و برایتان آرزوی موفقیت و سربلندی در تمام مراحل زندگی را دارم.


  • مریم

    تاریخ : ۳ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام و عرض تبریک به مربی عزیزم سرکار خانم آزاده محسنی، امیدوارم در تمام مراحل زندگیتان همچون بسکتبال موفق و سربلند و پیروز باشید.


  • امین

    تاریخ : ۳ - دی - ۱۳۹۲

    تیم دو ومیدانی رازی قهرمان صنایع شد هیچکس نفهمید، رفتیم مسابقات وزارت نفت،با حضور غیرقانونی بچه های تیم ملی نایب قهرمان شدیم،هنوز هم… موفق باشید


  • fatemeh

    تاریخ : ۳ - دی - ۱۳۹۲

    با عرض سلام و تبریک صمیمانه به سرکار خانم آزاده محسنی مربی فهیم و کاردان بسکتبال پتروشیمی شهید تندگویان، با آرزوی بهترینها برای شما مربی عزیز و با اخلاق.


  • مریم

    تاریخ : ۳ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام آقا امین ما که الان فهمیدیم که شما چقدر افتخار آفرین بوده اید، و از همینجا صمیمانه بهتون تبریک میگیم.


  • زهرا

    تاریخ : ۴ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام و خدا قوت به خانم آزاده محسنی مربی خوش فکر و بازیکن ساز پتروشیمی شهید تندگویان، بله منم از نزدیک شاهد بازیا بودم واقعا حق خانم محسنی بالاتر از این حرفاست…


  • نگار

    تاریخ : ۴ - دی - ۱۳۹۲

    تیم تندگویان تقریبا حضورش در مسابقات عجیب بود کلا!بازیکنانی که با اون همه سابقه ی ورزشی،هنوز معنی اخلاق ورزشی و fair play رو نمیفهمن،لایق حضور در مسابقات نیستن.من به همه ی بازیکنای هر 3 تیم خسته نباشید میگم.مخصوصا خواهران آب برین و کادر بینظیرشون که همیشه توی بسکتبال بانوان این منطقه و کشور حرف اول رو میزنن


  • shohre

    تاریخ : ۴ - دی - ۱۳۹۲

    ba salam v khaste nabashiid khedmate modir o masolin sait v dostan v bazikonan.

    khanome mohadese !?!
    in harfaro nazan injaaa
    kheeeiliiha alan daran be sadegit mikhandan…


  • نیلوفر

    تاریخ : ۴ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام و خسته نباشید خدمت خانم محسنی یکی از بهترین مربی های با دانش بسکتبال که واقعا بازیکن های خیلی خوبی میسازند و به جامعه ی بسکتبال تحویل می دهند و یکی از با اخلاق ترین مربی ها میباشد..البته من خودم شاهد این بازی ها بودم و در این مسابقات مقام سوم حق تیم تندگویان نبود زیرا ناداوری و مسائل دیگری مانع اول شدن این تیم شد…


  • مریم

    تاریخ : ۴ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام، هر کی ندونه ما که خوب میدونیم که تو بسکتبال حرف اول رو کی میزنه، خواهران محسنی، دیگران اگه راست میگن بدون پارتی داوران مقام کسب کنند!!! در ضمن ناگفته نمونه که یتم پتروشیمی بندرامام ، تیم سابق و ساخته شده ی دست گل خانم آزاده محسنی هستش، و مهمتر اینکه ایشان تنها مربی هستند که هر سال نفرات جدید به جامعه ی بسکتبال تحویل میدهند. در آخر موفقیت ایشان باعث افتخار همه ی ما ورزشکاران و ورزش دوستان این جامعه ست، نه باعث تحریک حس حسادت ما!!!!!!!


  • arash

    تاریخ : ۴ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام، واقعا جای تعصف داره که موفقیت و محبوب بودن شخصی چون خانم محسنی اینقدر باعث ترس و حسادت بعضیها شود! نگار خانم لطف کنید از این پس موفقیتهای دیگران و این سایت رو به حاشیه نکشانید، مرسی.


