دفعات بازدید: 703

تاریخ انتشار: 1392/10/09 - 9:57

لیگ دسته بسکتبال کشور/ نفت آبادان، پتروشیمی بندر امام را متوقف کرد

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان موفق شد در شهرآورد خوزستان از سد تیم پتروشیمی بندر امام عبور کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، در هفته دهم لیگ دسته اول بسکتبال کشور پتروشیمی بندر امام میزبان تیم پالایش نفت آبادان بود که تیم میهمان موفق شد با حساب ۸۷ بر ۷۰ بر میزبان خود چیره شود.

در این دیدار که در سالن چند منظوره اندیشه بندر امام خمینی برگزار شد حدود ۵۰۰ تماشاگر از این مسابقه دیدن و تیم محبوب خود را تشویق کردند.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در سه کوار‌تر بر حریف خود چربش محسوسی داشت اما میزبان این دیدار در کوار‌تر پایانی این دیدار تمام تلاش خود را برای جبران نتیجه انجام داد اما در پایان پالایش نفت آبادان برنده این بازی بود.

در این دیدار مجید قاسمی بازیکن تیم آبادانی با مصدومیت شدیدی روبرو شد که در پایان این مسابقه به بیمارستان اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم پالایش نفت آبادان با کسب این پیروزی همچنان در رقابت تنگاتنگ با دیگر صدرنشین این رقابت‌ها باقی ماند.

این تیم هم اکنون با ۱۹ امتیاز از مجموع ۱۰ بازی خود همراه با تیم بهشت هیرکان گرگان در صدر جدول رقابت‌ها قرار گرفته است، تیم پتروشیمی بندر امام نیز با قبول این شکست با همین تعداد مسابقه و با سه پله سقوط به رده هشتم جدول رقابت‌ها نزول پیدا کرد.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در هفته آینده و پایانی نیم فصل لیگ دسته اول در آبادان میزبان تیم کوشا البرز خواهد بود و پتروشیمی در تبریز باید به مصاف شهرداری این شهر برود.

ارسال دیدگاه