دفعات بازدید: 1,777

تاریخ انتشار: 1392/10/24 - 1:15

رييس هيات قايقراني استان تاكيدكرد: رفع مشكل كمبود اعتبار

فرامرز کیانی زاده

باتوجه به انتصاب كياني‌زاده به عنوان مديركل جديد ورزش و جوانان استان، ايسناي خوزستان در نظر دارد در گفت‌وگو با مسوولان، مربيان و قهرمانان ورزشي استان به ضرورت‌هاي ورزش خوزستان بپردازد. در يكي از اين گفت‌وگوها رييس هيات قايقراني استان گفت: مشكلي كه در حال حاضر داريم، كمبود اعتبار است.

 

خادم‌علي تهذيبي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) – منطقه خوزستان – اظهاركرد: كياني‌زاده فردي آشنا به ورزش، به ويژه ورزش خوزستان است و سابقه بسياري در ورزش دارد.

 

وي ادامه‌داد: كياني‌زاده مسير پلكاني‌اي را طي كرد و اكنون مديركل ورزش و جوانان استان شده است كه طي كردن اين مسير به صورت پلكاني، براي يك مدير و مجموعه تحت پوشش آن بسيار ارزشمند است، چرا كه مدير با وضعيت موجود بيگانه نيست.

 

رييس اداره ورزش و جوانان ماهشهر گفت: مشكلي كه ما در حال حاضر در مجموعه ورزش استان داريم اين است كه با كمبود اعتبار مواجه هستيم كه اين مشكل به شدت گريبان ما را گرفته است.

 

وي عنوان‌كرد: مشكل كمبود اعتبار در گذشته باعث به بار آمدن بدهي‌هايي توسط هيات‌هاي استاني و شهرستاني شده است. اكنون نيز به اعتبار نياز داريم تا در ادامه بتوانيم برنامه‌هاي‌مان را پيش ببريم.

 

تهذيبي خاطرنشان‌كرد: باتوجه به مشكل كمبود اعتبار، مي‌طلبد تمام دستگاه‌ها و شركت هاي استان به كمك كياني‌زاده بيايند و در راستاي تامين مالي، ياراي او باشند و قطعا باتوجه به قدرت برنامه‌ريزي و علمي بالايي كه  كياني‌زاده دارد، او مي‌تواند منابع مالي را مديريت كند و انشاالله مشكلات‌مان حل شود.

 

وي عنوان ‌كرد: كياني‌زاده بايد برنامه‌هايي را كه در زمان معاونت خود دنبال مي‌كرد، اكنون هم دنبال كند و باتوجه به اين‌كه در حال حاضر مديركل است و اختياراتش بيشتر شده است، مي‌تواند آن برنامه‌ها را اجرا كند. دركل اگر او بتواند ديدگاه‌هايش را پياده كند، مي‌تواند به ورزش استان بسيار كمك كند. در حال حاضر باوجود كياني‌زاده، همدلي‌اي در ورزش استان به وجود آمده است كه اين همدلي نويدبخش است.

ارسال دیدگاه