  • علی

    تاریخ : ۴ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام خدمت آقای کاظمی عزیز و تبریک به مربی محترم و خوش نام بسکتبال سرکار خانم محسنی، جناب کاظمی حتما یک مصاحبه هم با خانم محسنی داشته باشید، ایشان چند سال است که در شهرک بعثت و چمران مربیگری میکنند، و تا کنون موفقیتهای زیادی در این عرصه کسب نموده اند و همینطور بازیکنان زیادی پرورش داده اند، همسر و دختران من از بازیکنان ایشان میباشند و دقیقا از روزی که با این مربی کار میکنند،از نزدیک شاهد تغییراتشان هستم، هم در رشته ی بسکتبال و هم در مسائل تغذیه و روانشناسی و اخلاق. واقعا جا داره که از ایشان تشکر و قدردانی به عمل آوریم.


  • رضا

    تاریخ : ۴ - دی - ۱۳۹۲

    salam be hame . negar goon in sayto gozashtan bara moarefi va tabrik be hamdige.na takhribe ham!!! aman az daste hesadataye zanane….. ah….. base dihe


  • Ramin

    تاریخ : ۴ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام و تبریک به خانم محسنی عزیز، خواهرم خیلی دوست داره که با شما تمرین کنه، لطفا ایشون رو بپذیرید،چون شنیدم که هر کسی رو قبول نمیکنید،البته این نشون میده که خیلی در قبال کارتون احساس مسئولیت میکنید، خلاصه آوازه ی کار و اخلاق خوبتون همه جا پیچیده. رحمتی هستم، اسم خواهرم : فاطمه ست. مرسی از همکاریتون.


  • راشین

    تاریخ : ۴ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام و خسته نباشید به آقای کاظمی و تبریک صمیمانه به سرکار خانم آزاده محسنی مربی عزیز و دلسوز خودم. آقای کاظمی: خانم محسنی هر سال مقام آفرین بوده اند، چرا از اون مقامها یادی نشد؟ مثلا همین پارسال تیم مینی و نونهالان ایشان در استان مقام اول را کسب نمودند، و چند تن از بازیکنانشان برای مسابقات کشوری انتخاب شدند و … خلاصه اینکه سعی کنید از تمام مربیان و مقامهایشان عکس بگذارید، ممنون میشم.


  • رکسانا

    تاریخ : ۴ - دی - ۱۳۹۲

    salam va tabrik be sarkar khanome azadeh mohseni. va khoda ghovat be aghaye kazemi lotfan ba khanome mohseni mosahebe konid .


  • ساره

    تاریخ : ۴ - دی - ۱۳۹۲

    سلام دوستان
    مسابقات خوبی بود به همه تیم ها خسته نباشید می گم انشالله همه بازیکنان و مربیان در پناه حق موفق و مسرور باشند و سال به سال این رقابت ها زیباتر شود. در انتها از زحمات مربی زحمتکشم خانم شقایق آببرین نهایت تشکر را دارم.


  • آزاده

    تاریخ : ۴ - دی - ۱۳۹۲

    فکر کنم اگه تیم این ازاده خانم اول شده بود انتظار داشتیم دوستانش از رئیس جهانی بسکتبال دعوت کنند تا به ایشون تبریک بگه بهر حال شانس آوردیم بین سه تیم چهارم نشدن!!


  • خانم ایکس

    تاریخ : ۴ - دی - ۱۳۹۲

    باسلام وخسته نباشیدبه مربی عزیزوحرفه ای خودم سرکار خانم آب برین.باعث افتخاره که اسم شما به عنوان مربی کنار تیم پتروشیمی بندر امام قرار گرفته. من وهمهی اعضای تیم مطمینیم درکنار شماتیم به اوج موفقیت میرسد


  • سحر

    تاریخ : ۴ - دی - ۱۳۹۲

    کسب مقام دومی را به تیم پتروشیمی بندر امام ومربی باتکنیک سرکار خانم آب برین تبریک عرض میکنم


  • مریم

    تاریخ : ۴ - دی - ۱۳۹۲

    درجواب ساراجون حق با ساراست سومی اصلاحقشون نبود چون فقط سه تاتیم بودن اگه ده تاتیم بودن شک نکن که دهمین تیم بودین .


  • ریحانه

    تاریخ : ۴ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام و تبریک و خدا قوت به خانم محسنی، تنها تیمی که در این مسابقات از اخلاق ورزشی بر خوردار بود فقط تیم خانم محسنی بود، با وجود تمام ناداوریها و خطاهای عمد بازیکنان تیم مقابل ،ایشان و بازیکنانشان خوب تحمل کردند،این بی عدالتیها تا جایی پیش رفت که یکی از بازیکنان تیم مقابل به عمد ضربه ی محکمی به فک یکی از بازیکنان ایشان وارد کرد! که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند! هم اکنون نیز در بیمارستان بستری هستند! برایشان دعا میکنیم که هر چه زودتر خوب شوند و به آغوش خانواده برگردند.


