دفعات بازدید: 1,337

تاریخ انتشار: 1392/10/05 - 2:13

مهران حاتمي: در نيم‌فصل اول به آن‌چه مي‌خواستيم رسيديم

سرمربي تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام گفت:‌ سعي‌مان اين بود كه نيم‌فصل اول را بدون باخت به پايان برسانيم كه به نتيجه هم رسيديم.

 

مهران حاتمي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاي دانشجويان ايران (ايسنا) – منطقه خوزستان – درخصوص پيروزي تيمش در يك ديدار معوقه مقابل ذوب آهن، اظهار‌كرد:‌ بازيكنانم در اين ديدار در غياب بايكن خارجي‌مان بسيار خوب كار كردند و توانستند خيلي خوب پوشش و كار خود را انجام دهند.

وي در پاسخ به اين سوال كه عملكرد بازيكنان‌تان در نيم‌فصل اول تا چه اندازه براي شما رضايت‌بخش بوده است؟ گفت:‌ ‌تا اين‌ جاي رقابت‌ها صد درصد از عملكرد بازيكنانم راضي هستم و توانستيم به آن نتيجه‌اي كه مي‌خواهيم، برسيم كه از آن‌ها تشكر مي‌كنم.

سرمربي تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام درباره تيم ذوب آهن هم بيان‌كرد: ذوب آهن تيم ريشه‌دار و با قدمتي است و از مربي بسيار خوبي هم بهره مي‌برد.

وي در ادامه درباره عملكرد تيمش در نيم‌فصل اول رقابت‌ها عنوان‌كرد: من فكر مي‌كنم تمام بازي‌ها براي ما سخت بودند ولي رفته‌رفته بازيكنان‌مان با يكديگر هماهنگ‌تر شدند و توانستيم بازي‌ها را در نيم‌فصل اول خوب به پايان برسانيم.

حاتمي در پاسخ به اين سوال كه آيا از ابتداي فصل اين موضوع مدنظرتان بود كه نيم‌فصل نخست را بدون باخت پشت سر بگذاريد؟ گفت:‌ به هر حال سعي ما اين بود كه اين اتفاق بيفتد و خدا را شكر به نتيجه هم رسيديم.

وي ليگ را پويا ارزيابي و عنوان‌كرد:‌ مانند سال‌‌هاي گذشته ليگ‌مان پويا و خوب بود كه اين موضوع به بازيكنان جوان ليگ هم كمك مي‌كند. خود ليگ نقطه قوت است و حضور تيم‌ها و اضافه شدن بازيكنان جوان به تيم‌ها، به ليگ كمك مي‌كند. مي‌توان استعدادها را كشف كرد و از بسكتباليست‌هاي خوب هم براي تيم‌هاي ملي و پايه‌مان بهره ببريم.

سرمربي تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام درباره اين كه قصد داريد باتوجه به جدايي بازيكن خارجي‌تان بازيكني را جذب كنيد؟‌ اظهار‌كرد: اسپنسر از تيم ما جدا شد‌. او بازيكن بزرگي است و پس از جدايي از تيم ما با چندين برابر مبلغ قرارداد نسبت به تيم ما، به يك تيم چيني رفت كه اين نشان مي‌دهد او بازيكني است كه ساير تيم‌ها هم كارنامه او را مي‌دانند. هنوز مشخص نيست كه چه بازيكني را جايگزين او مي‌كنيم و باتوجه به اين‌كه بازيكنان ايراني خوبي در تيم‌مان داريم، احتمال اين‌كه نفري را جذب كنيم، كم است. در كل در صورت نيازمان بازيكن مي‌گيريم.

ارسال دیدگاه