دفعات بازدید: 623

تاریخ انتشار: 1392/10/29 - 17:13

مرمزی زاده: كارمان را بدون توجه به اختلاف امتياز ادامه مي‌دهيم

مرمزی زاده سرپرست بسکتبال پتروشیمی

سرپرست تيم پتروشيمي بندرامام گفت: بازي درگيرانه و فيزيكي خيلي خوبي مقابل هفت الماس انجام داديم و با اختلاف خوبي اين تيم را شكست داديم.

هوشنگ مرمري‌زاده اظهار كرد: هفت الماس تيم خوبي است و از جوانان مستعد و مربيان خوبي برخوردار است و جلوي ما بسيار خوب ظاهر شد و من آينده خوبي براي اين تيم مي‌بينم.

وي درخصوص ديدار دوشنبه تيمش مقابل نيروي زميني نيز بيان كرد: اين تيم يكي از تيم‌هايي است كه امسال به ليگ برتر وارد شده و مجموعه‌اي از جواناني است كه در نيروهاي مسلح خدمت مي‌كنند. فكر مي‌كنم بازي چندان مشكلي نباشد. البته اين تيم از نيروي جواني برخوردار است و ما اين تيم را دست‌كم نمي‌گيريم. انشاالله كه بتوانيم با نتيجه خوبي از اين بازي خارج شويم.

سرپرست تيم پتروشيمي بندرامام درباره جايگاه تيمش در جدول رده‌بندي گفت: قطعا قرار گرفتن در صدر جدول شرايط را در بازي‌هاي پلي‌آف به نفع ما تغيير مي‌دهد و تمام هم و غم ما نيز براي بازي‌هاي حساس پلي‌آف است. در حال حاضر با تيم دوم جدول دو امتياز اختلاف داريم كه البته نبايد به اين اختلاف توجه كنيم و بايد كار خودمان را انجام دهيم. اميدوارم بازيكنان‌مان همين‌گونه كه تاكنون پيش رفته‌اند، بازي‌ها را ادامه دهند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • عبدالخدر حیدری

    تاریخ : ۲ - بهمن - ۱۳۹۲

    جناب آقای مرمزی زاده
    با سلام
    کسب این عنوان با ارزش که نشان از لیاقت بالای شما در این امر است را به شما و خانواده بزرگ پتروشیمی بندرامام تبریک میگویم.


  • شهرام تقی زاده

    تاریخ : ۲ - بهمن - ۱۳۹۲

    آقای مرمزی زاده از طرف کلیه بازیکنان فوتبال و کادر فنی این مقام ارزشمند را به شما تبریک میگویم


ارسال دیدگاه