  • سحر

    تاریخ : ۵ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام وخسته نباشید باعث افتخار ماست که سرکار خانم آب برین مربی ماست.من از باریکنهای بندر امام هستم واز داشتن چنین مربی باتکنیک به خودم میبالم ومطمینم با ایشان تیم ما به اوج قدرت میرسه.


  • lord

    تاریخ : ۵ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام وخسته نباشی به مربی خوبمون خانم شقایق ابرین …
    تبریک میگم بهتون ،،، هرچند نایب قهرمانی بد نیس ولی مقام اولی رو تو اخلاق ومربیگری دارین …واین مهم ترین چیزه که به همه ثابت شده همیشه تک واول بودین ….
    درجواب بعضی ها باید بگم اخلاق ورزشی داشته باشین بد نیس وقتی خانم محسنی تو بازی با حرکت زشت شون بازیکن تیم مقابل رو میندازه زمین وبا دو دست می کوبش بازم بهترین مربی ؟؟؟؟ به نظرم ایشون ورزش رزمی کار کنه سنگین تره


  • lord

    تاریخ : ۵ - دی - ۱۳۹۲

    ریحانه خانم منظورت همون رزمی کاره اس دیگه ؟؟؟؟
    خوبش شد اخه اون رو چه به بسکتبال ؟؟؟ بسکتبال یه بازی محکم وتن به تن …. بلدنیس بازی کنه بره شطرنج کار کنه …


  • رضا

    تاریخ : ۵ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام بازم خوبه طرفدارای خانم محسنی باعث شدن که بقیه هم به مربیشون تبریک بگن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  • محدثه

    تاریخ : ۵ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام، شهره خانم شما بهتره برید و دست داورا رو ببوسید که مقام دومی رو 2دستی تقدیمتون کردن!!!!!!!!


  • سمیرا

    تاریخ : ۵ - دی - ۱۳۹۲

    سلام به تمام ورزشکاران و ورزش دوستان، بسکتبال بندرامام با سرکار خانم آزاده محسنی ساخته و شناخته شد و ایشان تمام نیرو و توان خودشونو گذاشتن و این تیم رو در سالهای گذشته به اوج خودش رسوندن، دیگه فکر نمیکنم این بازیکنان جای اوجی داشته باشن!!!


  • سحر

    تاریخ : ۵ - دی - ۱۳۹۲

    سلام به تمام عزیزان، منم یه بندرامامیم، اما اینقد شهامت دارم که بگم : ما تا زمانیکه خانم محسنی مربیمون بود، تونستیم یه تیم واحد و منسجم بشیم و پیشرفت کنیم، چنانچه قبل از ایشون هم مربیانی داشتیم که نتونستن تیم رو جمع کنن! و متاسفانه همیشه تو حاشیه بودیم! و تنها مربی که اومد و تیم بندرامام رو از تو حاشیه بیرون کشید و باعث پیشرفت و موفقیتش شد،فقط خانم محسنی بود و بس، اما بعد از ایشون 2باره تیم به حاشیه رفت و از پیشرفت خودش باز موند! و مطمئنم دیگه هم پیشرفت نخواهد کرد!


  • سحر

    تاریخ : ۵ - دی - ۱۳۹۲

    باسلام وخسته نباشید به همه…..،توروخدااین قدر بیخوداز یک مربی تو خالی تعریف وتمجید نکنید!!!! آخه این چه مربیگریه که تو سه تا تیم سوم بشی بعدهم همه ازت تعریف کنن.جالبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  • شیرین

    تاریخ : ۵ - دی - ۱۳۹۲

    باعرض سلام وادب.همه میدونن توی خوزستان خواهران آب برین توی بسکت حرف اول رو میزنن.من بازیکن نیستم اما طرفدار حرف حق هستم.


