دفعات بازدید: 1,951

تاریخ انتشار: 1392/10/29 - 17:25

شناخت نفرات برتر مسابقات انتخابي كاراته خوزستان

نفرات برتر مسابقات انتخابي كاراته تيم خوزستان كه روز گذشته (27 دي‌ماه) در اهواز برگزار شد، معرفي شدند.

 

فرشاد ميناپور، مسوول برگزاري مسابقات هيات كاراته استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) -منطقه خوزستان- اظهاركرد: در اين رقابت‌ها كه در رده‌هاي سني نوجوانان، جوانان و زير 21 سال برگزار شد، نزديك به 60 كاراته‌كا حضور داشتند و نفرات برتر استان نيز در آن شركت كرده بودند.

 

وي افزود: در رده سني نوجوانان و در وزن 52- كيلوگرم پويان رفيعي از باشگاه كهكشان اهواز، امير نجارمشهد‌طرقي از باشگاه افروز اهواز و محمدمهدي ميناپور از باشگاه پورياي ولي اهواز و در وزن 57- كيلوگرم علي كياني از باشگاه پورياي ولي اهواز و آرمان پناهي اورك از باشگاه شكيب اهواز به عنوان نفرات برتر اوزان خود شناخته شدند.

 

مسوول برگزاري مسابقات هيات كاراته خوزستان ادامه داد: در وزن 63- كيلوگرم ايمان سعيدپور از باشگاه پورياي ولي و رضا سليم از شوش دانيال و در وزن 70- كيلوگرم محمد محمدي از باشگاه شكيب اهواز به عنوان نفرات برتر اوزان خود معرفي شدند.

 

وي با اشاره به نفرات برتر رده سني جوانان گفت: در وزن 55- كيلوگرم محمدرضا پوررضا از رامهرمز و محمدامين تاج‌ميري از باشگاه پورياي ولي اهواز، در وزن 61- كيلوگرم سينا قره‌غاني از باشگاه پورياي ولي، حميدرضا همتي از رامهرمز، در وزن 68- كيلوگرم رضا بركتي از رامهرمز و در وزن 76- كيلوگرم ميعاد غيبي از باشگاه كهكشان اهواز و محمدرسول دلفي از باشگاه شكيب اهواز به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

 

مسوول برگزاري مسابقات هيات كاراته خوزستان بيان كرد: در وزن 76+ كيلوگرم نيز اميرحسين بايماني از رامهرمز و كوشيار باقري از باشگاه اقتدار اهواز، به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

 

وي ادامه داد: در رده سني زير 21 سال و در وزن 55- كيلوگرم نويد اسكندري از رامهرمز و حسين مرادي از باشگاه افروز، در وزن 68- كيلوگرم فرزاد چابك از رامهرمز و فردين ياري از باشگاه كهكشان، در وزن 78- كيلوگرم محمد فرهادي از باشگاه پورياي ولي و در وزن 78+ كيلوگرم فرشاد صمدي فروشاني عناوين برتر اوزان خود را كسب كردند.

 

ميناپور گفت: سطح مسابقات عالي بود و نفرات برتر هر وزن به اردوي تيم استان دعوت و درنهايت در هر وزن يك نفر براي اعزام به مسابقات قهرماني كشور كه اسفندماه در شيراز برگزار مي‌شود، انتخاب خواهد شد.

ارسال دیدگاه