دفعات بازدید: 3,051

تاریخ انتشار: 1392/10/14 - 4:51

نتایج یازدهمین المپیاد ورزشی بانوان شرکت ملی صنایع پتروشیمی در ماهشهر

اين دوره از مسابقات ، با حضور بانوان شرکت های پتروشیمی منطقه و سراسر کشور در رشته های مختلف ورزشی و در سطح کیفی بالایی برگزار شد .

براساس این گزارش ، در مسابقات تنیس روی میز شرکت پتروشیمی تبریز توانست مقام اول این رشته ورزشی را کسب کند و شرکت پتروشیمی های رازی ، بندرامام خمینی(ره) و جم به ترتیب در رتبه های دوم تا چهارم قرار گرفتند .

در مسابقات شنا ، پتروشیمی رازی با کسب 785 امتیاز توانست در رتبه اول این رشته قرار بگیرد ، پتروشیمی فجر با کسب 772 امتیاز در رتبه دوم ، پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) با کسب 738 امتیاز در رتبه سوم و پتروشیمی تبریز با کسب 663 امتیاز در رتبه چهارم این رشته قرار گرفتند .

در رشته ورزشی بسکتبال ، شرکت پتروشیمی رازی توانست مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کند و شرکت های پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) و شهید تندگویان به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند .

 در رشته شطرنج ، پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) با کسب 18 امتیاز در رتبه اول ، پتروشیمی رازی با کسب 13 امتیاز در رتبه دوم و پتروشیمی شهید تندگویان با کسب 11 امتیاز در رتبه سوم این رشته در یازدهمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی بانوان شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور قرار گرفتند .

ارسال دیدگاه