  • راشين سيستان

    تاریخ : ۵ - دی - ۱۳۹۲

    Salam cheghad bazi az khanoma hasodan Shamayel jan tabrik magham et Kh mohsen I doset daram ma dashtim to se ta Tim tarf 4 om shode didam ke migamaaaa


  • anisa rafizadeh

    تاریخ : ۵ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام
    سرکار خانم شمایل ابرین مربی فهیم و با کلاس و با تکنیک ،ضمن تبریک مقام اول ،آرزوی موفقیت روز افزون برای شما ربی خوش تکنیک


  • masi

    تاریخ : ۵ - دی - ۱۳۹۲

    باسلام به جامعه ورزشی
    اولا هیچکس اینجا مقام اولی رو به تیم رازی تبریک نگفت.. خانم شمایل آبرین صعودتون رو به بازیهای وزرات نفت تبریک میگم… و همچنین کسب مقام دومی رو به خانم شقایق آبرین بهترین مربی حال حاضر بسکتبال خوزستان.. هر چند مقام دومی در شان و منزلت مربیگری شما نبود اما هنوز بندرامام جای پیشرفت را دارد در کنار شما و با درایت مربیگری شما…به امید پیروزی های بعدی شما .


  • Majedeh

    تاریخ : ۵ - دی - ۱۳۹۲

    ba slm Khedmate morabi time Petroshimie bandare Emam Sar kar khaNooe AbbaRin k Tu keshVar Harfe Avalo miZane man b iShun eftekhr Mikonam K tunest Maqame 2vomo Kasb Koneeeee…


  • فرهاد

    تاریخ : ۵ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام خدمت مسئولین محترم سایت
    در جواب کلیه خانمای محترم بالا که پیام دادند :
    اه بسه دیگه همش مثل خاله زنک ها افتادید به جون هم . هی شاخ و شونه می کشید برای هم . اگر بازی بلد بودید تو زمین انجام می دادید حالا شانس اوردیم سه تاتیم بیشترنبودید به اندازه 30 تا تیم مردونه برای هم کری می خونید هی تو سایت الکی برای مربیاتون هم زبون نریزید اگر راست میگید تو تمرین وتو زمین به اونا احترام بذارید به این میگن اخلاق ورزشی که از نوشته هاتون معلومه همتون دارین !


  • ستاره

    تاریخ : ۵ - دی - ۱۳۹۲

    باسلام
    من به هرسه تیم تبریک میگم و مخصوصاتیم پتروشیمی تندگویان ، مربی تیم خانم محسنی خسته نباشید وهمچنین به بازیکنان تیم تبریک میگم واقعا خسته نباشند…
    من موندم چرا این عکسه کامل نیست آرزو توشون نیست !!!!


  • لیلا

    تاریخ : ۶ - دی - ۱۳۹۲

    سلام در جواب بعضی از دوستان باید بگم کاملا در اشتباهید!!!از زمانی که خانم محسنی تیم بندر امام رو ترک کرد ما هم از زندان اوین راحت شدیم.4سال مربیمون بود همش در جا زدیم!!3ماهه سرکارخانم آببرین مربی ما شدن وما تازه فهمیدیم بسکت چیه!!!!!!!به امید خدا در کنار ایشان تیم خیلی خیلی پیشرفت میکنه.


  • سروش

    تاریخ : ۶ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام، من واقعا تعجب میکنم که این حرفا از دهن یه ورزشکار بیرون بیاد! چطور به خودتون اجازه میدید به یه مربی توهین کنید؟ این نشون میده نه خودتون اخلاق دارید نه اون مربیتون! پس اول برید ادب و احترام یاد بگیرید بعد بیاید تو این سایت نظر بدید خانم لرد! سحر! نگار و…


  • سعید

    تاریخ : ۶ - دی - ۱۳۹۲

    سلام، شیرین جون حرف اول و آخرو ول لش… تو از خودت بگو که تا بحال چرا سعی نکردی اول بازیکن بشی و بعد اظهار نظر کنی!!!


  • شعبانی

    تاریخ : ۶ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام
    باسلام به همگی وهمچنین خداقوت به شمامربیان محترم(سرکارخانم ابرین وهمچنین خانم محسنی عزیز..)
    بازهم طبق معمول یک مسابقه وبجا خداقوت وراهکارهای زیبا افتادیم به جان هم.غافل ازاین هستیم که این شکوه وشکایتها فقط باعث تضعیف روحیه بازیکنان برای شرکت درمسابقات وهمچنین مربیان زحمت کش میشود.واقعا تاکی میخواهیم بااین حرفهای حاشیه ای ماهشهرومردم ماهشهرببریم زیر سوال…چراهمگی ازالفاظ نابجا درمورد یک مربی استفاده میکنند..خداسرشاهده این الفاظ زاییده شخصیت بانوان نیست لاقل درسیستم ورزش این الفاظ را حذف کنید مطمآنن کاورزی که به مربی تیم مقابل توهین کند بی شک برای مربی خود نیزارزشی قایل نیست… باتشکروتبریک به تیمهای حاضردر مسابقات..


