دفعات بازدید: 1,001

تاریخ انتشار: 1392/10/15 - 23:51

حاتمی: پتروشیمی پولدار است اما پول را دور نمی ریزیم

مهران حاتمی

مهران حاتمی در گفتگو با خبرنگاران ورزشی باشگاه خبرنگاران در پاسخ به اینکه پتروشیمی با وجود روند بدون باخت تنها در پایان نیم فصل به صدر جدول رسید، تاکید کرد: دیدار معوقه ابتدای فصل ما باعث ایجاد چنین شرایطی در جدول شد و فکر می کنم این موضوع از نظر روحی به نفع حریفان بود. مسلما تیم ما در ابتدای فصل به خاطر تغییرات بسیار به خصوص در ترکیب 5 بازیکن اصلی، هماهنگی خوبی نداشت اما به تدریج بازی تیم منظم و در آخرین دیدار نیم فصل، ایده آل شد.

جدایی اسپنسر برای هر دو طرف خوب بود

سرمربی پتروشیمی در مورد جدایی اسپنسر در پایان نیم فصل توضیح کاملی داد: در ارتباط با اسپنسر بحث مالی یک طرف ماجرا بود، در طرف دیگر ما با این بازیکن قرارداد 6 ماهه داشتیم و ترجیح دادیم در جایی از وی استفاده کنیم که اثرگذاری بالاتری داشته باشد. این درست که پتروشیمی باشگاه پولداری است اما قرار هم بر این نیست که پول را دور بریزیم.

وی اضافه کرد:چهار برابر پولی که ما به اسپنسر می دادیم را باشگاه چینی به وی پیشنهاد کرد. ما هم به این نتیجه رسیدیم که اگر این بازیکن را در ادامه فصل نگه داریم از نظر روانی به نفع وی نیست و از طرفی در پست اسپنسر هم بازیکنان خوبی داریم که تا زمان برگشتش از آنها استفاده می کنیم. جدایی اسپنسر برای هر دو طرف خوب بود و مطمئنم این بازیکن به قدری حرفه ای است که روند تیم را درک کرده و در بازگشت، مشکلی پیش نمی آید. حالا هم اگر بازیکنی را به ترکیب اضافه کنیم در پست دیگری خواهد بود.

تمام بازیکنان خارجی ما موثر بوده اند

سرمربی پتروشیمی با تاکید بر اینکه جذب جرمی ماسی قطعی نشده، مروری بر بازیکنان خارجی تیم از سال قبل تا به حال داشت و تشریح کرد: تمام بازیکنان خارجی که پتروشیمی از فصل قبل جذب کرده تا به حال عملکرد خوبی داشته اند. سانی بچیروویچ و جابر ابراهیم هر دو سال قبل کمک بزرگی به تیم کردند. تایرون برازلتون که در غرب آسیا به تیم اضافه شده در حال حاضر بهترین بازیکن لیگ لیتوانی است و اریک داوسون به عنوان بازیکن پست 3 تیم تگزاس و سن آنتونیو اسپورز بازی می کند. در مجموع با توجه به بودجه ای  که گذاشتیم بازیکنان بسیار خوبی جذب کردیم. برخلاف جوسازی برخی، رقمهای بالایی مانند چینی ها به این بازیکنان پرداخت نشد و همیشه سعی کرده ایم از کسانی استفاده کنیم که به درد تیم خورده و بر روی بازیکنان جوان هم اثرگذار باشند.

سرمربی پتروشیمی در بررسی لیگ به طور خلاصه گفت: همیشه تاکید کرده ام که سوپرلیگ بسکتبال بسیار سخت است. حالا هم با وجود تغییراتی که در تیم ها ایجاد شده، تمام بازیها جذاب و البته دشوارند. این که چه تیمهای رفته و آمده اند هم فرقی در سختی کار ایجاد نمی کند.

به خبرنگاران اجازه سوال در مورد داوری ندهیم

وی در مورد برگزاری لیگ و داوری ها اشاره کرد: جای نوربخش که استاد ما بوده در این لیگ خالی است. ما از زمان شاگردی وی یاد گرفتیم که در مورد داوری بحث نکنیم و رسالت داوری را به داوران و قضاوت در مورد کار آنها را به کمیته مربوطه و مسئول جدید آن می سپاریم. بحث داوری اصلا ربطی به مربیان ندارد و باید کم کم این را در خودمان راه بیندازیم که به خبرنگاران هم اجازه سوال در مورد داوری را ندهیم.

وی با اشاره به بزرگی باشگاه پتروشیمی گفت: نکته مهم در تیم ما همدلی بازیکنان در تمرینات و بازیها است و از طرفی مدیریت کارخانه و باشگاه که به طور صد در صد از تیم حمایت می کنند. امیدوارم این حمایتها تا رسیدن به آنچه شایسته آن هستیم ادامه داشته باشد و دوباره قهرمانی لیگ را به ماهشهر بیاوریم.

ارسال دیدگاه