دفعات بازدید: 1,219

تاریخ انتشار: 1392/10/19 - 0:05

بیماری اخلاق پسند مانع پیروزی تیم پتروشیمی بندرامام شد

پیمان

پیمان حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر در ارتباط با مسابقه شب گذشته دو تیم پتروشیمی بندر امام و پتروشیمی نوری عسلویه در قالب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: از قبل مشخص بود بازی بسیار سخت و نزدیکی در پیش داریم چرا که 10 بازیکن طراز اول کشور در این دو تیم حضور دارند.

وی افزود: دو تیم پتروشیمی بندر امام و پتروشیمی نوری عسلویه از تیم‌های بسیار خوب لیگ هستند که به همراه تیم دانشگاه آزاد سه تیم مدعی امسال به شمار می‌روند.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام تصریح کرد: قطعاً بازی رو در روی این سه تیم، مسابقات سختی خواهند بود که معمولاً حدود پنج ساعت به طول می‌انجامند.

حسنی به عملکرد نچندان خوب محمدرضا اخلاق‌پسند بازیکن ملی‌پوش پتروشیمی بندر امام در این مسابقه اشاره کرد و گفت: چند روز پیش در همدان بازی داشتیم که سالن مسابقات بسیار سرد بود و اخلاق‌پسند کاپیتان تیم ملی را دچار سرماخوردگی کرد.

وی ادامه داد: سرماخوردگی این بازیکن باعث شد که نتواند تمرین کند و بدون تمرین به مسابقه بپردازد، بنابراین نتوانست آنچنان که باید و شاید بازی خود را ارائه کند.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام خاطرنشان کرد: اگر اخلاق‌پسند بازی نخست خود را می‌برد قطعاً با پتروشیمی نوری مساوی نمی‌کردیم و می‌توانستیم این تیم را 6 بر 3 ببریم.

حسنی اضافه کرد: در هر صورت دور برگشت و مرحله پلی‌آف را نیز پیش رو داریم و تلاش می‌کنیم در مسابقات بعدی نتایج بهتری را کسب کنیم.

دو تیم پتروشیمی بندر امام و پتروشیمی نوری عسلویه از ساعت 15:00 دیروز یک‌شنبه در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز کشور در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر به مصاف یکدیگر رفتند که پس از حدود پنج ساعت و نیم تلاش، به تساوی 5 بر 5 رضایت دادند.

در این دیدار نوشاد عالمیان 3 بر 0 حمیدرضا طاهرخانی را شکست داد، محمدرضا اخلاق‌پسند نتیجه را 3 بر 2 به واحد مالمیری واگذار کرد، محمد فرقدانی 3 بر 1 مغلوب مهران احدی شد، عارف احمدی‌فر 3 بر 2 از پوریا عمرانی شکست خورد، محمدعلی روئین‌تن 3 بر 1 نتیجه را به محسن خطیون واگذار کرد، نوشاد عالمیان در دیدار دوم خود 3 بر 0 از سد واحد مالمیری گذشت، محمدرضا اخلاق‌پسند نیز در دیدار دوم خود 3 بر 1 حمیدرضا طاهرخانی را شکست داد، محمد فرقدانی بازی دوم خود را نیز 3 بر2 به پوریا عمرانی واگذار کرد و عارف احمدی‌فر 3 بر 1 مهران احدی را پشت سر گذاشت.

در بخش دو نفره نیز نوشاد عالمیان و محمدعلی روئین‌تن 3 بر 2 مهران احدی و محسن خطیون را شکست دادند.

 

ارسال دیدگاه