  • ایمان

    تاریخ : ۶ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام و خسته نباشید به تمام ورزشکاران و ورزش دوستان واقعی و عرض تبریک به هر سه تیم شرکت کننده و مربیانشان .در اینجا میخواستم نکته ای را عنوان کنم که شرکت کردن تیم تندگویان در مسابقات با بازیکنان آسیب دیده و افرادی که دو ماه آموزش دیده اند نشان از شجاعت مربی وبازیکنان آن تیم است و هر تیمی که با چنین شرایطی در مسابقات شرکت کند هر انسانی را به تشویق و تحسین وامیدارد،به امید روزی که همه متوجه شویم نفس مسابقات کری خواندن و رو کم کنی نیست

    زندگی صحنه ی یکتای هنر مندی ماست
    هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
    صحنه پیوسته بجاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد


  • مربی

    تاریخ : ۶ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام
    دوستان عزیز… باید در نظر داشته باشید که همه مربیان ورزشی زحمتکش اند و تلاش همگی آنان برای بالا بردن سطح تکنیکی تاکتیکی بازیکنان و در نتیجه آن، کسب مقام برتر در مسابقات مربوطه است. جای بسی تاسف است که مربیان عزیز و زحمتکش بسکتبال به جای این که در کنار هم باشند، روبروی هم صف آرایی می کنند.!!!!
    با حرف و صحبت و کنایه زدن بجز سوهان روح هم بودن… چه سودی حاصل می گردد؟ سرکار خانم محسنی یکی از مربیان خوب ماهشهرند و سرکار خانم آب برین نیز یکی از مربیان خوب دیگر ماهشهرند که نتیجه فعالیت ها و زحماتشون رو در مسابقات بسکتبالی که در حیطه ماهشهر برگزار میشه رو دیدیم و خواهیم دید… بازیکنان عزیز بسکتبالیست به شما نیز پیشنهاد می کنم که ما بین مربیان بهیچوجه قرار نگیریرد و تلاش کنید که بعنوان یک بازیکن خوب و با اخلاق هر دو مربی را جدی گرفته و به هر دو آنها احترام بگذارید… طرفداری اط حق را در احترام به همدیگر و مربیان بدانیم…. با آرزوی داشتن محیطی سالم و پر احترام در سالن های پرطرفدار بسکتبال


  • طیبه

    تاریخ : ۶ - دی - ۱۳۹۲

    سرکار خانوم اعظم عطایی تبریک میگم انشالله در همه مراحل زندگی موفق باشید.


  • شاخ شکن

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۳۹۲

    سلام به خدا بعضی نظرات واقعا ادم را به خنده میندازه, چیزى که عیان است چه حاجت به بیان است, تمام شهرو مسئولان جامعه ورزششون همه میدونن خواهران اب برین حرف اول بسکتبال را میزنن, دوست عزیز که نوشتید با داوری امتیاز گرفتن اخه چند امتیاز خواهران اب برین باناداورى گرفتن, بگى یک امتیاز یا دو امتیاز نه سى چهل امتیاز, من شاهد تمام بازیها بودم واقعا مقام ها حق این خواهران بود, ممنون که این سایت را راه انداختىد ک بشه ادمهاى جامعه ورزش راشناخت, بازم ممنون از تلاشهاى خانم ها شمایل و شقایق اب برین.


  • سیامک

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۳۹۲

    سلام به همه ی عزیزان ، دوستان یک نصیحت برادرانه: همیشه تو زندگیتون سعی کنید که از موفقیتهای دیگران درس بگیرید، نه اینکه باعث گل کردن حس حسادتتان شود! زندگی زیباتر از آنست که با این الفاظ ،نا زیبایش کنید…


  • مریم

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام، آقای کاظمی عزیز، ازتون خواهش میکنم به هیچ عنوان نظراتی که توهین به شخصی محسوب میشه رو بالا نفرستید، با تشکر فراوان.


  • مبینا

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام ، وقتی زندگی صد دلیل برای گریه کردن به شما نشان میدهد ، شما هزار دلیل برای خندیدن به آن نشان دهید، همونطور که خانم محسنی همیشه میگه: ما باید از ورزش کردن و مسابقه دادن لذت ببریم نه اینکه تو حاشیه بریم و احترام گذشتن به همدیگه یادمون بره…


  • آرزو

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۳۹۲

    سلام، آقای کاظمی لطف کنید تمام نظرات رو بزارید، بجز توهینها!اگه میخواید سایتتون طرفدارای بیشتری پیدا کنه خواهشا هیچ نظر توهین آمیزی رو بالا نفرستید! مرسی.


