دفعات بازدید: 1,165

تاریخ انتشار: 1392/10/19 - 20:37

رييس هيات تنيس‌روي‌ميز خوزستان: بند ب ماده 117 احيا شود

باتوجه به انتصاب كياني‌زاده به عنوان مديركل جديد ورزش و جوانان استان، ايسناي خوزستان در نظر دارد در گفت‌وگو با مسوولان، مربيان و قهرمانان ورزش استان به ضرورت‌هاي ورزش خوزستان بپردازد. در يكي از اين گفت‌وگوها رييس هيات تنيس‌روي‌ميز استان گفت: مديركل جديد بند “ب” ماده 117 را احيا كند.

 

حسين سليماني در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) – منطقه‌خوزستان – ضمن تبريك و آرزوي موفقيت براي مديركل جديد ورزش و جوانان اظهاركرد: به نظر من اگر كياني‌زاده مي‌خواهد در كارش موفق شود بايد در ابتدا تا آن‌جا كه مي‌تواند به جذب بودجه بپردازد.

 

وي بيان‌كرد: او بايد بند “ب” ماده 117 را احيا كند. طبق اين بند يك درصد از بودجه سازمان‌ها بايد به ورزش اختصاص مي‌يافت كه 30 درصد از اين يك درصد هم به اداره‌كل تعلق مي‌گرفت. اين بودجه، مبلغ مالي بسيار خوبي براي اداره‌كل بود كه طبق اساس‌نامه‌اي كه در مجلس است اين بند حذف شد و اگر كياني‌زاده بتواند آن را احيا كند، اقدام بسيار خوبي انجام داده است.

 

رييس هيات تنيس‌روي‌ميز خوزستان گفت: كياني‌زاده بايد ارتباط با باشگاه‌ها را هم در اولويت كاري خود قرار دهد و از پتانسيل موجود در باشگاه‌ها به سود اداره‌كل ورزش و جوانان بهره ببرد كه اين مي‌تواند يكي از رمزهاي موفقيت او باشد.

 

وي عنوان‌كرد: همچنين به نظرم مديركل جديد بايد نگاه ويژه‌اي به هيات‌هايي كه عملكرد خوبي دارند و در كشور صاحب كرسي و عنوان هستند، داشته باشد.

 

سليماني بيان‌كرد: كياني‌زاده بايد علاوه بر استفاده از پتانسيل موجود در اداره‌كل ورزش و جوانان، از نخبه‌هاي ورزشي ساير ادارات هم بهره ببرد و آن‌ها را به عنوان يك بازو در اداره‌كل بگمارد. به هر حال مي‌طلبد باتوجه به رفتن گرشاسبي و بني‌تميم به تهران، افراد قوي‌اي جايگزين آن‌‌ها شوند.

ارسال دیدگاه