- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

عدم حمایت مسئولین از ورزش ماهشهر!!

download (4)

 شهرستان بندر ماهشهر با حضور پتروشیمی های فراوان و منابع مالی بسیار یکی از محروم ترین شهرها در ورزش خوزستان و کشور است.

باید به این باور اعتقاد داشت که یکی از زمینه های پیشگیری از ورود جوانان بسوی اعتیاد و دیگر عوامل خانمان سوز تشویق و سوق دادن آنها بسوی ورزش است ، ترغيب و تشويق جوانان و نوجوانان به ورزش و ايجاد فضاهاي تفريحي، ورزشي  نيز در پركردن اوقات فراغت اين اقشار امری ضروري است.

در حال حاضر خادم علی تهذیبی سکان دار اداره ورزش و جوانان ماهشهر یکی از روسای نمونه ورزش خوزستان است که به اعتقاد ما اگر 50 درصد بودجه های که در سال 90 و 91  به اداره ورزش و جوانان اختصاص یافته بود در اختیار ایشان قرار گیرد مطمئناً پیشرفت چشمگیری را در ورزش ماهشهر شاهد خواهیم بود.

متاسفانه در حال حاضر ورزش شهرستان ماهشهر مورد کم لطفی و بی اعتنایی مسئولین ماهشهر قرار گرفته است که بزودی مطالبی جالب را در این خصوص منتشر خواهیم کرد.

متاسفانه نگاه بیرون به شهرستان ماهشهر اینگونه است که هیئت های ورزشی این شهرستان از منابع مالی بسیار زیادی برخوردار هستند و هر کجا که روسای هیئت ها مراجعه میکنند با این جمله مواجه میشوند که : ( شما از ماهشهر آماده اید انتظار کمک هم از شما داریم شما با وجود اون همه منابع مالی و خرج های کلان میتوانید ورزش کشوری را از لحاظ مالی تامین کنید!!!!!!!!!!! ) اما اگر در این مهم ریز شوند میبینند ورزش ماهشهر فقط دارد با نام پتروشیمی ها و …. سوزانده میشود.

از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ورزش :

وظيفه اصلى دولت و مسؤولان ورزش کشور اين است که اشتياق به ورزش و روح ورزشکارى و ورزش‌خواهى را در مردم زنده کنند.   

بزودی اخباری جالب را در خصوص عدم حمایت ها از ورزش  و همچنین عملکرد پتروشیمی ها در ورزش ماهشهر را منتشر خواهیم کرد.