  • سارا ذاکری

    تاریخ : ۸ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام و خسته نباشید به مسولین سایت…من هم به نوبه خودم به تمام مربیان خانم محسنی و خانمها ابرین تبریک میگم و جای هیچ شکی نیست که هر سه مربیان از لحاظ تکنیک و تاکتیک حرف اول رو میزنن و جای خوسحالیت که همیشه بازیکنان این مربیان برای هیئت استان حرق اولو واسه گفتن دارن…..و از دوستان خواهش میکنم از این حرفها که هیچ سرو تهی ندارد و جز کوچیک کردن مربیامون هست اینجا نرنیم ..و دوست عزیزی به نام lord که با حالت بد نوشتن اون رزمی کاره خوبش شد ضربه خورد از صحبتشون تعجب کردم که ایا یک انسان میتونه تا این حد برای کسی بد بخواد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟1!!!! از دوستان میخوام به جای اینکه دیگرانو تخریب کنیم از مسولین درخواست حمایت کنیم که بهتر و بیشتر به بسکتبال بانوان توجه کنن که شاهد تیمهای بیشتری باشیم که با حمایت انها یک تیم بومی در سوپر لیگ داشته باشیم. ..ممنون از دوستان خوب ورزشکار….


  • بهرخ

    تاریخ : ۸ - دی - ۱۳۹۲

    باسلام وعرض خسته نباشیدخدمت سرکارخانم محسنی مربی خوب وبااخلاق وباتدبیرودرایت جامعه ی بسکتبال که شاگردان زیادی رو به جامعه ی بسکتبال ما تحویل داده وتبریک میگویم به ایشون وبازیکنان خوبشون که مقام سوم را در مسابقات صنایع بدست اوردن هرچند حق ایشون نبود وباداوری غلط واشتباه وناداوری وبرخی مسائل دیگربه این مقام دست پیدا کردن ولی بااین حال این مربی بااخلاق بازی خوب خودشان را به نمایش گذاشت وبازی جوانمردانه کردباتشکر


  • سروش

    تاریخ : ۸ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام به مسئولین سایت و تمام مربیان و ورزشکاران این منطقه، در اینجا لازم میدونم که از زحمات سرکار خانم فرزانه محسنی (نائب رئیس هیئت بسکتبال شهرستان ماهشهر) تشکر و قدردانی کنم و همینطور از زحمات بی دریغ رئیس هیئت،جناب آقای قنواتیان تشکر و قدردانی میکنم،که همیشه شاهد تلاش و زحماتشون در رشد و ترقی دادن بسکتبال در این منطقه هستیم.در پایان از زحمات خانم

    سلام ، شاخ شکن مثل اینکه تو هنوز از حرفای بزرگترای خودت درس نگرفتی که مدام میگن به همه احترام بزارید و به هیچ کس بی احترامی نکنید! بابا تمومش کن دیگه و خجالت بکشید که فقط دوس دارید عقده های شخصیتی خودتونو ،تو این سایت خالی کنید! لطف کن اگه دوس داری فقط به مربی خودت تبریک بگو و بس، در غیر اینصورت اگه ظرفیت شنیدن حرفای خوب دیکران نسبت به مربیشون نداری، دیگه نظر نده! مرسی.


  • سمیه آب برین

    تاریخ : ۸ - دی - ۱۳۹۲

    سلام دوستان عزیز
    من تمامی نظرات شما رو خوندم اولا که اینجا مکانی برای ابراز تنفر و بی ادبی نیست همچنین به همه بازیکنان و مربیان زحمتکش از صمیم قلب خسته نباشید میگم و امید دارم بسکتبال استان بیشتر از این پیشرفت کنه که مستلزم رعایت احترام و ادب نسبت به همدیگه هست.
    من تو این مسابقات داور بودم عزیزانی که میگن داوری به نفع بود اصلا همچین چیزی نیست به هر حال شما اجازه توهین به داورها رو ندارید.
    مسئولین این سایت بهتر میبود که از تمامی تیمها عکس میذاشتند در ضمن چه خواهران محترم محسنی و هم خواهران عزیز خودم زحمت زیادی میکشن و درست نیست بسیاری از عزیزان میان تو این سایت و توهین میکنن هر کس مشکلی با کسی داره چه بهتره که رودر رو به خودش بگه نه تو این سایت که دور از اخلاق و ادب است .مرسی از همه


