دفعات بازدید: 1,108

تاریخ انتشار: 1392/10/14 - 17:40

سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام : مسئولان همدان چرا در جلسه لیگ به نحوه استفاده از خارجی‌ها اعتراض نکردند؟

پیمان حسنی

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام گفت: مسئولان همدان چرا در جلسه سازمان لیگ به نحوه حضور و استفاده از خارجی‌ها اعتراض نکردند و حالا مدعی شده‌اند ؟

به گزارش اولین پایگاه رسمی خبری تنیس روی میز ایران ، پیمان حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برتری تیمش مقابل نماینده همدان در هفته دوم لیگ برتر تنیس روی میز اظهار داشت: بازی خوبی بود، اما متاسفانه هوای سالن بسیار سرد بود و به نظرم زیر صفر بود. وسایل گرمایشی وجود داشت، اما سالن بزرگ بود و گرم نمی‌شد.

وی در خصوص اعتراض همدانی ها به چگونگی استفاده از یار خارجی گفت: مسئولان تیم تله کابین گنج نامه به خود زحمت نداده‌اند که حتی یک بار آیین نامه لیگ را مطالعه کنند و هنگام بازی می‌خواهند برخلاف آیین نامه رفتار کنند. در ضمن اگر اعتراضی به قانون استفاده از یار خارجی تنها در یک بخش داشتند، چرا در جلسه سازمان لیگ مطرح نکردند؟

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام ادامه داد: بحث تغییر قانون مسئله دیگری است، اما وقتی آیین نامه ای تصویب می‌شود چه درست چه اشتباه باید همه به آن احترام بگذارند.

وی در پاسخ به این سوال که این قانون برای حمایت از بازیکنان داخلی است، گفت: ما هم می توانیم دو بازیکن خارجی بیاوریم که در کنار نوشاد بازی کنند و به راحتی قهرمان شویم. سازمان لیگ به دنبال برقراری توازن میان تیم ها است. انتخاب تنها یک بازیکن از سه نفر اول تیم ملی هم در همین راستا بود.

به گزارش فارس، دیدار دو تیم تله کابین گنج نامه همدان و پتروشیمی بندرامام با حساب 6 بر دو به سود پتروشیمی به پایان رسید. پتروشیمی در این دوره، با در اختیار داشتن بازیکنانی همچون نوشاد عالمیان و اخلاق پسند شانس اول قهرمانی است.

ارسال دیدگاه