دفعات بازدید: 948

تاریخ انتشار: 1392/10/09 - 1:15

دارایی ماهشهر لیگ برتری شد

دارایی ماهشهر

قهرمان هر گروه مستقيم به ليگ‌برتر صعود مي‌كند
رئيس كميته مسابقات هيات فوتبال خوزستان از صعود تيم‌هاي قهرمان گروه‌هاي دوگانه ليگ دسته اول به طور مستقيم خبر داد.
عزيزصادقي اظهار داشت: ليگ دسته اول باشگاه‌هاي خوزستان به روزهاي حساس خود رسيده و تيم‌هاي مدعي به دنبال صعود هستند و قرار است تيم‌هاي قهرمان به صورت مستقيم جواز ورود به ليگ‌برتر فصل جديد باشگاه‌هاي خوزستان خواهند گرفت و تيم‌هاي دوم نيز به پلي‌آف راه مي‌يابند و برنده به عنوان تيم سوم به جمع ليگ‌برتري‌ها ملحق خواهد شد. رئيس كميته مسابقات هيات فوتبال خوزستان ادامه داد: دارايي‌ماهشهر هم اكنون با 25 امتياز در دو هفته مانده به پايان مسابقات اولين تيم ليگ‌برتري شناخته شده است.
وي در پاسخ به اين سئوال كه اين واحد چه هدفي را دنبال مي‌كند؟ گفت: يكي از اهداف هيات فوتبال توسعه اين ورزش در استان و هدف ما نيز همين است. خروجي مسابقات رده‌هاي سني پايه و سركشي به مسابقات شهرستان‌ها به تيم‌هاي مطرح استان و در نهايت به تيم ملي منجر مي‌شود. صادقي خاطرنشان كرد: هر نوع مسابقه فوتبال حتي در ادارات و ميزباني باشگاه‌ها بايد با مجوز هيات فوتبال و نظر كميته مسابقات انجام شود ما براي تنظيم برنامه مسابقات به وضعيت مالي، زمين، چمن، لباس، آمبولانس و تامين امنيت براي برگزاري يك مسابقه رسمي توجه مي‌كنيم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • نیما.

    تاریخ : ۱۴ - دی - ۱۳۹۲

    با سلام خدمت فوتبالی های عزیز خواستم بگم چرا مسئولین منطقه از تیمهائی حمایت میکنن که هیچ نتیجه ای نمیگیرن شهرداری چندین میلیون خرج کرد اخرش از لیگ منطقه ای صعود نکرد ده درصد از خرجی که کردن خرج دارائی و شاهین کنن امیدوارم راه حلی واسه بی سر و سامانی فوتبال ماشهر اندیشیده بشه به تیم خوب دارائی ماهشهر(شهرک طالقانی)تبریک میگم بابت بردهای خوب و با ارزش امیدوارم از این چند بازی که مونده امتیاز لازم بگیرن ولیگ برتری بشن حیف است با بازیکن های خوبی مثل محمد صالحی امیر بن سعید امید عسکراوی هانی مختاری سجاد خمیسی به لیگ برتر صعود نکنه مرسی


ارسال دیدگاه