  • علیرضا

    تاریخ : ۸ - دی - ۱۳۹۲

    سلام به تمام عزیزان، بزرگان گفته اند: اگر از شر دشمن درون رها شوید، دشمن بیرون قادر نخواهد بود به شما آسیب برساند. همونطور که خودتون شاهد هستید تمام الفاظ نابجاییکه افرادی چون لرد، لیلا، شیرین،نگار و شاخ شکن بکار برده اند، نشان میدهد که هنوز از قید شیطان درونشان رهایی پیدا نکرده اند! پس صمیمانه برایتان دعا میکنم که بزودی بر دشمن درونتان پیروز شوید، آمین.


  • مرتضی

    تاریخ : ۸ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام به تمام دوستان، انسانهای نیک آسیب ناپذیرند، چه در زندگی چه بعد از آن. خانم محسنی عزیز و محترم امیدوارم که همیشه نام نیکتان در قلبها و یادها باقی بماند و دیگران همواره شما را الگو و سر مشق خود قرار دهند انشاءا…


  • SANAZ

    تاریخ : ۸ - دی - ۱۳۹۲

    سلام به تمام ورزشکاران این منطقه، منم به نوبه ی خودم به خانم محسنی خدا قوت میگم و از ایشان بابت تمام زحماتشون تشکر و قدردانی میکنم. کوچکم… ولی عزیزانی دارم که با انها احساس بزرگی میکنم. دوستتون دارم.


  • زهرا

    تاریخ : ۹ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام میخوام بدونم کجای کتاب داوری نوشته که داورای یک مسابقه میتونند نسبت یا ارتباطی با تیمهای داخل زمین داشته باشند؟ پس عزیزان حالا خودتون قضاوت کنید این بی انصافی و ناداوری در حق یک تیم نیست؟


  • سمیه آب برین

    تاریخ : ۹ - دی - ۱۳۹۲

    age dide boodid man davare zamin baraye bazi shoma aziz naboodam


  • سمیه آب برین

    تاریخ : ۹ - دی - ۱۳۹۲

    dar zeman shayad u khateret nabashe ama mosabeghati boode ke khaharane mohseni ham davar boodand ham morabi .


  • محسن

    تاریخ : ۹ - دی - ۱۳۹۲

    النازرجائي مرسي ازبازي خوبت


  • کوروش بزرگ

    تاریخ : ۹ - دی - ۱۳۹۲

    سلام
    سمیه خانم این نشون میده ایراد از ناظر فنی مسابقات میباشد ، اشتباهیکه در مسابقات قبلی اتقاق افتاده بود شما به عنوان یک داور نباید اجازه میدادید دوباره تکرار شود !!!
    در ضمن شما بهتره خودتون هم ادب و احترام رو نسبت به بقیه رعایت کنید! آیا طرف حساب شما خواهران محسنی بودن که شما در جواب بالا اسم آنها رو آوردید؟ شما بهتر بود یک جواب درست در قبال حرف زهرا خانم میدادید، که منم با صحبتشون موافقم، حرف حساب جواب نداره، بهتر بود شما در اینجا خیلی منطقی برخورد میکردید و میگفتید که بله قانونا من نباید بعنوان داور این مسابقات معرفی میشدم ، اینجا نشون میدادید که واقعا یک داور هستید و کتاب داوری رو نیز از بر میباشید، اما متاسفانه… من شناختی که دورا دور نسبت به خواهران محسنی دارم، غیر از آنچیزیست که شما تصور میکنید! آنها مربیانی بسیار فهیم ،کاردان، دلسوز، متواضع ،با انصاف و آینده دار
    هستند .
    تیغ بران گر بدستت داد چرخ روزگار ، هر چه میخواهی ببر ، مبر نان کسی را.


  • سپهر

    تاریخ : ۹ - دی - ۱۳۹۲

    سلام ممنون آقای کاظمی که تمام نظرات رو انتقال میدید.


  • داریوش

    تاریخ : ۹ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام به تمام عزیزان
    با توجه به اتفاقات اخیر که در مسابقات صنایع بانوان در ماهشهر بوقوع پیوسته ، جهت جلوگیری از تکرار آنها در سالهای آینده، از رئیس محترم هیئت بسکتبال ماهشهر جناب آقای قنواتیان میخوایم که با درایت و تدبیر خود مسائل پیش امده را پیگیری و حل نمایند، تا دیگر حق تیمی پایمال نشود، با تشکر.


  • بسکتبال دوست

    تاریخ : ۱۱ - دی - ۱۳۹۲

    تبریک به تیم سوم به خاطر حضور مربی شون که تونست با درایت تیم رو به مقام آخر ی برسونه کاش مربی تیم رازی بود تا بندر امام اول بشه وخانمم خوشحال بشه


  • بسکتبال دوست

    تاریخ : ۱۱ - دی - ۱۳۹۲

    از زحمات خانم شقایق ابرین که درارتقا بسکتبال تیم بندر امام فعالیت زیادی داشتند، متشکریم، امیدوارم سلامت و موفقیت همراه زندگی شما و بازیکنان تیم باشد.


  • آیدا

    تاریخ : ۱۱ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام
    خداوند حرف خوب را به درخت زیبایی مثال زده که ریشه های آن استوارند و شاخه های آن بر آسمان بهشت افراشته اند و به اذن خدا در همه ی فصول میوه های خوش دهد.مربی عزیز و گرامیم خانم محسنی گل، به امید روزی که منم بتوانم روزی چون شما به جایگاهی برسم که بتوانم دلهای زیادی را شاد کنم و باعث موفقیت و عزت نفسشان شوم.


  • لیلا

    تاریخ : ۱۲ - دی - ۱۳۹۲

    آیدا دلم برات میسوزه خیلی ساده ای!!!!!!!


  • الهام

    تاریخ : ۲۲ - دی - ۱۳۹۲

    سلام و خسته نباشيد ,سميه جان هر كي حرفي ميزني از رو چيزاي ديگست به غير از تو هم فكنم داورهاي ديگر تو زمين هست پس جاي هيچ بحثي نيست حرف باد هواست.انشاالله شما و خواهران گل تر از گلت هميشه موفق باشيد. الهام ومحمد


  • مهسا

    تاریخ : ۱۶ - اسفند - ۱۳۹۲

    با سلام: مربی آزاده من الان عکستونو دیدم و خیلی خوشحالم که مربی عزیز و پرطرفداری چون شما دارم، واقعا بهتون افتخار میکنم و خیلی دوستتون دارم. دست آقای کاظمی هم درد نکنه با این سایت خوبشون.


  • الهام

    تاریخ : ۱۶ - اسفند - ۱۳۹۲

    سلام

    آقای کاظمی شما چندماه که عکس تیم پتروشیمی تندگویان رو گذاشتید، اما اسامی تیم رو قید نکردید، بلکه اسامی تیم دیگه ای در بالای عکس قید شده! این واقعا برا سایت معروف شما یک ضعف فاحش محسوب میشه، لطفا هر چه سریعتر رفعش کنید، مرسی.


  • ماهرخ ونگار

    تاریخ : ۲۲ - اردیبهشت - ۱۳۹۳

    با عرض سلام و خسته نباشید به مربی بسکتبال عزیزمون ،سرکار خانوم شقایق آب برین که واقعا گل کاشتن ازشون بی نهایت سپاس گذارم.بهترین آموزش رو میدادن و کمترین هزینه ای رو میگرفتن .واقعا خیلی سعادتمند بودم که همچین مربی با تجربه ای به من بسکتبال یاد میداد.


  • سارا

    تاریخ : ۲۵ - فروردین - ۱۳۹۴

    سلام خدمت خانم های آبرین مربی های گلم واقعا دوستون دارم


  • راضیه

    تاریخ : ۳۰ - مهر - ۱۳۹۶

    سلام
    با عرض خسته نباشید خدمت تمامی ورزش دوستان.جا داره اینجا بگم که ورزش بانوان خیلى پر حاشیه ست.لطفا لطفا بجای سرکوب کردن هم دیگه فقط به فکر پیشرفت ورزش شهرمون باشیم.تا بوده همین بوده نمیدونم کی جدال بین مربیان زحمتکش این دیار زر خیز ادامه داره.اما در هر صورت برای تک تک شما عزیزان آرزوی موفقیت دارم امیدوارم یه روز همه بانوان سرزمینم پشت هم باشن نه اینکه مقابل هم.دست به دست تا ماهشهری آباد داشته باشیم.لطفا با حرفهاتون فاصله رو بیشتر نکنید .


ارسال دیدگاه